Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 1.5.
Svátek práce
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:PROTI VĚTRU
giro (Občasný) - 9.7.2008 > Mbonita> parsque je suis une personne tres melancholique (90 %), c'est claire :-) mais dans certain situations je peux etre cholerique aussi (jusqu'a 80 %), et toi? - merci beaucoup pour ton commentaire tranquil:-)
U příspěvku:CHUTNÁŠ SLADCE
giro (Občasný) - 2.7.2008 > miroslawek> to je sranda, nejedná se o žádnou práci, tím méně formální :-) ale já chápu, jak to myslíte... a co to stavění stanu, aspoň to je jakási myšlenka, nebo ne? díky za komentář :-)
U příspěvku:MIMINKO ŘVE
giro (Občasný) - 30.6.2008 > Mbonita> Cuadrito - to je obrázeček? - Ano, přesně tak...
U příspěvku:MIMINKO ŘVE
giro (Občasný) - 30.6.2008 > Michelle> Ano, bylo to v Praze při cestě autobusem na letiště, kdy jsem měl odlétat na dovolenou. Taková zvláštní scéna...
U příspěvku:VELBLOUDÍ RŽÁNÍ
giro (Občasný) - 29.6.2008 > Mbonita> Merci beaucoup, c'est super (ma chere :-) comment tu arrives a faire une positive commentaire a chaque texte :-) Je prends ca pour example!
U příspěvku:Jsem jen plevel v poli
giro (Občasný) - 26.6.2008 > Něco z toho se mnou rezonuje. A něčemu nerozumím... Ale to dobrodružství slov, pocitů, myšlenek a poznávání je fascinující :-) Díky...
U příspěvku:Kreslím ti do dlaní
giro (Občasný) - 26.6.2008 > prstem namočeným v černé tuši kreslím ti do dlaní, že mi úzko je... to se mi moc líbí (a hned mne k tomu napadají další myšlenky a rýmy :-)
U příspěvku:TOUŽÍM PO TOBĚ
giro (Občasný) - 24.6.2008 > annatar> Díky za názor :-) Je to pozoruhodné, jak působí na různé lidi různě... Jedná se nicméně o zcela autentické a pravdivé pocity, nic na efekt (jako ostatně všechno, co píšu :-) Ale při zpětném čtení s odstupem času chápu, že může působit poněkud lacině a nepříliš invenčně; nejedná se ostatně o skutečnou poezii (což platí mimochodem o všem, co píšu :-) Bonita tomu/mi dobře rozumí...
U příspěvku:NEPRŠÍ, ALE JE POD MRAKEM
giro (Občasný) - 23.6.2008 > Mbonita> c'est la vie... bonne nuit :-)
U příspěvku:SKRYTÁ MANA
giro (Občasný) - 18.6.2008 > Mbonita> Tres bien, merci beaucoup :-) Buenas noches, Bonita...
U příspěvku:JAKO DRAHOKAM
giro (Občasný) - 17.6.2008 > Michelle> Danke schön, auf Wiedersehen :-)
U příspěvku:JAKO DRAHOKAM
giro (Občasný) - 17.6.2008 > Toník Zvoník> Gracias, amigo Antonio Campanero :-)
U příspěvku:JAKO DRAHOKAM
giro (Občasný) - 17.6.2008 > Mbonita> C'est vrai. L'important, c'est la rose... :-) En quel direction on va. Mais, en meme temps, nous sommes tous les pierres precieuses. - Je te souhait une bonne journée, Bonita :-)
U příspěvku:VŠUDE JE BÍLO
giro (Občasný) - 13.6.2008 > Mbonita> Je m'en fous! Mais pas de vous :-) Je m'amuse - de la rime comme quiz... - Bon nuit, il faut que je m'aille - au lit :-)
U příspěvku:VŠUDE JE BÍLO
giro (Občasný) - 13.6.2008 > Mbonita> Gracias! Persona non grata :-)
U příspěvku:NEBEZPEČÍ LAVIN
giro (Občasný) - 13.6.2008 > DeadKennedys> A když jsem prakticky mrtvej (dead meat), tak nemluvím :-)
U příspěvku:NEBEZPEČÍ LAVIN
giro (Občasný) - 12.6.2008 > Mbonita> hm, a je/bylo to aspoň trochu srozumitelné? možná se jedná až o příliš heslovité zkratky...
U příspěvku:COMFORTABLE PACE
giro (Občasný) - 12.6.2008 > čtenář> Thank you, Edvin. Are you native English speaker? It may sound weird to those... I just have no idea :-)
U příspěvku:MAMINKA KŘIČÍ
giro (Občasný) - 11.6.2008 > Mbonita> protože mne z toho mrazilo taky...
U příspěvku:JSEM PROŠLÉ ZBOŽÍ
giro (Občasný) - 11.6.2008 > Mbonita> to já teda asi taky :-)
U příspěvku:BEZE STRACHU...
giro (Občasný) - 8.6.2008 > já tomu, myslím, docela dobře rozumím... tím spíše, když prožívám něco podobného :-) tak díky za blízkou duši :-) ARRIVEDERCI
U příspěvku:BYLA KRÁSNÁ
giro (Občasný) - 8.6.2008 > Michelle> Ne, tu jsem ne-oslovi-l :-)

Na ostrově jménem Bdění
Uvězněná vodami
Slaná chuť a všude spoušť, to
Přehnala se tsunami
AV
U příspěvku:Zóna chodců
giro (Občasný) - 7.6.2008 > Mně to ovšem něco říká... Pryč jsou časy kominíka :-)
U příspěvku:Los juegos galantes
giro (Občasný) - 7.6.2008 > Líbí... Španělština i báseň. To oni?
U příspěvku:BYLA KRÁSNÁ
giro (Občasný) - 6.6.2008 > Toník Zvoník> Myslel jsem to trochu jinak - ne že stále tvořím, ale že když už píšu (což je ve vlnách), tak je to v rýmech...
U příspěvku:BYLA KRÁSNÁ
giro (Občasný) - 6.6.2008 > Mbonita> Díky :-)
U příspěvku:BYLA KRÁSNÁ
giro (Občasný) - 6.6.2008 > mjach> Díky :-)
U příspěvku:BYLA KRÁSNÁ
giro (Občasný) - 5.6.2008 > Toník Zvoník> Díky, Toníku. Vaše/tvoje (stálá) podpora mne těší :-) Já se bez těch rýmů nějak neobejdu... Tohle jsou ale stejně jen takové momentky.
U příspěvku:ČAJOVÁ RŮŽE
giro (Občasný) - 5.6.2008 > čtenář> Omyl, bylo to jinak :-) Ale chápu, že je dost neprůhledné...
U příspěvku:MÁM RÁD VAŠI CHŮZI
giro (Občasný) - 4.6.2008 > Michelle> Už jsem ji oslovil :-) Ma belle...
U příspěvku:THE FLOWER
giro (Občasný) - 2.6.2008 > ariel> aha, thank you, didn't realize it...
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter