Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
viktor peří
(muž)
Občasný
Na Totemu: 3863x
Napsat zprávu

snažim se..někdy to jde,někdy je to děs.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Fifča
viktor peří (Občasný) - 31.7.2009 > Ta "prasečí" barva je super, celé je to zralé ke chvále.
U příspěvku:velryby
viktor peří (Občasný) - 31.7.2009 > Souhlasím s Mima. Je to velice povedené:)
U příspěvku:Pokoj
viktor peří (Občasný) - 17.7.2009 > Pěkné:)
U příspěvku:..CHIQUITA..
viktor peří (Občasný) - 3.7.2009 > Levity> Děkuju mocičko:)))))))))
U příspěvku:Veselá gotika
viktor peří (Občasný) - 2.7.2009 >
U příspěvku:New York 1968 II.
viktor peří (Občasný) - 28.6.2009 > Z toho prvního by měl Herr Kippenberger velikou radost:) Moc povedené.
U příspěvku:A
viktor peří (Občasný) - 6.6.2009 > Oči,ač na větší tvář sednou:) Ale co tak vytvořit opak? Fotografii s domalovaným výřezem?:))
U příspěvku:Z minula - surrealistické
viktor peří (Občasný) - 31.5.2009 > Poc pěkné:)
U příspěvku:Černoška
viktor peří (Občasný) - 31.5.2009 > Souhlasím s Mima...
U příspěvku:krajiny
viktor peří (Občasný) - 23.5.2009 > Bratislavu znám a tobě se opravdu povedla,nicméně z tvého okna by se dalo zírat ven celou věčnost..Je to moc krásný:)
U příspěvku:na bruslích
viktor peří (Občasný) - 18.5.2009 > Michelle> Ani ne Michelle:) Jen mne napadlo, že když je člověk přestárlej podobá se miminu...žvatlá samej nesmysl,slintá si na peřinu. No prostě šít do někoho,kdo neumí fotit,neví kde nechal brýle a vůbec je upně mimo...ne,ne. To by mne ani nenapadlo:))))) Já si to s ním vyřídim u piva a nebo mu počůrám auto:)
U příspěvku:voodoo
viktor peří (Občasný) - 18.5.2009 > Michelle> Okouzlila,odvedla od tvorby,nezalehla..útěk:))))a teď jen čekám,kdy mne bude píchat na prsou...
U příspěvku:voodoo
viktor peří (Občasný) - 18.5.2009 > Aine> To je ona..tedy někdo jiný,jiná,kresba na zdi...to je prostě voodoo:)))
U příspěvku:voodoo
viktor peří (Občasný) - 18.5.2009 > Michelle> Trošičku v tvorbě...tedy mám ten pocit. A s aktérkou? Jejda,to už bych asi nepublikoval:))))
U příspěvku:na bruslích
viktor peří (Občasný) - 17.5.2009 > Michelle> :)))))))
U příspěvku:Logo
viktor peří (Občasný) - 17.5.2009 > Souhlasím s tím,že ač po graf.stránce za jedna..,tak z výše uvedených důvodů bude těžké něco podobného poslat do světa bez toho aby se někdo neozval...
U příspěvku:portret
viktor peří (Občasný) - 17.5.2009 > Chyba by se našla..,ale jinak moc pěkné:)
U příspěvku:...
viktor peří (Občasný) - 13.5.2009 > Zajímavé barvy...
U příspěvku:dnešní
viktor peří (Občasný) - 13.5.2009 > Tvé oči mne ba..,ale to už jsem ti jednou psal. Moc hezké:)
U příspěvku:Sex ve městě
viktor peří (Občasný) - 13.5.2009 > Líbí:)
U příspěvku:Rodina II.
viktor peří (Občasný) - 28.4.2009 >
U příspěvku:..CHIQUITA..
viktor peří (Občasný) - 13.4.2009 > To je milé:))
U příspěvku:probuzení
viktor peří (Občasný) - 3.4.2009 > Technika je obdivuhodná..O ano,líbí se mi to:)
U příspěvku:B.M.
viktor peří (Občasný) - 3.4.2009 > Není nic jednoduššího,než nakreslit vajíčko vzhuru nohama:)))) malá rada.
U příspěvku:portret
viktor peří (Občasný) - 3.4.2009 > Tvář ti neni neznámá,stejně jako to předchozí..,nicméně to,jak ji předvádíš mne nenadchlo.
U příspěvku:...
viktor peří (Občasný) - 3.4.2009 > Je zajímavé vědět,kolik lidí tady zná své vzory,jejich podobu...a je to dobře. :)) Jinak povedené!
U příspěvku:Žena s dítětem
viktor peří (Občasný) - 3.4.2009 > Stejně jako s Aine souhlasím i s Mima. Sice bych to trošku víc rozebral,ale výsledek by byl stejný. Mimoto...nevím,zda-li se pletu...,ale dle mne předloha byla černobílá.
U příspěvku:probuzení
viktor peří (Občasný) - 30.3.2009 >
U příspěvku:pokus(1.) o akt . . .
viktor peří (Občasný) - 28.3.2009 > Jediné,co se na této kresbě povedlo jsou oči. Ale i tak by to potřebovalo zvýraznit.A to jak oči,tak i nos a ústa. Paže jsou malé a ta krtčí ruka? U zadečku bych si připadal jak pedofil (asi je to tím,že hlava je oproti tělu větší)a ta světlá linka podél těla? Ta měla být na těle a né součástí stínu. Ono taky pravda je ta, že při kresbě tužkou až tak onu linku vykreslit nelze.A celkově stínování? Ne,ne,ne.Snaha vidět je, ale je to vše takové mdlé. Mimoto s Aine nesouhlasím v jednom a to,že malovat dívky z erotických časopisů neni dobrá cesta.Ano,ve stínování určitě ne. Na oněch fotkách nejde o stíny...,ale to jak žena vypadá,jaké má tvary její tělo...to se na nich poznat dá. Takže učit se,učit se,učit se.:)
U příspěvku:kurt
viktor peří (Občasný) - 22.3.2009 > Něco mezi paviánem a Richardem Krajčem...,ale Kurt?:)
U příspěvku:Požehnán buď tento dům
viktor peří (Občasný) - 19.3.2009 > Jsi opravdu šikulka!
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter