Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Bez příčiny
Hari (Občasný) - 21.12.2001 > Gavrik> Promiň, jestli Ti to trhá uši. Pokusím se. Když
o tom přemýšlím, máš trochu pravdu, dříve mi šlo více o to psát "poezii", více jsem si hrála a nebylo to křečovité. Jen to plynulo. Ale nedovedeš si představit jak chmurné byly moje verše. To fakt nedovedeš. Teď jsem skočila
do opačného extrému a ještě v tom nejsem po estetické stránce jako ryba ve vodě. Pořád škobrtám o stejná slova nebo nenalézám žádná. Ale zkusím s tím něco dělat (pomalu). Staré věci bys určitě poezií nazval, ale ty tu neházím. A díky za tu poznámku, že mám talent.
U příspěvku:Rady na cestu
Hari (Občasný) - 21.12.2001 > čmelák> Píšu jen o pocitech a o zkušenostech. Jiná slova, než "náboženská" pro to těžko nalézám. Asi jich znám málo.
U příspěvku:Jednota
Hari (Občasný) - 28.11.2001 > stefan> Jo, cítím to tak. Ale cítit ještě není výhra!
U příspěvku:Stoky a prameny
Hari (Občasný) - 28.11.2001 > Okino> Ó, ty mě čteš, i když nepíšeš kritiky. To je skvělé! Mám víc fanoušků než jsem myslela...
U příspěvku:Odevzdávám
Hari (Občasný) - 28.11.2001 > Olina> S tou kuchyní to asi chápu...
U příspěvku:Odevzdávám
Hari (Občasný) - 28.11.2001 > Martina> Jako bych tě už znala...
U příspěvku:Odevzdávám
Hari (Občasný) - 28.11.2001 > Michelle> To je od tebe hezké.
U příspěvku:Odevzdávám
Hari (Občasný) - 28.11.2001 > farářskej> Tvá kritika je hezčí než má báseň...Dík
U příspěvku:Modlitba naděje
Hari (Občasný) - 25.11.2001 > stefan> No, obávám se, že ti to přání nemůžu splnit, je to nedělitelné jako atom. Ne, to je sranda.
U příspěvku:Modlitba naděje
Hari (Občasný) - 25.11.2001 > KSTK> Pádila jsem, máš pravdu. Původně to bylo rozdělené do slok, ale nebylo to moc sourodé,
tak jsem to spojila. Nicméně tě chválím, že ses tím nenechal odradit a dočetl to. Jsi šikulka.
U příspěvku:Modlitba naděje
Hari (Občasný) - 25.11.2001 > Martina> Ne, já děkuji. K čemu by mi byly verše, kdybyste je nečetli?
U příspěvku:Modlitba naděje
Hari (Občasný) - 25.11.2001 > kaulik> No, doporučuju s penicilínem po šesti hodinách.
A cumlat na jazyku.
U příspěvku:Ježíš
Hari (Občasný) - 21.11.2001 > peetee> Naprosto souhlasím, bylo to ale psáno z pocitu, který byl sice kýčovitě shodný s většinou, dalo by se říci, ale pro mě byl nový. Originální to není, ale mě ty detaily, o kterých píšu, zaujaly, protože jsem o nich dřív nevěděla. Tak to je moje obhajoba.
Jo, konečně tu mám smajlíka, který se neusmívá. Díky
U příspěvku:Consequences
Hari (Občasný) - 18.11.2001 > Farářskej, nejmenuješ se Gahan? I like it, really.
U příspěvku:Dítě a pán
Hari (Občasný) - 18.11.2001 > No, to by se přece dalo vyzkoušet i v praxi! Svět to potřebuje, obzvláště dneska. Moc se mi to líbí, protože je to Čapkovsky jednoduché.
U příspěvku:Pýcha
Hari (Občasný) - 16.11.2001 > Olina> Víš, že jsi to s tím společným pokojem vlastně vystihla? Jestli není psaní jen naladění se na určitou frekvenci a kradení myšlenek z prostoru, tak co to je? A my jsme asi fakt ve stejném pokoji. Dobrá myšlenka a dík za kritiky.
U příspěvku:Nešťastníček
Hari (Občasný) - 16.11.2001 > Martina> Díky za věrnost mým příspěvkům, spolu s "Farářským" se fakt držíte. A za upozornění na překlep. Jsem ráda, že se někomu líbí, co píšu, to fakt potěší. A Bhagavadgítu si fakt přečti, budeš-li mít možnost, je to živý text, když jsem ji četla poprvé před dvěma lety, nepochopila jsem tolik, co teď. A lidi, co ji čtou po několikráte, říkají, že jeden verš můžou rozebírat i hodinu. To je úžasné. Ale číst mezi řádky je těžká věc.
U příspěvku:Hledačka
Hari (Občasný) - 11.11.2001 > Martina> Díky
U příspěvku:Hledačka
Hari (Občasný) - 11.11.2001 > farářskej> Ardžuna je postava z Bhagavadgíty (indický spis), je to člověk, který vede vnitřní boj, v němž mu radí Kršna (Krišňáky určitě znáš) a nakonec se rozhodne zvolit duchovní cestu a odpoutání od hmotného světa, který je iluzí. Ale konec filozofie, když tě asi moc nezajímá. Díky moc za kritiku. Někdy se určitě zase potkáme.
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter