Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Výšky pocitů
aaa (Občasný) - 19.5.2013 > nejsem si docela jist, jestli je 4. řádek gramaticky správně - jestli není spočinouti výhradně -kde- tady to vypadá, jako - kam- , jinak líbí
U příspěvku:Calypso blues
aaa (Občasný) - 19.5.2013 > Nemohu posoudit kvalitu překladu, ale přečetl jsem si to rád :-)
U příspěvku:Májová
aaa (Občasný) - 19.5.2013 > a mně se naopak "zdá", že na haiku je to malé tak akorát a že to má i ten přesah, jaký má haiku mít - třeba něco o té pomíjivosti i kráse i proměnách
U příspěvku:Hřbety knih
aaa (Občasný) - 10.5.2013 > Vazba -v hromad- si mě nezískává. Knihy srovnané v hromadách? To se mi také nezdá. Navíc se mi to jeví jako přepersonifikované.
U příspěvku:Poušť
aaa (Občasný) - 10.5.2013 > Možná by to mělo větší grády, kdyby těch sluncí bylo víc.
Slunce žhavá - pak by konečně mohla být i zrnka hravá.
U příspěvku:Čumenda
aaa (Občasný) - 4.5.2013 > fernet> zas spravedlivé slunce ohřeje ti příď i záď
že zatím chladno a že leje?
ať si
ať :-)
U příspěvku:Honákovo vítání jara
aaa (Občasný) - 2.5.2013 > Path Adamski> Prostě se musíš smířit s tím, že tě něco nebo někdo nudí. Ty mně také nudíš. A přece píšeš. "Načo" ???
U příspěvku:Honákovo vítání jara
aaa (Občasný) - 2.5.2013 > Path Adamski> Čtenář, který reaguje na tvůj komentář jen využívá možnosti dané nastavením tohoto webu. Možná úsměvné, že ti to nedošlo. Na tomto připomenutí nespatřuji nic osobního. Jen pokus o prolomení tvého nevědomí o zcela legitimním projevu "zvenčí". Středem světa není to, co ty potřebuješ nebo ne. Nebo co tebe zatěžuje.
U příspěvku:Honákovo vítání jara
aaa (Občasný) - 2.5.2013 > Path Adamski> Navrhni správci, ať zablokuje možnost reagovat komentářem na komentář, když už se nemůžeš ode mne odpoutat.
U příspěvku:jedna dětská vzpomínka
aaa (Občasný) - 2.5.2013 > Můj táta má sadu fotek z tohoto dne. Jednou jsem je ukázal člověku, který dodnes napadá na nohu(7 průstřelů)
U příspěvku:Španělská sůl
aaa (Občasný) - 2.5.2013 > Díky. Byl jsem trochu staromilcem už na střední škole.
Rozmarné léto nikdy neomrzí. Máš nějaké ty dědečkovy verše? Třeba bys je mohla vložit do nějaké rubriky na ukázku :-)
U příspěvku:Honákovo vítání jara
aaa (Občasný) - 2.5.2013 > Veru, tenučké aj slabulinké lajná, naozaj. Čo by si čakala na jar? Srance ako dom? Alebo čakala si v tejto rubrike stretnutie so sonetom?
U příspěvku:reKLAMace
aaa (Občasný) - 2.5.2013 > jaši2> mystik neovládá techniku manipulace na "vyšší" úrovni :-)
U příspěvku:Môj Boh
aaa (Občasný) - 2.5.2013 > Asi bych trochu ubral, něco vypustil. Jinak velmi zajímavé. Dokonce chytré i moudré. Nechybí ani nadhled.
U příspěvku:Svatyně
aaa (Občasný) - 1.5.2013 > mystik> Nikoli prý. Že kopřiva je léčivka, ví kdekdo. Po zdechnutí už bývá na léčbu pozdě - to také ví kdekdo. Mystikové všichni.
U příspěvku:reKLAMace
aaa (Občasný) - 1.5.2013 > mystik> Zde by se mohlo zdát, že tvůj nick -mystik- je mysteriózní parodie. Jako by sis ho zvolil v nevědomí o příčinách vzniku xenofobie.
U příspěvku:Svatyně
aaa (Občasný) - 1.5.2013 > mystik> Jasno je v tom, že se tu objevil komentář, který napsal soudruh Stokurev Lopatěnko v Kanálii pod nickem -mystik- , ale už je pryč - dobrý počin. Tvé odkazy nejsou mou kratochvílí.
U příspěvku:Svatyně
aaa (Občasný) - 1.5.2013 > mystik> Léčivé býlí nezabalíš do songu
a nepřevážeš pentlí
srdnatý komáříku

Nezaduješ rozbzunělý
Naprázdno víříš

Slabý

Že nikdy neviděl bys?
Že slepý neznáš
že veršem klasickým
toliko forma zve se?
Proto tvá ruka o pokoru tře se?

Sám prsty luskni
Čekej proznání
Přijde tak snadno?
Zdali?
U příspěvku:Moc víry
aaa (Občasný) - 1.5.2013 > Mia...> Mystérií je mnoho, jen je vždy nebo ještě nevnímáme.

Někdy i malé detaily mohou podtrhnout záměr a účinek. Spíš jde o to, aby byly .... podporující myšlenku. Nebo aby ji dokonce nezastiňovaly. Nebo, aby zbytečně neodvedly pozornost k něčemu méně významnému. Ale současně mě napadá, co řekl jeden mystik před pár lety: "nevěřte ani mně, dokonce ani Bohu vždy nevěřte." Nějaký čas mi trvalo, než jsem pochopil dost."
U příspěvku:Pramice
aaa (Občasný) - 1.5.2013 > mystik> Díky za kompliment, který ale nedokážu docenit, neznaje tvou škálu.
U příspěvku:Moc víry
aaa (Občasný) - 1.5.2013 > Mia...> Ten příběh může vypadat jako pohádka, ale vím, že i takové věci se stávají. Že sen může pocházet "odjinud" než zevnitř-z nevědomí a podvědomí. Důvody mohou být velmi rozmanité. V tomto případě by ten důvod byl docela vážný. Domnívám se, že pokud by se to tak stalo, vypadalo by to jinak. Totiž, že by vážnosti nebylo ubráno některými odbočkami. Například k detailům postavy(osvalení) onoho záchrance nebo k tenkým ramínkům noční košilky a pevnému tělu. Tím to, dlé mého, dostává trochu rysy telenovely nebo Barbie + Kan. Jako by to bylo z jiné "komedie."
U příspěvku:Moc víry
aaa (Občasný) - 30.4.2013 > Mně se zdá, že ses nechala poněkud unést a že na tom třeba budeš chtít ještě zapracovat. Jsou tam místa, která působí poněkud nesourodě.
U příspěvku:Nejsou to broky
aaa (Občasný) - 30.4.2013 > fernet> Možná, že máš pravdu. Možná ty poslední 2 řádky jsou nadbytečné. Díky.
U příspěvku:Váben světlem
aaa (Občasný) - 29.4.2013 > popleta79> Díky. Už jsem viděl tvého Česílka :-)
U příspěvku:?
aaa (Občasný) - 29.4.2013 > Několika řádkům asi nerozumím nebo mi v nich něco překáží. Proto to na mne působí rozporuplně.
U příspěvku:Svatyně
aaa (Občasný) - 29.4.2013 > čtenář> No jo, lidi jsou nějak moc ukecaný - to je porád nějakýho: bojím se, přeju si, nenávidím, miluju, možná i závidím. Porád nějaký to haraburdí. Na druhou stranu - v tomto textu se mi chtělo vyjádřit právě tento(nikoli jiný) postoj básnického subjektu. Ale připouštím, že by se to dalo vyjádřit jinými(básnickými) prostředky.
U příspěvku:Volní
aaa (Občasný) - 28.4.2013 > Path Adamski> Jasně, bylo by to náramně poutavé - nechat celou sbírkou tahat jediného koně jediný vůz, avšak rozmanitými poli a lukami. Možná, že si nějak přestáváš rozumět.
U příspěvku:Volní
aaa (Občasný) - 25.4.2013 > čtenář> Mne také překvapila ta hypofobie. Skoro by se chtělo věřit, že se jedná o zastřenou homofobii, ale ani to není tak jednoznačné, neboť texty P.A. nevykazují zřejmé znaky homofobie. Naopak - ve všech je věnována pozornost jednomu živočišnému druhu - člověku. Já ale nemám potřebu posmívat se jí pro tu její zaměřenost na "zvíře" - člověka. Nejen proto, že mne její antropocentrismus neznepokojuje, ale hlavně se nepotřebuji snížit ke slaboduché spratkovitosti.
U příspěvku:V jilmech tě vidím stát
aaa (Občasný) - 24.4.2013 > Path Adamski> Že ses nikdy dřív neprezentovala jako vědma, to je asi dobře. Tak s tím raději ani nezačínej. Já jsem ti nenapsal, že ostatní texty jsou nové. Nebudu "exaktní" jen proto, abys neměla možnost vytvářet domněnky, které ti nevyjdou. Že jsi nikdy své texty neobhajovala, to ještě neznamená, že se obhájily samy.
U příspěvku:V jilmech tě vidím stát
aaa (Občasný) - 24.4.2013 > Path Adamski> Že se dílo má obhájit samo, to je jistě pravda. To, že se někomu nelíbí, ale ještě neznamená, že není schopno se obhájit nebo že je to důkaz o jeho nízké hodnotě.
Spousta děl propadlo i s jejich autory z jiných důvodů!
Některé kritiky například urážela témata. V časech Husákových i Goebbelsových. Tebe dnes "zaujalo" téma -koně-. Pozoruhodné.


To se prostě stává, že si někdo myslí(ve své zbytnělé sebedůvěře), že je schopen posoudit kvalitu umění, aniž jsou jeho soudy a argumenty přesvědčivé a podložené. Někdy lidem chybí pokora. Já například nerozumím spoustě hudebních nebo i výtvarných děl, ale ti autoři mne přesvědčili jinými svými díly nebo jsem schopen věřit, že jim prostě nerozumím a že ti, kdo jsou jimi nadšeni už desítky let po celém světě, asi pro ně mají to správné vnímání. A protože sám někdy něčemu nejsem schopen porozumět nebo si nejsem jist, nestydím se zeptat, jak to autor myslel, i když jsem si vědom legitimního postoje, že básně se nevysvětlují. Já obyčejně jsem ochoten odpovědět na slušný dotaz, aniž bych to vnímal tak, že kdo nepochopil, je méně chápavý.
Je mi to rozhodně milejší, než podbízivé pokyvování v bezvědomí. Vážím si tvého postoje -egál-, protože se mnou opravdu marníš čas. Kvalitní kritiku je možné si zasloužit jen od toho, kdo je jí schopen.

Pár komentářů k tvým textům jsem četl - podle tvé teorie tvé texty zřejmě také ne vždy byly schopny se samy obhájit.
PS: K tvé závěrečné větě - nesnaž se prezentovat se tu jako vědma, která ví, co jsem kdy napsal. Z novějších textů tu ještě nic nemám.

Tedy- nezabíjej svůj čas. Já k tobě nemám důvěru. A nejen jako k autorce a komentátorce.
U příspěvku:Volní
aaa (Občasný) - 24.4.2013 > Path Adamski> Umím si představit třeba i celou básnickou sbírku o koních. Některé sbírky jsou třeba o lásce k jedné ženě.
Začínám mít dojem, že mě z nějakého důvodu potřebuješ.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter