Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Quito vs. NewYork
Boobis Typewriter (Občasný) - 26.4.2010 > Quito je barevnejsi.
U příspěvku:Léto I
Boobis Typewriter (Občasný) - 18.6.2009 > Prekvapive ciste rozpite...tak jeste jednou velky - maly - fernet.
U příspěvku:Egg in the flag
Boobis Typewriter (Občasný) - 25.1.2009 > ing. Zleditor> skvělé, inženýre. my jsme měli mnemotechnickou: dole krev, nahoře nebe a klín je řeka. ta Tvoje ale zde pasuje lépe.
U příspěvku:Who knows now
Boobis Typewriter (Občasný) - 10.1.2009 > pablo> jj, vím (:
U příspěvku:Ceruzka
Boobis Typewriter (Občasný) - 6.1.2009 > čtenář> Neumím moc slovensky, jj
U příspěvku:The beggar's back-pack
Boobis Typewriter (Občasný) - 6.1.2009 > Šílená svině> vyzkouším. dík.
U příspěvku:Letadlo
Boobis Typewriter (Občasný) - 28.12.2008 > šedé to má dost pod kontrolou.
U příspěvku:Ptáci z papíru
Boobis Typewriter (Občasný) - 28.12.2008 > čtenář> tak teď zase nerozumím já - vůkol rudej?
U příspěvku:Ráno nakrmit kočku, ustlat postel.
Boobis Typewriter (Občasný) - 28.12.2008 > Janele z Liků> děkuji. na té jsem si dal nejvíce záležet, resp. jsem měl ten pocit, že je z celého textu nej(pří)nosnější. je pěkné to slyšet znova, stejně. ještě jednou...
U příspěvku:Ráno nakrmit kočku, ustlat postel.
Boobis Typewriter (Občasný) - 28.12.2008 > Mbonita> též rád derivuji z5, aloha :)
U příspěvku:Recese v Evropě
Boobis Typewriter (Občasný) - 27.12.2008 > Lamarski> děkuji lamarský. postřehy, nic nového, trocha legrace a tak. život.
U příspěvku:Chtěla bych napsat báseň
Boobis Typewriter (Občasný) - 27.12.2008 > No tak to je opravdu pěkné...opravdu. Dík MBonito. Jen koukám...
U příspěvku:Můj strýček
Boobis Typewriter (Občasný) - 23.12.2008 > Rozešli jsme se 22.12. kolem 15. hodiny. Pokud jste ho někdo poté potkal..? Předem děkuji a přeji také veselé textově bohaté a šťastné!
U příspěvku:Jen zlý sen
Boobis Typewriter (Občasný) - 21.12.2008 > Mbonita> hezký, dík...
U příspěvku:Jen zlý sen
Boobis Typewriter (Občasný) - 19.12.2008 > markýza andělů> Tak to je správně. Mně taky. Recitátora zlý sen... :)
U příspěvku:Na konci roku
Boobis Typewriter (Občasný) - 19.12.2008 > Pěkné, jen ten poslední řádek mě nesedí. Nemůžu ale vymyslet nic lepšího...
U příspěvku:Vědomí bez S
Boobis Typewriter (Občasný) - 19.12.2008 > Drsně milé.
U příspěvku:Recese v Evropě
Boobis Typewriter (Občasný) - 13.12.2008 > Quotidiana> spíš pár poznámek na kraji novin, po přečtení článků, někdy už nevěřím, jak mi to vše připadá neuvěřitelné. dík :)
U příspěvku:Home, sweet home
Boobis Typewriter (Občasný) - 5.12.2008 > docela moje krevní skupina.
U příspěvku:Podzim jinde 4x180/85
Boobis Typewriter (Občasný) - 1.12.2008 > č.4, snad i č.1. Číslo 1 je podle mě mírně barevně přepálené, rád bych to viděl v reálu.
U příspěvku:Nad dřezem
Boobis Typewriter (Občasný) - 29.11.2008 > Michelle> S tím jsem hodně bojoval. Pracovně to bylo "Tak povídej." Snaha byla dosáhnout, aby se to dalo číst jak tak, tak tak, tedy z pohledu normálné řeky a pocitu při mytí nádobí.
U příspěvku:Televize
Boobis Typewriter (Občasný) - 24.11.2008 > Quotidiana> Merkur, anténa, signál - je to všude stejné, stejně neuvěřitelné.
U příspěvku:Podzim 5x100/70
Boobis Typewriter (Občasný) - 24.11.2008 > Lumiik jinak, doposud pro me neznamy, vice pozadi, mene objektu, ve vetsim detailu. Hodnotim.
U příspěvku:E pluribus unum
Boobis Typewriter (Občasný) - 23.11.2008 > Uther Pendragon> Jó, tak to bych souhlasil ((:
U příspěvku:E pluribus unum
Boobis Typewriter (Občasný) - 23.11.2008 > Uther Pendragon> Ne, právník nejsem. Proč?
U příspěvku:Office /cancel/
Boobis Typewriter (Občasný) - 22.11.2008 >
U příspěvku:Máme doma malé tvory
Boobis Typewriter (Občasný) - 21.11.2008 > maxima gali> :)
U příspěvku:Miluj srdcem a plač
Boobis Typewriter (Občasný) - 17.11.2008 > čtenář> děkuji speciální obleku čibisi. Co je to za oblek?
U příspěvku:Profil
Boobis Typewriter (Občasný) - 17.11.2008 > vystizny nazev se napojuje na vystizny obsah. Jen tak. Fajn!
U příspěvku:Kousky duše člověčí-zářivé
Boobis Typewriter (Občasný) - 17.11.2008 > ...mysli si co chceš. Já musím. Dopo i odpo. Dopo. Ručím.
U příspěvku:Na vychazce 100/70
Boobis Typewriter (Občasný) - 24.9.2008 > Lumiik> :)
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter