Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 12.5.
Pankrác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Pod vodou - Enkaustika
Katka28 (Občasný) - 12.9.2008 > Mima> děkuju...ano, efekty se vytvářejí snadno, ale není to tak, že by se to jen tak "napláclo" a je to...zkus to a uvidíš:-)
U příspěvku:Pod vodou - Enkaustika
Katka28 (Občasný) - 11.9.2008 > hloupy ivan> óóó..děkuji:-)
U příspěvku:Žraločí tlama - Enkaustika
Katka28 (Občasný) - 11.9.2008 > davidhuge> Ano..známá otřepaná fráze...když s tím začnu u sebe, změní to něco? Změní to názor dalších lidí a ti tomu přestanou říkat enkaustika? Myslím, že ne...
U příspěvku:Žraločí tlama - Enkaustika
Katka28 (Občasný) - 11.9.2008 > davidhuge> Nikdo se nerozčiluje...k tomu není důvod. Jen jsem napsala, že se k tomu dál nehodlám vyjadřovat..nic víc a nic míň....Tím jinak jsem myslela to, že dnešní enk. je přizpůsobená době...
U příspěvku:Žraločí tlama - Enkaustika
Katka28 (Občasný) - 10.9.2008 > davidhuge> Někdo mě to ukázal, tak jak mě to ukázal...a to neznamená, že když se v dřívějších dobách dělala jinak, tak ji taky tak musím dělat...jak už jsem psala..nemám na to nic. To, co mi bylo nabídnuto je pro mě reálnější...A už to opravdu nehodlám dál komentovat. Nekoukejte na moje příspěvky a nemusí vás tížit, že u nich mám napsáno enkaustika. Pokud chcete docílit, aby se tomu tak neříkalo, jste na špatné adrese...jako jedinec s tím nic nezmůžu.
U příspěvku:lev domácí :-)
Katka28 (Občasný) - 10.9.2008 > sladký:-)
U příspěvku:Pod vodou - Enkaustika
Katka28 (Občasný) - 10.9.2008 > katamirda> děkuju:-)
U příspěvku:Žraločí tlama - Enkaustika
Katka28 (Občasný) - 10.9.2008 > davidhuge> A kdo to řekl?
U příspěvku:Žraločí tlama - Enkaustika
Katka28 (Občasný) - 9.9.2008 > hloupy ivan> Když ti někdo koupí vanilkovou zmrzlinu a dáš ji kamarádovi..řekneš mu, že je pistáciová?...protože tvému sousedovi se nezdálo, že by chutnala nebo měla barvu jako vanilková? V této podobě (včelí vosky, žehlička, malá špachtlička atd.) jsem tuto techniku "dostala"...
U příspěvku:Žraločí tlama - Enkaustika
Katka28 (Občasný) - 9.9.2008 > hloupy ivan> Spadlo mi to a nestihla jsem to dopsat...Pořád tady řešíte, že se v dnešní době nekreslí tak, jako původně. Moje podmínky mi to neumožňují ..ať se to týká nástrojů, na co se kreslí....a myslím, že ne jenom mně. Navíc v dnešní době se dává přednost jednoduchosti, praktičnosti...Nevím, kdo s tímhle přišel na trh a začal to šířit...Vždycky se pro danou věc najdou nadšenci i odpůrci. Každopádně pro mě je to relax, zábava...
U příspěvku:Žraločí tlama - Enkaustika
Katka28 (Občasný) - 9.9.2008 > davidhuge> Neviděla...nikdy nebyla příležitost. Jak už jsem psala...já jsem si to nevymyslela, že se tomu říká enkaustika...jestli to někoho pohoršuje..je mi líto, ale já s tím nic nezmůžu...
U příspěvku:Žraločí tlama - Enkaustika
Katka28 (Občasný) - 9.9.2008 > hloupy ivan> Já jsem tomu nedala název enkaustika..já jsem neurčila, že nástrojem bude pero, žehlička.. a že se budou používat vosky...mně nepřísluší hodnotit čemu se dá a čemu se nedá říkat enkaustika...a myslím, že ani nikomu jinýmu...
U příspěvku:Žraločí tlama - Enkaustika
Katka28 (Občasný) - 9.9.2008 > čtenář> Nestačí...já sama nejsem vnitřně úplně spokojená. Ale dá práci pokročit dál...
U příspěvku:Souhra náhod - Enkaustika
Katka28 (Občasný) - 9.9.2008 > davidhuge> Ano já vím...psala jsem to všeobecně...ne konkrétně na tvoji osobu. Jen jsem to zařadila pod tvůj příspěvek. Nechci, aby se tady lidi takhle dohadovali...
U příspěvku:Žraločí tlama - Enkaustika
Katka28 (Občasný) - 9.9.2008 > davidhuge> Pokud někdo studuje umění, tak samozřejmě chápu, že bude "kritizovat" lidi, kteří jakoby "tvoří"...ale myslím, že o tom to tady není. Koukala jsem na ukázky enkaustiky. Nelíbí se mi to. V někom to může vyvolat krásné pocity a bude z toho unešený a někdo ne. A vůbec to není o tom, jak člověk obraz kreslil a co k tomu použil za nástroje nebo jakou technikou...Každý z nás má na to svůj názor...mějte ho, ale jak se říká...žij a nechej žít... Opět to bylo myšleno všeobecně..ne na tvou osobu..
U příspěvku:Žraločí tlama - Enkaustika
Katka28 (Občasný) - 9.9.2008 > hloupy ivan> Nepracuji s otevřeným plamenem ani pryskyřicí..jednak proto, že tak daleko jsem se nedostala a proto, že na to nemám prostor. Enkaustika je rozmanitá a dá se pracovat s různými nástroji jako např. pero s četnými násadkami, vyhřívané desky, horkovzdušné pistole..Dnešní způsob enk. malování je přizpůsoben době. Všechno zjednodušujeme, přizpůsobujeme a nároky jsou kladeny i na praktičnost. Ale to neznamená, že je to horší nebo lepší. Každý volí svůj způsob...
U příspěvku:Souhra náhod - Enkaustika
Katka28 (Občasný) - 8.9.2008 > Věza> Vyzkoušej a uvidíš:-)
U příspěvku:Souhra náhod - Enkaustika
Katka28 (Občasný) - 8.9.2008 > davidhuge> Myslím, že tím, že se tu budete vzájemně "napadat", nic nevyřešíte. Pokud se to někomu nelíbí, tak ať na to nekouká. Každý tvoří podle svého a někomu se to líbí, někomu ne, ať jde o malby, básně, fotky...ale každý má právo se projevit.
Teprve se to učím a je pravdou, že mi nejde namalovat nic konkrétního, ale časem se to třeba taky povede...
U příspěvku:Žraločí tlama - Enkaustika
Katka28 (Občasný) - 8.9.2008 > hloupy ivan> Neboj..časem se to všichni naučíme a budete tu moct koukat na domečky, stromečky, vodopády.... je fajn se vrátit na ZŠ ne:-) Když člověk ví jak, tak se dají nakreslit opravdu nádherné obrazy (konkrétní, ne abstrakce), ale učený z nebe nespadl. Kombinovat to s jinou technikou? No nevím, nevím...to by asi moc dobrý nebylo. Zdá se ti, že jde o jednoduchý způsob...tak sem taky nějaký příspěvek vlož, ať můžeme obdivovat tvé techniky z prvního stupně ZŠ:-)
U příspěvku:Souhra náhod - Enkaustika
Katka28 (Občasný) - 7.9.2008 > Věza> Věř, že bys to taky namalovala...možná to nevypadá, ale není to nic složitýho a zvládne to opravdu každý:-)
U příspěvku:enkaustika
Katka28 (Občasný) - 7.9.2008 > moc povedené:-)
U příspěvku:Podzimní ráno s andělem
Katka28 (Občasný) - 7.9.2008 > teplé..příjemné..
U příspěvku:Pavučina snů
Katka28 (Občasný) - 7.9.2008 > všechno máš moc pěkné:-)
U příspěvku:Jedinečná
Katka28 (Občasný) - 7.9.2008 >
U příspěvku:Na křídlech motýlích
Katka28 (Občasný) - 7.9.2008 >
U příspěvku:Smíšek
Katka28 (Občasný) - 7.9.2008 > nádhera:-)
U příspěvku:Ztrouchnivělý strom - Enkaustika
Katka28 (Občasný) - 6.9.2008 > beno> díky:-)
U příspěvku:Pozvání do neznáma - Enkaustika
Katka28 (Občasný) - 6.9.2008 > děkuju všem:-)
U příspěvku:Ztrouchnivělý strom - Enkaustika
Katka28 (Občasný) - 5.9.2008 > lidunka> díky:-)
U příspěvku:Ztrouchnivělý strom - Enkaustika
Katka28 (Občasný) - 5.9.2008 > Věza> děkuju:-)
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter