Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:1905
Bohumil Vědronecky (Občasný) - 26.10.2014 > P.V.Ctihodný> :)
U příspěvku:Čarodej
Bohumil Vědronecky (Občasný) - 3.10.2014 > Lámu jejich Cédo, u mě skončili.
U příspěvku:Závoj
Bohumil Vědronecky (Občasný) - 3.10.2014 > Výborné, jen je divné to slovo podcházím.
U příspěvku:V tlukotu srdce
Bohumil Vědronecky (Občasný) - 6.7.2014 > Ahoj, já vždycky než si přečtu tvůj překlad, si to zkusím přeložit sám pro sebe, a nedal bych to tak dobře jako ty, třeba to still - nehybné, nebo připoj - se, atd...
U příspěvku:Období dešťů střídá období sucha
Bohumil Vědronecky (Občasný) - 6.7.2014 > čtenář> Pro hlupáka každý hloupý.
U příspěvku:Egypt
Bohumil Vědronecky (Občasný) - 22.6.2014 > Focus> Co je to TK?
U příspěvku:Rodina
Bohumil Vědronecky (Občasný) - 15.5.2014 > Působivé. (Překlad: Hodiny bijí půlnoc, komu se krátí čas? jednomu z nás. Snad to nebudu já praví dcera - věštkyně, ve snu zemřelá prabába drží v ruce fotky každého z nás).
U příspěvku:Maková hora
Bohumil Vědronecky (Občasný) - 12.4.2014 > Moc hezké, už samotný název zní kouzelně.
U příspěvku:Když svět býval lucky
Bohumil Vědronecky (Občasný) - 11.4.2014 > Je to nešvar tyhle anglikanismy, já mám problém zase s germanismy:

To když ještě svět býval glücklich,
přiznávám i já byl šťastný, wirklich,
to golfový green býval sytě grün,
já si po něm vykračoval jako Manekün,

dnes tam roste Wald, kanou slzy z víček,
ať horko či kalt, už neodpálíš míček,
kam se vrtne bard? kam ukáže kšilt Mütze!
jetzt höchstens ich kann mich auf meinen GolfStock stützen.
U příspěvku:Žabí princ
Bohumil Vědronecky (Občasný) - 3.4.2014 > Smutná blecha> To je scéna z Babovřesk.
U příspěvku:Otec, syn a duch
Bohumil Vědronecky (Občasný) - 6.3.2014 > Díky všem pozitivním i negativním.
U příspěvku:Kostel
Bohumil Vědronecky (Občasný) - 27.2.2014 > Tvoje dílo plné spleenu
dojalo mě, jako plínu,
z které ždímou 2 schovanky
v sirotčinci dětské chcanky.
U příspěvku:co si vezmeš pohledem
Bohumil Vědronecky (Občasný) - 27.2.2014 > To já v dopravních prostředcích takové hluboké debaty bohužel neslýchám.
U příspěvku:Liduprázdno na blátě
Bohumil Vědronecky (Občasný) - 24.12.2013 > šíleně krásné
U příspěvku:PF 2014 Boží světlo
Bohumil Vědronecky (Občasný) - 23.12.2013 > Pěkné zamyšlení.
U příspěvku:Koloběh
Bohumil Vědronecky (Občasný) - 20.12.2013 > Super od začátku do konce. Akorát tam máš před zeď, to má být asi přes. :)
U příspěvku:Goblin
Bohumil Vědronecky (Občasný) - 11.12.2013 > Díky, takový sukces jsem nečekal.
U příspěvku:Rozhovor
Bohumil Vědronecky (Občasný) - 6.12.2013 > Hezky se to čte.
U příspěvku:Kikirikííí..
Bohumil Vědronecky (Občasný) - 29.11.2013 > Výborné rýmy v druhé a třetí sloce, a poslední sloka je skvost.
U příspěvku:Pocity
Bohumil Vědronecky (Občasný) - 15.11.2013 > Mě se líbí ta část - "deku mám ze smutku a stěny z deprese"

ale pokračoval bych jinak:

co může, to vskutku většinou sere se,
hdp - recese, hluboko do kapsy,
zvlněné dálnice, v mhd kolapsy,
pálí mě zornice, to zase ze smogu,
sklad místo ornice, já už dál nemogu,
navíc jsem škaredý jak stará babice,
je to k nesnesení, jak trestná lavice.

U příspěvku:Tisové údolí
Bohumil Vědronecky (Občasný) - 15.11.2013 > Super.
U příspěvku:Od Martina :-)
Bohumil Vědronecky (Občasný) - 15.11.2013 > Vzpomněl jsem si na Maňase a policejní akademii.
U příspěvku:Podzimní depka
Bohumil Vědronecky (Občasný) - 18.10.2013 > Díky všem.
U příspěvku:Citát
Bohumil Vědronecky (Občasný) - 11.10.2013 > To mi připomnělo jednu historku Donutila.
U příspěvku:Zas další den
Bohumil Vědronecky (Občasný) - 11.10.2013 > Smutná blecha> No já si ten den vybírám dneska, ale ten není světlejší, to je šajn jak blázen, ale zítra už to zase bude návrat z výsluní do šedi, to už znám. V takových dnech jako dnes optimisty úplně chápu. Zítra se jim budu divit. Taky se měj, ahoj.
U příspěvku:Kobliha
Bohumil Vědronecky (Občasný) - 11.10.2013 > Smutná blecha> To je právě to misterium toho textu, je to podpora nebo kritika, ha? Ale to už nechám na posouzení laskavého voliče.
U příspěvku:Ticho křiku
Bohumil Vědronecky (Občasný) - 11.10.2013 > čtenář> Do miniatur možná, blbinek ne. To by se dalo krásně namalovat jako obraz ten výjev, nebo možná už to existuje, nevím.
U příspěvku:Vliv deště
Bohumil Vědronecky (Občasný) - 11.10.2013 > To je zvláštní, že nejradši mají déšť podle mě děti, jak vždycky lítají v kalužích, ale děti nepracují.
U příspěvku:Zas další den
Bohumil Vědronecky (Občasný) - 11.10.2013 > IAN HEROICKY> Nejdřív k Bleše: líbí se mi to a nejvíc výraz - žblabuňkový pytel, to je skvost. A k tomu pesimismu Heroického: Ty píšeš že rodiče se provinili už tím, že nás splodili. Možná. Mě teda ten můj život taky nebaví, to musím říct upřímně, je mi teprv 32 let a už si připadám deziluzavnej jak důchodce, nechci vidět, kam to až půjde, co budu dělat v 60 ti. Ale mám i určitý dny, tak 2* do měsíce, kdy vidím, že by ten můj život mohl být šťastný a super. Všechno záleží podle mě na vnitřním nastavení mozku. A mě tam dali nějaký debilní kontakty, že to sepne jednou za svatýho dindy. Ale obecně si myslím, že šťastný a spokojený a vyrovnaný lidi by měli mít děti, protože pak mají ty děti šanci být taky šťastný. Ale vzhledem k tomu jakej já jsem depkař, tak ty děti nechci, i kdybych měl příležitost. Ale říkám si, až jednou člověk umře, nebudou mu někde u toho posmrtnýho soudu vyčítat, že ty děti neměl? Jestli to taky není vina. Tolik k tématu.
U příspěvku:Kamenictví dámské a pánské; a koza
Bohumil Vědronecky (Občasný) - 29.8.2013 > Taky líbí.
U příspěvku:Básnění...
Bohumil Vědronecky (Občasný) - 29.8.2013 > Nejvíc se mi líbí Až vykvetu a ve vlastní Samotě, rozhodně stojí za přečtení.
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter