Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Baby 5x100/70
teddinka1 (Občasný) - 31.5.2008 > Karel M. a Skold> Dbrá připomínka:):D
U příspěvku:DEATH : The Sound Of Perseverance
teddinka1 (Občasný) - 4.5.2008 > Jo, Death. kapitola sama o sobě. Ze starších aleb si ráda poslechnu pár písniček. Ne nadarmo je skupina Death takovým tvůrce death metalu... jo jo
U příspěvku:RAGE - Ghosts
teddinka1 (Občasný) - 4.5.2008 > Koukám,že tu jsou znalci. Rage je opravdu výborná skupina a má i nemetalové fanoušky:)
U příspěvku:DEFTONES
teddinka1 (Občasný) - 4.5.2008 > Jo, Deftones se vyšvihli a ještě více dostali do podvědomí.
U příspěvku:SEPULTURA - Nation
teddinka1 (Občasný) - 4.5.2008 > Jo, jo. Sepultura je polviční... Už to není thrash, co bejvával... Mám ráda thrash, dokonce mám hodně diskografií skupin zaměřené tíhle žánrem (Slayer, sepultura, Pantera, ...)
Ale zas na druhou stranu vykvetli Soulfly, které sem mimochodem měla tu čest vidět. Soulfly je promnohé přijatelnější, více experimentativnější. Jinak souhlasím, Chaos A.D. a Roots, jsou asi nejlepší alba:)
U příspěvku:Koťata
teddinka1 (Občasný) - 4.5.2008 > Lumiik> Jo, takhle :) Že mě to nenapadlo, sice sem tonikde nezahlédla, ale napadnout mě to mohlo:)
U příspěvku:Koťata
teddinka1 (Občasný) - 3.5.2008 > Lumiik> 4B??
U příspěvku:Úsměv, prosím
teddinka1 (Občasný) - 3.5.2008 > žádnej velkej árt> Akvarel mám bohužel v aterliéru, jinak mi je celkem jedno, čím kreslím, nebo maluju.
U příspěvku:Úsměv, prosím
teddinka1 (Občasný) - 3.5.2008 > m.bohm> S tím fetováím apod., to jsi trochu přehnal, tohle se mě opravdunetýká a kdyby, tak nedělám tak ošklivě střízlivé kresby:) A kritika je přínosem, amatér jsem a za nic jiného se nevydávám. Kreslit a ani malovat neumím, to je vidět, naděje si nedělám. Proto sem nešla na tu školu, i když mě tam vzali.
U příspěvku:Úsměv, prosím
teddinka1 (Občasný) - 30.4.2008 > m.bohm> A důvod?? :)
U příspěvku:Andrejka
teddinka1 (Občasný) - 29.4.2008 > Věza> Precizní?? Tak to mi ještě nikdo nikdy neřekl, že mám precizní práce. Tak to děkuji. Ale, určitě se tam najde se u tebe spousty věcí:)
U příspěvku:Andrejka
teddinka1 (Občasný) - 28.4.2008 > Věza> Děkuju, ty jsi můj pravidelný přispěvatel. V neděli kouknu k tob a pochválím, co jen bude moci:)
U příspěvku:Andrejka
teddinka1 (Občasný) - 28.4.2008 > čtenář> :)Taky mě to občas zadře u uší, ale jsem vyklá, že maluju tužkou:D
U příspěvku:Jsou,kde spí staré hračky.
teddinka1 (Občasný) - 23.4.2008 > Jak si to vytvořil??:)
U příspěvku:Muž
teddinka1 (Občasný) - 23.4.2008 > Věza> To jsem ráda, rozhodně neměl vypadat jako mecenáš:)
U příspěvku:Muž
teddinka1 (Občasný) - 23.4.2008 > Prokletý Filip> Proč Polák??:)
U příspěvku:Růže
teddinka1 (Občasný) - 23.4.2008 > majkusa> Jo, ty barvy jsu víc živější, tady vypadají celkem unyle, ale děkuji:)
U příspěvku:Růže
teddinka1 (Občasný) - 22.4.2008 > Můžu vyfotit, jak to v té chodbě vypadá. Snad to nebude jak v čekárně:)
U příspěvku:Růže
teddinka1 (Občasný) - 22.4.2008 > Jindra Nazarská> Bohužel barvy nevyzní... Přece jen ta technika nemá takové barevné spoketrum jako naše oko:)
U příspěvku:Jeden pán
teddinka1 (Občasný) - 21.4.2008 > Jindra Nazarská> Děkuju... :)
U příspěvku:Abstrakce1
teddinka1 (Občasný) - 14.4.2008 > Jarkakrej> A máš to někde na portálu?? Ráda bych se koukla:)
U příspěvku:Město
teddinka1 (Občasný) - 14.4.2008 > aaa, Voulez vous couche avec moi?? : No jo, Moulin Rouge, za denního světla není zas moc zajímavý, ae tys ho podal úplně jinak:)
U příspěvku:Bosé nohy v ranní rose
teddinka1 (Občasný) - 14.4.2008 > Chyba v Matrixu?? Šoupla bych tam nějakou barvičku, ale zas záleží na náladě tvůrce.
U příspěvku:Pračlověk
teddinka1 (Občasný) - 14.4.2008 > Jak hravé:D
U příspěvku:Samota
teddinka1 (Občasný) - 14.4.2008 > Cítím atmosféru.
U příspěvku:hry
teddinka1 (Občasný) - 14.4.2008 > Býborné. Není tam nic navíc.
U příspěvku:Tak sama
teddinka1 (Občasný) - 14.4.2008 > Je to natřené, ne namalované, promiň. ale možná, kdyby si to propracovala, nebylo by to špatné, nápad máš.
U příspěvku:strom jeden
teddinka1 (Občasný) - 14.4.2008 > zajímavé propojení:)pěkné
U příspěvku:Dívka s kyticí
teddinka1 (Občasný) - 14.4.2008 > Na to, že je to podle fotografie, tak mohlo být lepší pozadí, lépe propracované vůči stínům na slečně. A barva na obličeji a krku slečny je nepřirozená vůči rukám. Ale já a můj první akryl byla katastrofa, takže snaha se cení, jen tak dál. Jinak by bylo zajímavé vidět tu fotografii:)
U příspěvku:Dívka s kyticí
teddinka1 (Občasný) - 14.4.2008 > Na to, že je to podle fotografie, tak mohlo být lepší pozadí, lépe propracované vůči stínům na slečně. A barva na obličeji a krku slečny je nepřirozená vůči rukám. Ale já a můj první akryl byla taky atastrofa, takže snaha se cení, jen tk dál. Jinak by bylo zajímavé vidět tu fotografii:)
U příspěvku:stěhovavý předsudek
teddinka1 (Občasný) - 14.4.2008 > Supr, supr nápad:):D
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter