Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Podzimní
jesenka (Občasný) - 25.10.2007 > ..tento způsob podzimu zdá se mi poněkud známým...
U příspěvku:Obýváková party
jesenka (Občasný) - 25.10.2007 > ježiš,ještě,že mně nepozvali.....trochu mě zamrazilo,takže ano.
U příspěvku:tanečnice v zimě
jesenka (Občasný) - 25.10.2007 > líbí...někde se ztrácím...ale nevadí to.Dočetla jsem až k dobré pointě a pocit zůstal pravdivý,tělesný a příjemně zklidnující.
U příspěvku:tvůj příchod / obraz můj
jesenka (Občasný) - 25.10.2007 >

líbí..

U příspěvku:V noci
jesenka (Občasný) - 23.10.2007 >
U příspěvku:Pády
jesenka (Občasný) - 22.10.2007 > Pravilas.:)
U příspěvku:III.
jesenka (Občasný) - 22.10.2007 >

Nějak se mi příčí ty bodíky,omlouvám se..ale třeba o ně stojíš...

U příspěvku:Strojnopisy
jesenka (Občasný) - 22.10.2007 > ta třetí ke mně vstoupila sama....i abstrakce se rodí nebo končí v zážitku.:))
U příspěvku:Stan Čelo: Můj životopis
jesenka (Občasný) - 22.10.2007 > Skvělý,dnes přežiju i tu chřipku..:o)))).."damalianská dýka".."vousy až k břichu" a "dál si to domyslíte" mě úpně okouzlilo...Škoda ,že nemám schovanou svou sci-fi Dcera z planety Gama,kterou jsem napsala z lásky k Helence Babůškové v 6.a..
U příspěvku:Po veselce
jesenka (Občasný) - 19.10.2007 >

..čtu tě ráda

U příspěvku:MĚSÍČKY V ŘÍJNU
jesenka (Občasný) - 17.10.2007 >

Díky, to téma je skoro celoživotní známost...:)))

U příspěvku:NÁBŘEŽÍ V ŘÍJNU
jesenka (Občasný) - 16.10.2007 >

Cítím v obou slovech jistou nadsázku.Pech navíc znázornuje jaksi pokleslejší jazyk davu přihlížejícího nehodě,je vlastně přímá řeč,zvolání. Z  domořadí jsem měla radost...

U příspěvku:POUČENÍ
jesenka (Občasný) - 15.10.2007 > ..vzájemná inspirace k pocitům mě snad na verších, at už jako čtenáře či autora, těší nejvíc...Špitám moc díky.
U příspěvku:v bod
jesenka (Občasný) - 14.10.2007 >

oho,úklona..

U příspěvku:Podzimní
jesenka (Občasný) - 12.10.2007 > řekla jsem si to nahlas...v první strofě v druhém řádku místo "je" dát do řádku "jako" zabrání fraktuře jazyka..:)))..i když i ta nesnadnost má svůj podzimní půvab.
U příspěvku:MĚSÍČKY V ŘÍJNU
jesenka (Občasný) - 12.10.2007 > Damika>  Aha...je to konkrétní říjen..jedné konkrétní ženy...s konkrétním osudem...v místních vodách se tomu myslím říká "klasická porozchodovka"...:)))))Ale je fakt,že věci,které potřebují vysvětlení,mají spíše..privátní hodnotu.
U příspěvku:STAČÍ
jesenka (Občasný) - 12.10.2007 > Přijatelnost některých slov se v různých dobách jednoduše mění.. Řekla bych, že je to věkem.:)))))))) A jen remcej,i proto sem chodím..:)))))
U příspěvku:MĚSÍČKY V ŘÍJNU
jesenka (Občasný) - 11.10.2007 >

...stává se mi to občas, ale tahle, ač tak působí, nahodilá není..je to ale docela jedno.:)Díky,žes ji četl.

 

U příspěvku:Imaginární fantazie
jesenka (Občasný) - 10.10.2007 > ...trndéé maxim...:o)
U příspěvku:NÁBŘEŽÍ V ŘÍJNU
jesenka (Občasný) - 7.10.2007 > Pech vadí?..co ještě?
U příspěvku:I.
jesenka (Občasný) - 7.10.2007 >

pro mne hezké i bez třeba..:)

U příspěvku:RANNÍ PROSTNÁ
jesenka (Občasný) - 7.10.2007 > To jsem ráda.To víš,ráno ještě ta hlava moc nefunguje...akorát tak na říkanková prostná...:)))
U příspěvku:Další dvě o řece
jesenka (Občasný) - 5.10.2007 > Hmm..:) obě.A spolu.
U příspěvku:DIAGNOZA
jesenka (Občasný) - 5.10.2007 > Damika> Jo,když na to ted koukám,může to tak být..nic moc se z toho nepoztrácí a alergici na "miláčky a lásky" si to přečtou bez pupínků..Moc díky.
U příspěvku:DIAGNOZA
jesenka (Občasný) - 5.10.2007 > Naty> Nemýlíš se,obé tam mělo znít. :))Dalo by se to docela dobře zvýraznit přednesem..ne to slovo nemám ráda,tak při čtení nahlas..:)
U příspěvku:Potemní
jesenka (Občasný) - 4.10.2007 > Zvláštní pocit,rozumím..snad jen hladiti od je pro mne příliš...možná zhlazené..a hvězdu..
U příspěvku:a a a
jesenka (Občasný) - 4.10.2007 >

Moc děkuju.

U příspěvku:DIAGNOZA
jesenka (Občasný) - 1.10.2007 >

Žasnu. Ještě lidé dokáží KOMUNIKOVAT...:) a to je celý to kouzlo.Díky MOC za něj.

U příspěvku:DIAGNOZA
jesenka (Občasný) - 1.10.2007 > To je v pořádku ,vážně díky.Sečti si číslovky ve svém příspěvku a máš to!! Gradace let je někdy pěkná svině!! Ahoj:)
U příspěvku:DIAGNOZA
jesenka (Občasný) - 1.10.2007 > Šílená svině> 

Je to jen popis reality.. jako ve všem, jde o úhel pohledu. Směju se,potěšil jsi mne.Ta noha prostě jednoho rána vypověděla službu..inu stará žena. Kategorie teen je mi hodně,ale opravdu hodně  vzdálená,ale už vím,že věkovitost těla,nemusí nutně vypovídat totéž o zralosti myšlenek a citů.:)Taky mě ta tvá poznámka může těšit,ne? DÍKY!!!

U příspěvku:Noční pláče
jesenka (Občasný) - 30.9.2007 >

Ano,díky.

 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter