Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Láska
ddeisy (Občasný) - 23.2.2003 > Dommi> Děkuji. Lichotí mi to. :)
U příspěvku:David Kraus
ddeisy (Občasný) - 2.6.2002 > Matěj> Matěj a Marjánka, jak hezky to oboje zní, a jak hezky oba chápou :), co jsem tím měla na mysli. Ještě že je víc rozumných lidí než čtenářů...
U příspěvku:David Kraus
ddeisy (Občasný) - 20.5.2002 > Kajman> Děkuji, tonu v rozpacích. Já si myslím, že Kraus je větříkem, a to právě z toho důvodu, že člověk neví, jak se k tomu postavit. Je to génius nebo drzej fracek?? Kdo ví, to ukáže jenom čas. Každopádně umí šokovat, a to není na škodu, v dobách, kdy se necháváme ukolébávat hity Michala Davida a myslíme si, že tak to je vlastně v pořádku, že tyhle lidi jsou jediný, který maj glejt na pop. David je mladej a živej. Je třeba to podpořit.
U příspěvku:David Kraus
ddeisy (Občasný) - 17.5.2002 > Lucie> Sakra Lucie, čím já jsem si vysloužila tvou přízeň??? Děkuji děkuji děkuji, večer jsem nemohla usnout studem, že jsem se vůbec opovážila zabrouzdat do vod, o kterých vím pramálo a děsila se z osočování, že jsem moc osobní. Což možná ještě příjde...Mimochodem, ty očas funguješ coby kulturní "aktivista" jestli jsem to dobře zaregistrovala z tvých příspěvků. Mohla bych tě zasvětit do plánů jedné kulturní aktivity a případně požádat o pomoc?
U příspěvku:Fašistická schizofrenička
ddeisy (Občasný) - 15.5.2002 > farářskej> No ne, pán mi lichotí!!! Tak tedy děkuji, protivo. Cítím se být poctěna.
U příspěvku:Fašistická schizofrenička
ddeisy (Občasný) - 14.5.2002 > Kapucín> s radostí přijímám tvou velkorysou nabídku.
U příspěvku:Fašistická schizofrenička
ddeisy (Občasný) - 14.5.2002 > farářskej> drahoušku, ty nemáš soucit...to že si génius je jistě báječný, každej ale génius bejt nemůže.
U příspěvku:Fašistická schizofrenička
ddeisy (Občasný) - 13.5.2002 > farářskej> jestli před týdnem, tak počet tři dny mi týden nedává. V pátek jsem zjistila, že jsem technicky nezpůsobilá a viděla jsem jen čeká, nebyla jsem schopna to natáhnout. Jestli to tudíž již v pátek viselo, omlouvám se za technickou nezručnost. Již se to nestane ;)
U příspěvku:Kocovina?
ddeisy (Občasný) - 22.4.2002 > centaur> Kombinace rumu a jara a zjitřelé duše. Jenom zlomek, náznak. Představ si, že co řádek, to křižovatka, kte¨rá mě odvádí jinam a vrací zpátky. Kocovina, jak má být.
U příspěvku:Jizvičky
ddeisy (Občasný) - 22.4.2002 > Golden Norek> Není žádná básnička tohoto typu. Jen jsem ti chtěla naznačit, jak jinak to mám. Takže to byla momentální improviozace. Ale dnes jsem objevila jednu docela pěknou. Pověsím ji do prostoru. Myslím, že jí pojmenuju štěstí.
U příspěvku:Jizvičky
ddeisy (Občasný) - 16.4.2002 > Pohybuješ se jinde než já. Nemám absolutně postavení k ohodnocení. Podobný pocit bych vyjádřila jinak. Třeba takhle: "Záblesk objetí, odraz jasu tvých očí, první seznámení s oblohou. Střípky krásna časem odváté. Pohlížím na ně zřídka. Pokaždé však zahřejí." Nevím, cucám z prstu. Ale jen abys věděl, jak jinde sem. Jsem snadno ovlivnitelná. Je to milé, ale nejsem si jistá, zda výstižné. Je to otázka pohledu.
U příspěvku:kdo je co
ddeisy (Občasný) - 16.4.2002 > Golden Norek> Rachejtle "nezvrací". Rachejtle letí a vybuchne, rozzáří se, krom ohlušujícího rachotu přínáší i lahodu pro oko. "Zvrací" obvykle zkažený žaludek. Přibržděnost neomlouvá a zpětný uvědomnění si je potřeba přetvořit v prvotní. Zkus to. Některý tvý věci se mi hodně líbí, takže to chce jen se víc soustředit. Teda myslim.
U příspěvku:kdo je co
ddeisy (Občasný) - 15.4.2002 > Začátek slibný, ve chvíli čínské už je to horší. Škoda, že jsi se nedržel původní myšlenky. To místo muži nejsou muži a tak to má sílu, pak je to jen zpívánka. Škoda. Bylo to fajn našlápnutý.
U příspěvku:Já(ro)
ddeisy (Občasný) - 15.4.2002 > Nemůžu si pomoct, asi je to pohledem ženy, ale mě to příjde jako modlidba k bohyni. Přesně jak to má být. Je to smutné ale je to tak. Myslím, že autor může mít poměrně pozitivní výsledky při praktikování této metody. :)) Je to veskrze úsměvné.
U příspěvku:Hromobleskosvod
ddeisy (Občasný) - 18.10.2001 > Martin> Srozumitelně to jistě, ovšem nerozumím tomu.Mám dojem, že pasáž, která je o načerpání síly je sama o sobě natolik romantická, lyrická, že okořeňovat ji přírodou nebo čímkoliv jiným by bylo zbytečné...Není to ani nelancholická záležitost...Já si myslím, že je to naopak velmi optimistická záležitost, vyčerpání vzepjetí vyčerpání vzepjetí...ani nevim proč to tak obhajuju :)))
U příspěvku:Hromobleskosvod
ddeisy (Občasný) - 17.10.2001 > Martin> A copak je na tom depresivního Martine, buď konkrétnější!
U příspěvku:Hromobleskosvod
ddeisy (Občasný) - 5.10.2001 > Ilona> Tak to máš kámošku, s kterou máme cosi společné. Jak s bojuje s držkopády?
U příspěvku:Hromobleskosvod
ddeisy (Občasný) - 5.10.2001 > DeadKennedys> Opět vzata na milost? :o))
Děkuji.
U příspěvku:Sex
ddeisy (Občasný) - 2.10.2001 > čtenář> Dě-ku-ji. :o)))
U příspěvku:Sex
ddeisy (Občasný) - 2.10.2001 > farářskej> Kdepak kdepak. Hříšná touha patří k naplňování, vnímání je samostatný, proto čárka. Fonty se mi střídají když to natahuju ze svýho předpotopního zařízení a stále, páč jsem technický antitalent jsem nepřišla na odstraňovací metody...
A o čem bys chtěl na tom kafi mluvit? :o)
U příspěvku:Sex
ddeisy (Občasný) - 25.9.2001 > Paula> Děkujeme :o)))))
U příspěvku:Sex
ddeisy (Občasný) - 25.9.2001 > Paula> O originalitě jsem nepřemýšlela, potřebovala jsem to jen pustit ven. Proto těch pár řádek...
U příspěvku:Sex
ddeisy (Občasný) - 24.9.2001 > DeadKennedys> Jsem extrémista :o)))
U příspěvku:Sex
ddeisy (Občasný) - 22.9.2001 > DeadKennedys> V tom případě to musíš brát tak, že jsem naprosto konzervativní, poněkud staromodní bytost, které ony normálnosti nepřipadají býti normální a perverzní ji do jisté míry přijde vše. Asi otázka okolních vlivů a tak...:o)
U příspěvku:Sex
ddeisy (Občasný) - 21.9.2001 > DeadKennedys> není jediná, jsou jich spousty. Začíná to touhou být ze všech žen v harému právě tou jedinou, která uspokojuje svého pána, pokračuje to chutí být chlípná, chovat se jak lehká žena, končí to překvapivým poznáním, že slovo a zejména význam slova perverznost vlastně neexistuje. Posuneš hranice. Asi tak nějak. :o) Musíš popustit uzdu své fantazii, je toho spoustu, co se dá definovat jako hříšná myšlenka.
U příspěvku:Sex
ddeisy (Občasný) - 21.9.2001 > DeadKennedys> Hříšná touha je ta nejlepší. Normální touha není špatná, ale v porovnání s hříšností myšlenek, které činí touhu "hříšnou" se nedá srovnávat. Počkej, až to jednoho dne poznáš, myslím o p r a v d u poznáš...:o)
U příspěvku:Sex
ddeisy (Občasný) - 20.9.2001 > DeadKennedys> Hele drabý, neměl by jsi se navážet do věcí, kterým nerozumíš!!!I když to člověk slyší tisíckrát, nezevšední to, a jestli ano, nepoznal jsi hříšnou touhu v pravém slova smyslu. Jestli se ti to nelíbí, pranýřuj mě a nech si hloupé poznámky!!!!!!
U příspěvku:Zakázat léto?
ddeisy (Občasný) - 9.9.2001 > DeadKennedys> třináct.
U příspěvku:Zakázat léto?
ddeisy (Občasný) - 9.9.2001 > DeadKennedys> tolik chvály si člověče snad ani nezasloužím. Díky.Dokonce se snad i červenám.
U příspěvku:Panenství
ddeisy (Občasný) - 7.9.2001 > jo jo.....
U příspěvku:Zakázat léto?
ddeisy (Občasný) - 7.9.2001 > DeadKennedys> Lichotíš miiiiii!!! Díky.:)
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter