Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
ten_s_kytarou
(muž)
Občasný
Na Totemu: 2670x
Napsat zprávu

Vzkaz ostatním:
Raději méně na papír ... ale do srdce především ...
Že jsem nenapravitelný romantik? To stejně každý dávno ví ... ale proslýchá se ... že se léčím ...

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Blízká
ten_s_kytarou (Občasný) - 4.10.2002 > když v jednom dni mám se vyjádřit k více dílkům ... bojím se ... že ke konci mi už chybí slova ... a že už budu jenom psát "líbí" a dávat jedničky ... ale co mám dělat, když se mi to fakt líbí? :-)
U příspěvku:Noc rozvázaných živůtků
ten_s_kytarou (Občasný) - 4.10.2002 > Jejda, to je nádherné ... někdy žasnu nad dlouhou básní ... že někdo dokáže tak dlouho udržovat jedno téma a přitom udržet pozornost posluchače - čtenáře ... a jindy zase žasnu ... jak málo slov ... pár jenom řádků ... dokáže říci tak mnoho ... Bude-li mi dáno ... rád bych i tuto básničku recitoval v říjnovém Jazz Clubu ...
U příspěvku:Smysly
ten_s_kytarou (Občasný) - 4.10.2002 > Hezké ... moc hezké ... a v jednoduchosti je síla ... nahou pravdu netřeba obalovat do krásného šatu ...
U příspěvku:Učitelka ( mé ženě ).
ten_s_kytarou (Občasný) - 4.10.2002 > Skvělé ... dovolím si též zařadit do recitace na říjen ...
U příspěvku:em.há.dé.
ten_s_kytarou (Občasný) - 4.10.2002 > ač do fotek zabloudím jen občas ... a nejsem tedy znalec ... toto považuji za skvělý nápad ...
U příspěvku:Tarotová královna
ten_s_kytarou (Občasný) - 4.10.2002 > Líbí se mi, moc ... je dlouhá a přesto se mi zdá být kompaktní, ucelená ... toť dojem z prvního čtení ...
U příspěvku:Zlomky oblačných elegií
ten_s_kytarou (Občasný) - 24.9.2002 > Jak dlouhého uležení si první a druhá část budou přát? Jsem již nedočkav. :-)
U příspěvku:Zlomky oblačných elegií
ten_s_kytarou (Občasný) - 24.9.2002 > Kdo je Amba? A kde jsou další zpěvy, když tento je třetí? A proč dole červeně svítí nepublikovat? A mám víc otázek ...
U příspěvku:Osamělost
ten_s_kytarou (Občasný) - 24.9.2002 > Krásné ...
U příspěvku:Noc
ten_s_kytarou (Občasný) - 24.9.2002 > chtěl bych také umět říct tak málo a přeci tak hodně ...
U příspěvku:Variace na JS
ten_s_kytarou (Občasný) - 16.8.2002 > JS = Jan Skácel?
U příspěvku:Chcete mě???
ten_s_kytarou (Občasný) - 12.6.2002 > ujeté. ale zajímavě ujeté. proč ne?
U příspěvku:Přijela pouť
ten_s_kytarou (Občasný) - 11.6.2002 > Jo. Fakt dobrý!
U příspěvku:Jednou
ten_s_kytarou (Občasný) - 7.6.2002 > Vítám na Totemu Aničku a hned za první básničku dávám ji s hvězdičkou jedničku. :-)
U příspěvku:Hříšné myšlenky
ten_s_kytarou (Občasný) - 5.6.2002 > Další střípek ... jeden ke druhému ... a pak sudičky, suďte ...
U příspěvku:Stěhuju se
ten_s_kytarou (Občasný) - 30.5.2002 > Nádhera. Kam se vlastně poděly Vaše ostatní básničky? Kde je třeba ta o víle? Vzpomínám si dobře?
U příspěvku:Nad básníkem fialek
ten_s_kytarou (Občasný) - 29.5.2002 > Básnička je to věru pěkná. A o růži, kdo o ní nepsal? Nedávno jsem o růži četl ze Skácela. Jenže ten zemřel v roce 89. To ještě není 16 let.
U příspěvku:Jako ten racek na přístavní hrázi...
ten_s_kytarou (Občasný) - 21.5.2002 > Myslím, že to dopadlo dobře. :-) Tak snad příště to stihnete. ;-)
U příspěvku:Pojďme si hrát
ten_s_kytarou (Občasný) - 20.5.2002 > Kdo jsou ty dvě z druhé sloky? :-)
U příspěvku:Tramvaj ze Stromovky
ten_s_kytarou (Občasný) - 16.5.2002 > Děkuji Vám všem. Ono to není jenom o Stromovce, ani o bílé tramvaji, co kolem ní projížděla. Jen se to tam všechno díky vývoji událostí nějak spojilo, v tom místě, jímž jsem mnohokráte coby dítko procházel. Jinak je to tam moc pěkné. Doporučuji k romantickým procházkám. A potom to vemte třeba doprava na Trojský ostrov, navštívit koníky ve stáji a potom po lávce dál a kolem zámku a zoologické zahrady a do kopců mým krajem dětství. Ale o tom je jiná báseň a tu už jste tu dávno četli.
U příspěvku:Případ
ten_s_kytarou (Občasný) - 13.5.2002 > Ano, dobrý nápad má být oceněn ... tím neříkám, že by forma zůstávala za nápadem ... :-)
U příspěvku:Deštník
ten_s_kytarou (Občasný) - 13.5.2002 > Mám rád neobyčejné básně o obyčejných věcech. Takové básně nás učí všímat si obyčejných věcí a vidět v nich jejich velkolepost.
U příspěvku:Všem kteří na věky spí
ten_s_kytarou (Občasný) - 13.5.2002 > Je to skvělé ... jen s tím "svou - svou" ve čtvrté sloce bych něco udělal ...
U příspěvku:Jako ten racek na přístavní hrázi...
ten_s_kytarou (Občasný) - 13.5.2002 > Ta báseň se mi líbí sama o sobě ... ale to o čem je ke mně ještě více promlouvá ... a tak se líbí ještě víc ... budete na květnovém Jazz Clubu? Rád bych ji tam veřejně zarecitoval ...
U příspěvku:Báseň
ten_s_kytarou (Občasný) - 13.5.2002 > Nádhera, tohle je typ básně, která mě chytne na první přečtení, rád bych ji zarecitoval o květnovém Jazz Clubu. Mimochodem, líbí se mi reakce kaulikova, jeho hledání a nacházení. I já mám radost z nalezeného ...
U příspěvku:předlétí
ten_s_kytarou (Občasný) - 13.5.2002 > Nádhera. Moc se mi to líbí. Líbí se mi Vaše jemné verše, nejednou jsem je již recitoval a rád budu i tyto, s Vaším laskavým svolením ...
U příspěvku:Jako když se stýská
ten_s_kytarou (Občasný) - 13.5.2002 > Též připojím úsměv a také pozvání do Jazz Clubu, kde ji bude možno, jak věřím, vyslechnout v rámci veřejné produkce. ;-)
U příspěvku:Vítr
ten_s_kytarou (Občasný) - 13.5.2002 > Také hodnotím nejlepší známkou, moc se mi to líbí, přijdete se podívat na květnový Jazz Club? Rád bych tam tuto báseň recitoval. Mám-li být ale též trochu kritický, tak mi tam osobně nesedne ve druhé sloce opakování slovíčka "rozsévám". Opakování "co nikdy nesměli" v sloce předposlední se mi naopak líbí, tam to sedne mnohem líp, tam to rozvíjí myšlenku, ale v té sloce druhé to působí, jakoby autor neuměl vymyslet nic jiného. Je to ale subjektivní dojem po prvním přečtení ... ;-)
U příspěvku:Tramvaj ze Stromovky
ten_s_kytarou (Občasný) - 29.4.2002 > Kapucín: Já děkuji ... přiznám se, že jsem se více než půl roku zdráhal tuto básničku tady vystavit ... ale nakonec jsem si řekl, že jsou tady i horší ulítlosti. :-)
U příspěvku:Tramvaj ze Stromovky
ten_s_kytarou (Občasný) - 28.4.2002 > Nene nana, to není ze Slamníku ... :-) ... tohle je od hlavního vchodu do PKOJF ... ale už se to tak nejmenuje ... ;-)
U příspěvku:Tramvaj ze Stromovky
ten_s_kytarou (Občasný) - 28.4.2002 > Děkuji za úsměv, pane. :-) Mně se Praha také nelíbí ... mám radši skály a lesy a kopce a louky ...
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter