Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
básník nic

Občasný
Na Totemu: 7353x
Napsat zprávu
Autorův WEB

Jsem šestnáctiletej puberťák, kterej se snaží něco sdělit světu. Jak mu to půjde, to záleží na čtenářích.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:lodičkou
básník nic (Občasný) - 7.2.2008 > hlava pana Rampina> děkuji, stydím se...
U příspěvku:Epilog
básník nic (Občasný) - 7.2.2008 > Janele z Liků> tak a zamkni si branku, milá jenele...
U příspěvku:Epilog
básník nic (Občasný) - 7.2.2008 > wandalka> jsi tedy sirotek, ouvej. taťka husák po nebi se koulí a ty tu, a sama a jenele tě z liků teď vyhání. a nikde, nikde! zastání. (a ze zahrádky zasviněné řádky jdeš bez vysvětlení)
U příspěvku:Forbíny života
básník nic (Občasný) - 7.2.2008 > děkuju, vyřídím. já tu sice rytmus vidím (ale možná jej už vidím všude...?), ale obešel bych se bez něj i v básních...
U příspěvku:... prý "Zlom to !"
básník nic (Občasný) - 6.2.2008 > Michelle> a víš že najednou nevím? aby kluci vyrostli a měli rádi tátu... ?
U příspěvku:Epilog
básník nic (Občasný) - 6.2.2008 > wandalka> pak znáš tedy vše. a já to nic. tím se to vysvětluje...
U příspěvku:Epilog
básník nic (Občasný) - 6.2.2008 > Janele z Liků> dočasně... hodina ročně.
U příspěvku:z mých dnů
básník nic (Občasný) - 6.2.2008 > čtenář> po pejskovi první dospělá duše?
U příspěvku:DIVIZNA!
básník nic (Občasný) - 6.2.2008 > čtenář> co není je.
U příspěvku:Forbíny života
básník nic (Občasný) - 6.2.2008 > zirael> páč karek není online, ale bytem na lodi, kde se naloďuje každý den jen 19-20 h., jinak loď "odplouvá", rád mu to vyřídím. ale co tím prosím myslíš? že toto není poezie? a co jí prosím schází? rád vyřídím.
U příspěvku:kulíšek
básník nic (Občasný) - 6.2.2008 > Mbonita> sdílená radost je omamná květina...
U příspěvku:jak má být
básník nic (Občasný) - 6.2.2008 > už nevím, už není nic. já vím, lakovaný knoflík, takový malý trabl, víc se nemá zdát, takový nějaká holokaust. ty židi, ty fotky, všechno odpouštím, dýchat se umí, dýchat se zdá, hrabat tam, hromada se plní, všechno se zdá, je to tak, ty víš, co počítáš, nakoupíš, nemáš a máš. to je vše, ZASE, zasraná, kdys byla doma? honem a honem a sama hnát, pomalu, smát se, umírat.
U příspěvku:resample.php02.jpg
básník nic (Občasný) - 6.2.2008 > Mažu se> ty mažu se, já dýchám snad tvůj dech, ty kurvy, ty mladice, jimž rovno není, jak mohlo by, když ty tu nejsi a planý vzdech a k uvidění dole nic není. tvé tváře, tvá slova, jak pásek, jak zas a znova, jak bosch, jako sony, jak hitachi, jak borkovec, jak jonáš, jak nic ti nestačí, jsi zlá, jsi krutá, jsi dominy.cz, jsi druhá, proč tak?
U příspěvku:čaruj čaroději...
básník nic (Občasný) - 6.2.2008 > čtenář> díky! jen děkuji. nejsem první... já myslelo, že prvnička mne budí. a nebudí a nebude. zas prázdno kol se line. básník jsem, však druhé. těžko tak, však jémine.
U příspěvku:flíska
básník nic (Občasný) - 6.2.2008 > ariel> jsem blb? jsem. jsem tupec, hovad, jsem sračka, píča, mrdat, jsem nic a nikdo a nikdo nic. jsem já? a nic a není. tak mne vidíš a žádné není. co víš? já nevím. chudák, piča, snění...
U příspěvku:tak podruhé....alergické blues
básník nic (Občasný) - 6.2.2008 > kulamyl> jsi tu a nejsi byťě, takové verše denně dýchám, proč rád bych sám se skrytě, vše ostatní se, kdy to, ty sám, a ona? je možné, je hdtv, je osma, je tak, je nic, je prádlo, je tu. je tak. já miluji ji. být ty, být centurio, co růží zvou, i zváno jinak vonělo by stejně? je tak? není. není! ach není, já vím, že není. já miluji tě.
U příspěvku:Epilog
básník nic (Občasný) - 6.2.2008 > wandalka> miluju tvá slova, ta prázdná, ta znova, ta dýcháš, ta křičíš hned, ta nevíš a říkáš hned, ať co utíkáš a schytáš, ta husák, štrougal, lenárt, vše co neznáš a neznáš hned, ty jsi tak, jak jsi a musíš hned, je žitá tvá nic a proč by byla. jsi tu, nejsi et cetera. karek je nic tvého bytí, proč bylas mého to nic jsi vše a puntík.
U příspěvku:Chlap valí sud
básník nic (Občasný) - 6.2.2008 > kulamyl> kdys viděl takovéto tak? jsi prázdný, jsi tu, jsi tak? jsi kurva co dobíhá své sémě, jsi plný, jsi prázdný, jsi téměř němně, jsi tak? jsi počkám tě v klubu jak dívka z třeboně? tak? tak nejsi a nebudeš a není. je ta kurva má dáma mého srdce? ano, ano, to tlukouc se poddá se. tak blbě, tak hloupě, tak bezradně.
U příspěvku:Narkolepsie
básník nic (Občasný) - 6.2.2008 > kulamyl> o čem je řeč, když noc tu je. ty víš víc? já nevěřím. spi a tak jak umíš buď. víc nemusíš. já uvítám tě tak, ty jsi. vše je a není. a náhle je. to všední den, ty usteleš si sám, kdo umí.
U příspěvku:beránek I.
básník nic (Občasný) - 6.2.2008 > čtenář> jsi doma a jsi sám? jak nic, jak udolán. jak třeba, jak alou vpřed, jak nikdo, jak třeba hned. jak nic. nic. nic a teď. jak ty a ty jsi teď?
U příspěvku:beránek I.
básník nic (Občasný) - 6.2.2008 > stále nic drahé děti? život je plazma, která svědí jen ty, které nezajímá? ano, je to možné. a k tomu špatné klima. a hrst co svědí a dušný dech a vše a nic a na zádech.
U příspěvku:Narkolepsie
básník nic (Občasný) - 6.2.2008 > miroslawek> je nic, které stále hájíš, stále nic? ano, je. tvé citace jsou ubohé, však sám jim nerozumíš, to je tvá síla. zkus být, prostě BÝT, je možné to? není. proč?
U příspěvku:... prý "Zlom to !"
básník nic (Občasný) - 6.2.2008 > Michelle> díky za odpověď. chceš se bavit o něčem, na čem ti záleží? já ano...
U příspěvku:Výtluky
básník nic (Občasný) - 6.2.2008 > miroslawek> odpověď je, proč odkazuješ k něčemu, čemu sám nerozumíš? pokračuj dál svou cestou k vítězství, které tě vede k něčemu, to je přece tvůj cíl! a já ti ze srdce přeji uspěch...
U příspěvku:dobře!
básník nic (Občasný) - 5.2.2008 > Mbonita> to díky, to díky je! a jiné. jiné není. až když slunce své pouti dozraje a poté již samo sebe.
U příspěvku:z mých dnů
básník nic (Občasný) - 5.2.2008 > wandalka> nikdo, nikdo ne. takže to beru zpátky. pardon...
U příspěvku:dobře!
básník nic (Občasný) - 5.2.2008 > Mbonita> ať trouba dál je. trub je, trub tak. hlupák, syčák, chudák.
U příspěvku:karka
básník nic (Občasný) - 5.2.2008 > čtenář> děkuji. slzy mám v očích, nejvíc se dojmeš nad ukradenými verši ve vlastní básni...
U příspěvku:flíska
básník nic (Občasný) - 5.2.2008 > ariel> manýra je krásný slovo, ale po ní já nesahám. mluvíme o posledním řádku? někdy interpunkce prostě překáží, mezera je zbytečná (byť místní klasik praví "mezery vůbec mají svůj mnohý smysl"), nemáš sílu už od sebe slova odtáhnout...
U příspěvku:Narkolepsie
básník nic (Občasný) - 5.2.2008 > kulamyl> ač nejsem lyryk, díky za citát. poodobně to funguje na ZŠ o přestávce, kdo řekne poslední "drž hubu TY!" je king of přestávka.

a nezbytná interpretace: diskuze na totemu.cz = diskuze o přestávce?

(už nejsem...)
U příspěvku:flíska
básník nic (Občasný) - 5.2.2008 > karek> ...nevrací. proč vracel by když nemá? to jiná věc je, však není. klaus je, je klaus. tak.
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter