Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:et ego in Arcadia vixi...
Coca-Cola PopStar (Občasný) - 21.2.2008 > Periskop> Uf, jsem to ale natvrdlá...
U příspěvku:et ego in Arcadia vixi...
Coca-Cola PopStar (Občasný) - 21.2.2008 > Periskop> To bereš hákem, noční hodina... Někomu vadí jeptiška, jinýmu židi, proč ne. (EP má ve VU význam asi jako význam ve VU, pro tebe, jak říkáš, asi nepodstatný. Drž se toho, třeba se to chytne!)
U příspěvku:zatisi 3
Coca-Cola PopStar (Občasný) - 20.2.2008 > Bacha, konvička se potápí/taje! Promiň...
U příspěvku:Zatisi 2
Coca-Cola PopStar (Občasný) - 20.2.2008 > Líbí se mi, jak se ti to jablko roztejká pod druhé a další za knihu, to je roztomilý. Z drapérie mám pocit vzedmutýho severního moře a mezi knižním blokem a vazbou se odehrává nějaké magické/magnetické vlnění! Mne to baví, ale trošku se za to stydím...
U příspěvku:Ona 2
Coca-Cola PopStar (Občasný) - 20.2.2008 > Duchovní, ouplnej Drtikol. Ale sololit je svinstvo, radši pryč od něj...
U příspěvku:Zakaz zastaveni
Coca-Cola PopStar (Občasný) - 20.2.2008 > Ty jsi teda magor...
U příspěvku:křičící
Coca-Cola PopStar (Občasný) - 20.2.2008 > To není pokus o vtip: nejsi ty trošku nahluchlá? Furt kolem tebe někdo křičí... to bych se snad raději vodstěhovala.
U příspěvku:křičící 3
Coca-Cola PopStar (Občasný) - 20.2.2008 > Ten tak trpí, až to fakt bolí... Brrrrrrrrrrrrrr. Jednu bych mu nejraději vrazila, je to správná intepretace?
U příspěvku:Obvinění za brutální utýrání kočky je na spadnutí
Coca-Cola PopStar (Občasný) - 20.2.2008 > Petr Jandera> Petře Jandero, do 3 počítáš výborně! Děkuju za důkaz.
U příspěvku:et ego in Arcadia vixi...
Coca-Cola PopStar (Občasný) - 20.2.2008 > Periskop> Díky za zprávu! Nemůžu říct, že jsi mne přesvědčil, ale já tebe taky ne viď, tak je to v roznováze. (Panofského Význam ve výtvarném umění asi znáš, je tam zajímavá studie k "Et in Arcadia ego" N. Poussina atd, hlava p. R. by mohla vyprávět...)
U příspěvku:Nepřestanu na anděly věřit (kvůli němu)
Coca-Cola PopStar (Občasný) - 20.2.2008 > (Milá Janele, jak tušíš, pokud budeš zakládat fanklub, budu číslo 1, ale z tohoto příspěvku mne mrazí, jsem pro rozmývání reality/osobního života/"tvorby" kam až to jde, ale tady jsem si jistá až moc, že by bylo dobré to smáznout, tady neroztíráš jen svůj život, ale i další, přes mail té "diskutující" se dostaneš až k fotkám ze svatby, podivným 3cm medvídkům domácí výroby atd, ačkoliv, třeba to tak chtěla. Nevím, snad víš, co děláš... Měj se. PS: Ten chlapec má asi nějaké skryté kouzlo viď? Já nic nezahlédla...)
U příspěvku:Religere
Coca-Cola PopStar (Občasný) - 20.2.2008 > Janele z Liků> Bóže, já jsem ale naivní, já těm mlžnejm řečem věřila. To jsi ty? Pane jo, že se tu zahazuješ, běž někam na molo, nach Paris, do románu T. Manna, Kieslowkého filmu... Na holky nejseš?:-)
U příspěvku:no nic moc teda
Coca-Cola PopStar (Občasný) - 18.2.2008 > vránu
probuzněné sny
ptám se kamsi namířily
protektorát

v moři klekly ryby
v rybníku laky

Takhle jsem to četla, asi ne dobře. Odpusť dadíku.
U příspěvku:mlha a opar na rtech
Coca-Cola PopStar (Občasný) - 18.2.2008 > wandalka> ...i když...časem by to stejně povolilo

O čem je řeč? To mne zajímá, nerozumím, netuším.
U příspěvku:mlha a opar na rtech
Coca-Cola PopStar (Občasný) - 18.2.2008 > wandalka> Už e, nevim.

Jak špatně se hraje chytrost a jak blbost jde sama, hm, ale to je také "moudro". A dál, proč chlapečci jsou tu pitomci a řeč je zase jen s holkama?
U příspěvku:mlha a opar na rtech
Coca-Cola PopStar (Občasný) - 18.2.2008 > Wandalko, tvá přilnavost ke "sladké sebehaně" se mi moc líbí, nebo je to celé jinak? To bych byla zklamaná...
U příspěvku:Kopretinky
Coca-Cola PopStar (Občasný) - 18.2.2008 > Petr Jandera> Bohužel, UŽ je to zase pryč, brána se zavřela, poryv ustal, prach se usadil... jsi zase jenom ten mudla, co jsi býval.
U příspěvku:Religere
Coca-Cola PopStar (Občasný) - 18.2.2008 > Nenapadá mne nic jiného, jen že oběma nabízím své 2 hlavy k čemukoliv u čeho budou jejich rty. Žárlím, ty kuplířko...
U příspěvku:Kopretinky
Coca-Cola PopStar (Občasný) - 18.2.2008 > Petr Jandera> Pak jsi splnil všechny podmínky. Víc o tom sama nevím.
U příspěvku:et ego in Arcadia vixi...
Coca-Cola PopStar (Občasný) - 18.2.2008 > Periskop> No to bych se ráda hádala, jakože se ráda nehádám; dle mého je tvůj citát jen variantou Et in Arcadia ego a lehká ironie v něm dez/interpretací, viz EP, NP atd.

Bez chytrolínství: ta nebohá jeptiška by mě v Arkádii srala, promiň.-)
U příspěvku:tomáš blažek
Coca-Cola PopStar (Občasný) - 18.2.2008 > Líbí se mi, že tu někdo E alespoň zmínil, když už ji nějak netematizuje. Před a pak už to zase jede, a E práská bičem...
U příspěvku:Papoušek
Coca-Cola PopStar (Občasný) - 18.2.2008 > Věza> Kdo ví, co dělá Papoušek dneska, koho to zajímá. Tohle je taková moje odpoveď na foto OF 2006...
U příspěvku:Básnička
Coca-Cola PopStar (Občasný) - 18.2.2008 > Michelle> Lze rozdělit na dvě hromádky radost a smutek? Já to už neumím...
U příspěvku:Kopretinky
Coca-Cola PopStar (Občasný) - 18.2.2008 > Petr Jandera> I smile when Im angry.
I cheat and I lie.
I do what I have to do
To get by.
But I know what is wrong,
And I know what is right.
And Id die for the truth
In My Secret Life.

Vítej do klubu.
U příspěvku:Kočičí solárko
Coca-Cola PopStar (Občasný) - 18.2.2008 > Hmmm!
U příspěvku:Džbánky
Coca-Cola PopStar (Občasný) - 18.2.2008 > Michelle> "Změň konec a já se vrátím", to zní jako ze života, to mě skoro děsí... Na otázku, kterou Ondřej vyjádřil přesně, nemám žádnou odpověď, tak už to bývá. Ale můžu si nějakou vymyslet a hádat se o to do konce světa! Ano? Měj se, ma belle...
U příspěvku:Čekání
Coca-Cola PopStar (Občasný) - 18.2.2008 > skold> Co na to říct? Puntík.
U příspěvku:Čekání
Coca-Cola PopStar (Občasný) - 18.2.2008 > skold> To jsem ráda, že jsem šla kolem; z komenářů je to tu znát, ale takhle explicitně jsem to asi potřebovala vidět: takže teorie literatury/"rozbor básně" jako ponížení, a u machrů dokonce maximální!? Vzpamatujte se...
U příspěvku:hrdinové své doby!
Coca-Cola PopStar (Občasný) - 18.2.2008 > Hrdý Hrdina> Asi ano...
U příspěvku:Čtení Totemu 8.2. 2008 naprosté fiasko
Coca-Cola PopStar (Občasný) - 18.2.2008 > "pan Kovařík na mne křičel, že jsem kverulant"

Brrrr! Celé si to představuji v živých barvách. Nebyl tam také Petr Motýl? To jen pro pořádek.
U příspěvku:resample.php02.jpg
Coca-Cola PopStar (Občasný) - 18.2.2008 > Tady je živo! A já mám 1/2 hlavy, prima!
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter