Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 19.5.
Ivo
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Gala
(muž)
Občasný
Na Totemu: 1650x
Napsat zprávu

Jsem takový jaký jsem a jiný už asi nebudu...

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Pavučina
Gala (Občasný) - 10.6.2000 > "Moucha uvízla v pavučině beznaděje" to je první, ale dle mého názoru i poslední věta Tvé básně, to ostatní jsou už pouze slova vysvětlující první větu. Nápad je to hezký, ale možná by stálo za to ho dotáhnout do konce ve stejném stylu, jako jsi začal v první větě.
U příspěvku:K ránu
Gala (Občasný) - 10.6.2000 > Honosný námět, ale zpracování mi přijde nedospělé. Místy se mi zdá, že některé části jsou tak trošku mimo myšlenku, jen aby byl zachován rým a možná i po výrazové stránce by bylo co vylepšovat.
U příspěvku:korunka
Gala (Občasný) - 9.6.2000 > Nemusíš si tu korunku se zelenými trny nasazovat, tu už si za tebe nasadil někdo jiný. Pro mne by stačilo kdyby zůstala jen první sloka a posledních pět řádků, ale to je můj názor...
U příspěvku:Touha
Gala (Občasný) - 9.6.2000 > Je to hezké, ale možná by tvé básničce slušelo ji více propracovat po stránce výrazové.
U příspěvku:Chtěl jsme dívku
Gala (Občasný) - 9.6.2000 > Jednoduchý námět, jednoduché zpracování, možná až moc jednoduché a snad i laciné...
U příspěvku:Grapefruit
Gala (Občasný) - 8.6.2000 > Tak tohle se mi líbí, tak nějak mi to připomíná život…
U příspěvku:Sorry
Gala (Občasný) - 8.6.2000 > Ne, že bych plně souhlasil s obsahem, ale jako zamyšlení je to pěkné. My všichni jsme lidé, ale člověk by měl být člověkem a to si nelze koupit, to si musím zasloužit.
U příspěvku:Po ránu
Gala (Občasný) - 8.6.2000 > První dvě sloky naprosto perfektní, nádherně obrazně popsané pocity při probuzení. V těch dalších slokách se už ta nádherná hra se slovy vytratila, ale i tak se mi tvoje básnička líbí.
U příspěvku:Sousoší milenců
Gala (Občasný) - 8.6.2000 > Někdy právě takováto kamenná láska a touha může být pevnější a naplněnější než rádo by skutečná láska. Nádherně zpracováno a má to nápad a mě se to líbí…
U příspěvku:Najivní doklady
Gala (Občasný) - 7.6.2000 > V tom razítku úředníka, jsem já a můj osud do kolonek ukrytý. Jsou jako čtyři bílý stěny, do kterých narážím a co mne svazují do pokory. Ještě že mám ta křídla motýlí a tak těm rubrikám MÁ DÁTI – DAL za sluncem odlétám. (Verš možná někde pokulhává, ale zase to má myšlenku a to se cení…)
U příspěvku:Nechci tě
Gala (Občasný) - 7.6.2000 > Chvíli jsem přemýšlel co k tomu říct. Zklamání bolí a tak mi to spíše přijde jako výkřik do ticha než jako básnička, ale i takový výkřik umí ulevit duši…
U příspěvku:Co nikdy neříkám ...
Gala (Občasný) - 7.6.2000 > Jednoduché a snad i proto hezké. Není to snadné říci tak málo slovy tak mnoho…
U příspěvku:LM
Gala (Občasný) - 7.6.2000 > Pointa bývá základem takovýchto dílek (a tady se skutečně povedla), ale plýtvat slovy na něco takového jako je oslava kouření mi přijde zbytečné…
U příspěvku:Tlupy
Gala (Občasný) - 7.6.2000 > Nedokážu momentálně říct proč, ale Tvoje básnička se mi líbí, ale i to je asi úděl básníček, že se nám prostě někdy líbí a my sami nemůžeme přijít na to proč…
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter