Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
ref
(muž)
Občasný
Na Totemu: 3537x
Napsat zprávu

Telegraficky: Praha (odjakživa), idealista (taktéž a provždy), literatura(od 4 let), myšlení (podle průběhu předchozího večera), hudba (podle stupně melancholie či deprese), víra (ať si každý myslí, co chce...).

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Panenka na klíček
ref (Občasný) - 7.10.2008 > milé...
U příspěvku:viděl jsem pravdu
ref (Občasný) - 17.8.2008 > Hiram> Nevím sice proč "pavopis" a nevím ani, proč se tak čertíš... vím, co myslíš zkratkou PČP... a toto ani nebyla "konstruktivní kritika" -líbilo se, dal jsem max. bodů a bez sarkastických výplodů (na Totemu celkem běžných) se přidal k upozornění na onu shodu přísudku s podmětem... může být, že v poezii je leccos dovoleno, ale k tomu snad stačí konstatovat: "Dámy a pánové, mýlíte se, toť dovoleno, jukněte do Wikipedie etc." ...člověk potom většinou řekne: "All right, beru zpět, či sorry, netušil jsem..." a možná i připustí, že i jemu osobně tam ta "i" sedí lépe než ypsilony... Smajlíka posílám opět (pro mě znamená "hlavu vzhůru, držím palce, neber to moc vážně, v pohodě, super, teď jsi mě dostal..." -podle situace; nikoli výsměch -ten zvládnou slova lépe...) :-)
U příspěvku:Apples
ref (Občasný) - 9.8.2008 > ariel> 

to vskutku není -já si jen liboval nad Boobisovým prostým uchopením této otázky (trápí lidi už hóóódně dlouho)

U příspěvku:otazník
ref (Občasný) - 9.8.2008 >

být nad nebo v něčem lítat -jak kdy, jak v čem... -obé má své výhody...

U příspěvku:zastávka
ref (Občasný) - 9.8.2008 >  4-5 b.
U příspěvku:cestou
ref (Občasný) - 9.8.2008 > putuji rád a cestou vídám věci...
U příspěvku:VIII.
ref (Občasný) - 9.8.2008 >
U příspěvku:Čas odhodit masky
ref (Občasný) - 9.8.2008 >

myšlenka pravdivá, ale působí to na mě jako zbytečně dlouhé (spousta slov na čtyři krátké -byť hluboké- myšlenky)

U příspěvku:Slepíš to?
ref (Občasný) - 9.8.2008 > připomíná mi to osudy pár lidí, co znám...
U příspěvku:Apples
ref (Občasný) - 9.8.2008 > ariel> Myslím, že Boobis má recht -byla prostě sezóna. Bylo načase, aby člověk okusil negativa svobody... Bylo načase, aby se postavil stvořiteli (se svobodnou vůlí k tomu jednou dojít muselo)... Bylo načase, aby se naučil zodpovědnosti -přijmout následky svých rozhodnutí a činů... Bylo načase, aby člověk trošku dospěl, aby se boží plán spásy pohnul vpřed... :-)
U příspěvku:Apples
ref (Občasný) - 9.8.2008 > Pěkné, B. T. Možná bych zkusil ".../they shouldn' t be picked/and tasted/..." (they shan' t be picked).
U příspěvku:Blues pro cynickou holku
ref (Občasný) - 9.8.2008 > vážně blues... líbí...
U příspěvku:Oči na stopkách
ref (Občasný) - 9.8.2008 > zvláštní... ale zaujalo... (škrtance a rozvrh nehodnotím -zvlášť nezaujaly)
U příspěvku:Básně
ref (Občasný) - 9.8.2008 >

3 - 4 za Růže, 3 - 4 za Rok Nový

U příspěvku:Propojení
ref (Občasný) - 9.8.2008 >
U příspěvku:viděl jsem pravdu
ref (Občasný) - 9.8.2008 >

Odhlédnu-li od pravopisu :-)))

U příspěvku:Surrealista
ref (Občasný) - 9.8.2008 >
U příspěvku:Oblázky z lávy
ref (Občasný) - 8.8.2008 > ToiToi> Jak jsem napsal, je to o důslednosti: bude-li každý objektivně bodovat všechno, co přečte, pak s tebou souhlasím -můžeme to posunout dál. Jen přesvědčit lidi, že jejich bodování nemá být subjektivní -když něco není můj šálek čaje nebo tomu za mák nerozumím, neznamená to, že to není dobré -tak k tomu spíše pomlčím... to mi přijde fér. Viděl jsem tady kritiky povedených (formou) textů -jen proto, že kritik nesouhlasil s myšlenkou nebo byl alergický na jedno slovo -o tom snad kritika není, to nikoho nikam neposune. P.S.: Nelíbí-li se mi něco, rozhodně neřeknu "fajn, super"; a trochu povzbudím někoho, u koho posun už vidím... :-)
U příspěvku:Pro druhé
ref (Občasný) - 8.8.2008 > Lyryk> Přesýpací hodiny -písek; digitální hodiny -digitus (lat. prst); písek mezi prsty;písek - křemík - křemíkový krystal -čip v digitálkách...
U příspěvku:Oblázky z lávy
ref (Občasný) - 8.8.2008 > ToiToi> Nesedí mi jen jedno slovo... Navíc doporučuji to, o čem si myslím, že by to čtenáři neměli minout -co mi připadá zajímavé, nápadité, třebas i trochu nedokonalé. Body dávám spíše za preciznost -zvolí-li autor výraz, který mi nesedí, je to jeho volba a možná pro to má svůj důvod... Bodů je jen pět -také bych někdy radši deset, nebo půlbody... Mám pocit, že tady každý bodujeme podle svého klíče. Když mi něco velmi nesedí -zdržím se hodnocení -každý máme jiný vkus. Když je něco krutě kostrbaté či nijaké -mlčím. Když je mi to sympatické obsahem, když vidím snahu o formu, ale provedení je nic moc -potom pošlu smajlíka pro povzbuzení...... Tady nejsme kolektiv Vrchlický a spol. :-) Ale tohle všechno je jen můj názor. (Hodnotím však vše stejným metrem.)
U příspěvku:PRODÍRÁM SE HOUŠTINAMI
ref (Občasný) - 6.8.2008 > Mbonita> každý... doufá... (a to je spíše šílené -a přitom jediné správné)
U příspěvku:Kempovaná
ref (Občasný) - 6.8.2008 >
U příspěvku:naposled
ref (Občasný) - 6.8.2008 >
U příspěvku:Oblázky z lávy
ref (Občasný) - 6.8.2008 > Život je stejně originální jako všední -co naděláme... První dvě sloky moc líbily, "star" mi ale nesedí...
U příspěvku:NEMŮŽU SPÁT
ref (Občasný) - 6.8.2008 > čas od času potřebná věc, jen ten pocit úlevy není cílem, ale bonusem -spíše jde o to přijmout sám sebe... Hodně zdaru (mně se to nedaří :-))
U příspěvku:Bláznivá touha
ref (Občasný) - 6.8.2008 >
U příspěvku:pocit jak jinak
ref (Občasný) - 6.8.2008 >
U příspěvku:Poselství Áditjů (bratr začíná vyprávět)
ref (Občasný) - 6.8.2008 > nečekal jsem marně -toť příjemné...
U příspěvku:I ty!
ref (Občasný) - 6.8.2008 >
U příspěvku:PRODÍRÁM SE HOUŠTINAMI
ref (Občasný) - 6.8.2008 > prvních šest veršů se mi docela líbí...
U příspěvku:PRODÍRÁM SE HOUŠTINAMI
ref (Občasný) - 6.8.2008 > Mbonita> 

hmm, kdo z nás netvoří, aby si vyvětral srdce a hlavu? :-)

 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter