Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Cassiopeia
Neriet (Občasný) - 9.2.2009 > dadik> díky
U příspěvku:Kleopatra
Neriet (Občasný) - 6.2.2009 > Janele z Liků> no secese to je moje... tu já velice ráda tak se není co divit :)
jinak díky moc všem za komentáře a body :)
U příspěvku:Mentha
Neriet (Občasný) - 25.1.2009 > Petr Pivař> tedy já nevím ale průtah má průměr 0,6mm nevím zda by se mi povedlo znovu průtah provrtat aniž bych poškodila korálek. Navíc vrtačku jaksi nevlastním :) Přesto díky...
U příspěvku:Éós
Neriet (Občasný) - 23.1.2009 > RenataW> vím, vyfotit to moc dobře neumím... ale už tak trošku studuju různou literaturu k tomu focení (když se najde volná chvíle), abych se i v tom focení zlepšila... chce to čas... časem se v tom focené snad zlepším a bude to OK, zatím to se mnou hold budete muset vydržet :)
U příspěvku:Éós
Neriet (Občasný) - 17.1.2009 > Věza> díky vám všem za milé hodnocení :)
U příspěvku:Éós
Neriet (Občasný) - 16.1.2009 > net> díky
U příspěvku:Elspyth
Neriet (Občasný) - 16.1.2009 > čtenář> ne ne... destičku nepoužívám, nebo spíše jsem ji nepoužívala... ale už ji budu mít takže pak už vážně budou přívěsky jeden jako druhý, tohle bylo dělané jen tak v ruce, nebo lépe řečeno v kleštích :) jinak díky, jsem ráda že se líbí :)
U příspěvku:Mentha
Neriet (Občasný) - 14.1.2009 > Jarkakrej> jinak díky :)
U příspěvku:Mentha
Neriet (Občasný) - 14.1.2009 > Jarkakrej> no víš kdybych to nezachitila po obvodu nemohla bych použít těch "mentolek" tolik ale o 2 méně... 2 totiž měli ucpané průtahy čímsi co si myslím že byla asi drť nějakých jiných korálků... bohužel už takhle došly z obchodu... no a nějak se toho ucpání zbavit mi nešlo, tak jsem to vyřešila tím že jsem to zachytila po obvodu a ony 2 neposlušné měli drátek vždy do průtahu jen pokud to šlo... dokud nenarazily na onen špunt z drtě... jinak by to jen drátek po obvodu nezachránil... vypadlo by to, takže to bylo vlastně z nouze, ale mi osobně se to celkem i líbí...
U příspěvku:Dryády
Neriet (Občasný) - 6.1.2009 > Cami> jen a jen záliba :) ikdyž sem tam se něco prodá, ale to spíše šperky... do budoucna možná to bude víc než jen záliba, každopádně nechci býti závislá jen na mé tvorbě... tohle spíše jako bokovku k norm. práci :) nevím zda bych se uměním dokázala uživit... spíše asi ne :)
Jinak díky... tvé komentáře mě vždy zahřejí u srdíčka :)
U příspěvku:Nezodpovězené otázky
Neriet (Občasný) - 6.1.2009 > Neriet> ikdyž netušila jsem že obyč tuš je voděodolná...
U příspěvku:Dryády
Neriet (Občasný) - 26.12.2008 > díky moc všem... jsem ráda že se líbí :) byl to jen pokus... původně jsem chtěla vytvořit nějaký enkaustický obraz ale jen co jsem napatlala na papír pár barviček tak žehlička se sekla a odmítla hřát... už dosloužila... tak co s tím... a napadlo mě přetřít to tuží a vyrobit tohle... no tak když se to tak líbí tak si občas do tuže jehlou rejpnu... :)

a k té enkaustice... juchů už mám doma enkaustickou žehličku :) ježíšek naježil... :)
U příspěvku:Nezodpovězené otázky
Neriet (Občasný) - 11.12.2008 > Aine> díky, no snažím se nezaplňovat již celý výkres kresbou... takhle mi to příjde... no nevím jak to nejlépe vyjádřit... vzdušnější... takže teď již nezaplňuji komplet celý kreslící papír (pokud si to teda někdo výslovně nepřeje)
U příspěvku:Nezodpovězené otázky
Neriet (Občasný) - 11.12.2008 > Cami> ó díky ti za milý komentář :) potěšil... velice :)
U příspěvku:Nezodpovězené otázky
Neriet (Občasný) - 10.12.2008 > davidhuge> rozdíl je ten, že je to pro mne pohodlnější než obyč tuš a pero či štětec ;) asi tak...
U příspěvku:Nezodpovězené otázky
Neriet (Občasný) - 10.12.2008 > davidhuge> no tuším že jsem to tu již u nějaké kresby psala... (nebo to bylo na jiném uměleckém servru?) no neva napíši znova... pigmentová tuš vysoce světelně stálá a vodě odolná. Kupuji ji v štětcových popisovačích takže se mi s tím velice dobře pracuje (spolehlivý a rovnoměrný tok barviva) - http://www.vytvarka.cz/inshop/vytvarne-a-hobby-potreby/kresba/umelecke-popisovace/[id-167104]-stetcove-popisovace-pitt-seda.html
navíc se prodává v různých barvách a odstínech... (já jsem sice zatím pracovala jen s odstíny šedé a hnědé ale do budoucna kdo ví)
kdybych dělala s klasickou tuží tak by to dopadlo zle... jsem trochu nešika... by to byla samá kaňka :) a takhle si můžu vzít podložku, kreslící papír a popisovače a jít kreslit třebas do parku... (tedy teď ne... v létě... teď bych tam asi umrzla...)
U příspěvku:Nezodpovězené otázky
Neriet (Občasný) - 10.12.2008 > Janie> díky
U příspěvku:Charybda
Neriet (Občasný) - 9.12.2008 > Jarkakrej> ok juknu... :)
U příspěvku:Horkým voskem
Neriet (Občasný) - 9.12.2008 > Jarkakrej> no ruka... rehabilituju o 106... v pátek mám kontrolu tak uvidím... ale za tu dobu co byla ručka nehybná mi pěkně zlenivěla... svaly na ruce jako by nebyly... takové zdechlinky... ani ji pořádně nedokážu zvednou... ale to prý se musí rozhejbat tak cvičím a cvičím... teď už mám rozsah skoro dobrý ale na začátku jsem ji nedokázala dát od těla skoro vůbec... njn jsem ty svaly na ruce nepoužívala... jinak v té škole... no si moc nevěřím... je toho hodně a já jsem strašný nervák... už aby to bylo za mnou...
U příspěvku:Charybda
Neriet (Občasný) - 9.12.2008 > Jarkakrej> ne né... žádný kurz... senámila jsem se s jednou dívčinou přes net které dělá šperky z korálků... ale spíše na lanku nebo silonu... tak nějak mě to zaujalo, zkusila jsem to a pak jsem na jednom fóru zahlédla ketlované šperky... no řekla jsem si proč to nezkusit, tak jsem sehnala ketlovací kleště a draty a už jsem zkoušela co s tím svedu... ketlovací očka apod jsem proštudovala na jednom koupeném ketlovaném náhrdelníku co mám doma už léta (teda teď už ne... moc jsem ho nenosila... ne že by nebyl hezký ale nebyl to "můj šálek kávy"... teď již je rozebraný a korálky z něj jsem použila do dvou mých nových náhrdelníků)... Sanžím se aby nebyly "všechny na jedno brdo" aby byl každý originál a na jednom fóru si nechávám trochu radit ohledně techniky ketlování... odborným okem kouknou napíšou mi jaké mám nedostatky a na ně se poté zaměřím při další práci.. krůček po krůčku se snažím zlepšovat... a baví mě to... ale pravda je že to chce hodně trpělivosti :)
U příspěvku:Charybda
Neriet (Občasný) - 9.12.2008 > Cami> Ď :)
U příspěvku:Horkým voskem
Neriet (Občasný) - 9.12.2008 > Jarkakrej> no já teď nějak nestíhám... všichni chtěj vše do Vánoc tak ketluju jak blázen a navíc v únoru mám postupové zkoušky z chemie (v podstatě něco jako státnice) tak se šprtám a na enkaustiku, kresbu atd není času... ale taky bych chtěla zkusit zasejc něco novýho :)
Díky za přání příjemného adventu... tobě přeji samosebou také nápodobně :)
U příspěvku:Horkým voskem
Neriet (Občasný) - 9.12.2008 > Jarkakrej> určitě bude :) je nádherný... skvostný :)
U příspěvku:Horkým voskem
Neriet (Občasný) - 9.12.2008 > super... ta žlutá tam svítí jak žárovka a líbí se mi ten bronzový kousíček v pravé horní části... vypadá že není hladký jak u žehličkových enkaustik povrch obvykle bývá... čím je zdrsněný? Pohrála jsi si za horka se štětečkem? Jsem teď strávila pár hodin s jednou dámou co se enakustikou zabývá tak mi ukazovala co vše s tím jde... (tak jsme si hráli nejen s žehličkou ale i štětečky, papírovými kapesníčky,různými špachtlemi a rejpadly, no byla sranda :D)
U příspěvku:Sada Thetis
Neriet (Občasný) - 5.12.2008 > Jarkakrej> díky
U příspěvku:Sada Thetis
Neriet (Občasný) - 5.12.2008 > Lumiik> díky :)
U příspěvku:Lamenting angel
Neriet (Občasný) - 3.12.2008 >
U příspěvku:spirit II
Neriet (Občasný) - 3.12.2008 >
U příspěvku:mé ženy
Neriet (Občasný) - 3.12.2008 >
U příspěvku:Sada Eset
Neriet (Občasný) - 18.11.2008 > kalais> kýč? no budiž... překounu to... možná to tak vážně někomu může připadat... díky za koment
U příspěvku:Sada Eset
Neriet (Občasný) - 18.11.2008 > čtenář> díky
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter