Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Prostě proste!
Rickenharp (Občasný) - 4.3.2005 > souhlasím s martinem, na tohle moc nejsem, ale obraty jako jablečné chvění :o) jsou super :o)
U příspěvku:Ne vědomá
Rickenharp (Občasný) - 4.3.2005 > mě se to líbí, jen se ještě musím rozmyslet, co to vě mě vzbuzuje :o)
U příspěvku:Zazdění
Rickenharp (Občasný) - 7.11.2004 > Naty> děkuju za stálou kritiku, Naty :o) Faustin sama o sobě je moc příjemná slečna, jen tiše moc není :o) což je vlastně taky dobře, protože já jsem taky docela ukecanej :o)
U příspěvku:Naivní
Rickenharp (Občasný) - 25.10.2004 > Naty> je :o) někdy mě baví napsat něco klišoidně pitomýho, ale příjemnýho :o) dík moc, už jsem to přesunul :o)
U příspěvku:Za dálkou
Rickenharp (Občasný) - 25.10.2004 > Naty> dík moc :o)a vlastně všem, že si našli čas si to přečíst a reagovat :o)
U příspěvku:Zapadaný...
Rickenharp (Občasný) - 28.2.2004 > Fate> to jsem rád :o) děkuji moc za hodnocení,
Chliv : když jsem to psal tak jsem v sobě neměl ani ten gáblík humoru :o) a cynismus mi nikdy moc nešel, ale někdy to zkusím, dík za tip :o)
U příspěvku:Jehovina
Rickenharp (Občasný) - 28.2.2004 > ouvej> obratem rty polibkem pomněnek se staly jsem chtěl říct, že mi zmodraly zimou :o) myslím, že pomněnka je modrá, teda aspoň doufám :o) jinak dík za hodnocení
U příspěvku:Snad ne ...
Rickenharp (Občasný) - 26.2.2004 > ouvej> dík moc za hodnocení :o) já si opravdu jen tak píšu :o) jinak dík moc ještě jednou s těma i/y furt bojuju :o)
U příspěvku:Slaměnné boty
Rickenharp (Občasný) - 25.2.2004 > taky jsem si těma n nebyl jistej, dík za upozornění :o) už je opraveno :o)
U příspěvku:BABA JAGA
Rickenharp (Občasný) - 25.1.2004 > BOŽE !!! :o))))
U příspěvku:Pane dej ať jednou zakopnu o svůj vlastní trám
Rickenharp (Občasný) - 25.1.2004 > moc moc pěkná :o)
U příspěvku:Hezký nový rok...
Rickenharp (Občasný) - 6.1.2004 > hezké, moc, ale kde v Táboře to je? určitě kolem toho chodím a nevšimnu si ..:o)
U příspěvku:Noc svatojánská
Rickenharp (Občasný) - 4.1.2004 > dlouho jsem nečetl něco tak krásnýho :o)
U příspěvku:Vánoční
Rickenharp (Občasný) - 23.12.2003 > hezká...:o)
U příspěvku:Nátělník 399 Kč
Rickenharp (Občasný) - 23.12.2003 > má to být jen provokace, nebo je v tom něco hlubšího? :o)
U příspěvku:Milostná o propadání
Rickenharp (Občasný) - 23.12.2003 > moc moc hezká, si ji s dovolením uložím :o)
U příspěvku:Jsem v adventních dnech čím dál krásnější
Rickenharp (Občasný) - 20.12.2003 > krásné svátky a hodně štěstí do Nového roku :o) moc hezká básnička, takové nádherné rozloučení před dovolenou, užij si ji :o)
U příspěvku:Prvotina
Rickenharp (Občasný) - 20.12.2003 > jestli si můžu dovolit něco říct, tak já bych to vyfotil černobíle a zabral bych to tak po konec dekoltu, myslím, že ostatní je tam zbytečný, ale jinak je to hezký.....:o)
U příspěvku:Keep Forgettin'
Rickenharp (Občasný) - 16.12.2003 > moc hezký, ten pocit znám...
U příspěvku:...6
Rickenharp (Občasný) - 16.12.2003 > tohle je fakt výbornej nápad, ale taky bych ho spíš nacpal do výtvarna :o)
U příspěvku:Aspoň tě uslyšet...
Rickenharp (Občasný) - 16.12.2003 > moc hezký :o)
U příspěvku:Woman - grafika
Rickenharp (Občasný) - 15.12.2003 > pekné jen jsem se chtěl zeptat, kdy bude další komiks? prosím .....:o)
U příspěvku:Slepota - pokračování
Rickenharp (Občasný) - 15.12.2003 > já chci taky další díl!!!
U příspěvku:To zabere vždycky
Rickenharp (Občasný) - 15.12.2003 > máš ňadra velká na mé rozpočty....:o) (něco málo z klasiky)
U příspěvku:To zabere vždycky
Rickenharp (Občasný) - 15.12.2003 > těch vnadů bych se asi spíš bál :o) jen mě trošku štvě, že je ten puberťák podoný mému oblíbenému hrdinovi zaklínačovi Geraltovi z Rivie, ten by se tak lehce nedal obelhat....:o)
U příspěvku:Sestra
Rickenharp (Občasný) - 14.12.2003 > moc moc hezká fotka :o)
U příspěvku:Básnířkám.
Rickenharp (Občasný) - 14.12.2003 > hezký :o)
U příspěvku:Faustine
Rickenharp (Občasný) - 11.12.2003 > marjanka> nechápu, můžeš mi pomoct? co je fikarův hrob, má něco symbolizovat? za mojí Faustin je schované obyčejné dívčí jméno, je to trošku rébus, kdo na to přijde vyhrává milión..........:o)
U příspěvku:Faustine
Rickenharp (Občasný) - 11.12.2003 > Dagie> proč ji nezávidíš? :o) a je někdy až příliš skutečná :o)
U příspěvku:NOC 28. 11. 2003
Rickenharp (Občasný) - 3.12.2003 > VÝ-BOR-NÝ :o)
U příspěvku::-) ...
Rickenharp (Občasný) - 3.12.2003 > výborný :o)
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter