Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Malé zvíře
parabola (Občasný) - 9.5.2008 > bataka> Možná levoboček klokana, má tam nějaký pytel :-)
U příspěvku:Malé zvíře
parabola (Občasný) - 9.5.2008 > Věza> Ahoj a díky, tohle zvíře jsem přitáhla 12x ZOOM,protože se mi líbilo,asi to není moc znát? Ale nemám bůhvíjakej foťák. Jak píšu jinde, tak dojížděj fotky, který jsem nacpala dopředu. Fotím teprve druhý měsíc,možná hledám svůj styl.Líbí se mi experimentovat, ale možná mě to brzy přejde,po těch kritikách. :-(((( Ba ne, nepřejde.
U příspěvku:Posilovna
parabola (Občasný) - 8.5.2008 > žádnej velkej árt> Vůbec na nich netrvám, začla jsem je dělat jen proto, že jsem je viděla u jiných. Na jiných foto webech, víš. To se to má dělat úplně bez? Dělám jen černý nebo jinou barvu, ten druhej proužek jsem zkusila, protože to nabízí tady při vkládání.
U příspěvku:Malé zvíře
parabola (Občasný) - 8.5.2008 > Baví...právě že jo. Každé zaujetí /ha,zas to slovo/by mělo být na "dílku vidět", předáváš tam přece něco ze sebe. Kam si myslíš, že má cesta vést, jak píšeš? /Tudy cesta vede/nevede/. Má moje focení někam vést a kam tedy?
U příspěvku:Malé zvíře
parabola (Občasný) - 8.5.2008 > žádnej velkej árt> Taky tě do ničeho nenutím... Kdo tu pořád mluví o ZOO? Je to kolekce V ZaUjetí-částí těla, pohybem, dvoj i trojsmysl, jinak než to dávaj ostatní. Ale je fajn, že se tou hrůzou zabýváš, jinak by tu fakt byla děsná otrava.
U příspěvku:Slunce v duši, vysušené
parabola (Občasný) - 22.4.2008 > čtenář> BYL UŽ PŘECE MIMO DŮM::: Pořád jsem měla malý fotky, na což mi tady někdo upozorňoval, tak tohle už snad jde - jenže tam u toho vkládání je napsáno max. 256 KB, ale teď mi tam prolezlo přes 1 MB - TAK JAK TO VLASTNĚ JE? Dík.
U příspěvku:Rej masek
parabola (Občasný) - 20.4.2008 > Janele z Liků> Díky všem... jakou mám dát velikost, aby se to "vešlo" na monitor a nemuselo se šoupat kvůli tomu myší? :-)
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter