Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Serpentin
(muž)
Občasný
Na Totemu: 8459x
Napsat zprávu

Ale nedešifrujte to. Nechte být tu mou chvilkovou slabost tak, jak je, přečtěte si to znovu a potom se vydejte po tečně její odpovědi. (Leopardi, Dialog Básníka s výrobcem barevných magazínů)

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Dnešní (Černý král)
Serpentin (Občasný) - 24.10.2011 > Irena s racky> Poslouchám... pěkný, hlavně je slyšet posun od dob Jiřího, ošklivých tlustých holek a spol. Ta častá opakování slov textu jsou bezva, refrén čpí neklidem, celé mě to nenechává v klidu... sedla mi (dej vědět až pohrajete v Práglu)
U příspěvku:Kdosi
Serpentin (Občasný) - 7.3.2011 > ing. Zleditor> 
U příspěvku:PowerPoint
Serpentin (Občasný) - 2.8.2010 > Jsem rád, že ses tentokrát vystříhal sprostých slov, táto. Znovu potkávám kradraturu a jsem rád, že ta báseň drží a funguje.
U příspěvku:Avatar
Serpentin (Občasný) - 13.7.2010 > Ano, tady kvalitu nehledejme. Tvá esej či úvaha mi nepřináší nic, co bych už jindy jinde neviděl, je to kompilát. Navíc psaný naprosto nepřitažlivým jazykem, asi z boty plukovníka Quaritche po finálním souboji. Co na tom, že mi v mnohém píšeš z duše, když to neumíš podat? Co ty nabubřelé poloinvektivy "znám skladatele, kteří by se pro tenhle příběh hodili neskonale lépe" apod? Jsi filmový nadšenec? Pak bych čekal moudré, vtipné uvažování nad naleštěným blockbusterem. Místo doho jsem dostal třikrát cezenou nudu. Chybí tu nadhled. Dva body...
U příspěvku:martinů
Serpentin (Občasný) - 23.2.2010 > Hele, to je dobré! Kdysi jsem chtěl udělat něco takového (i když asi v jiné formě) na Smetanovu MV. Představ si zbásněné symfonické básně. Ale tohle je jiné, potřeboval bych slyšet jejich hudbu a přes ni to vnímat...
U příspěvku:messiaen
Serpentin (Občasný) - 23.2.2010 > Dobrej déšť ,
,
,
,
,
\./
U příspěvku:"...-hádanka č. 1"
Serpentin (Občasný) - 17.2.2010 > Zeanddrich E.> Hrták se asi vytruhlit nedá, ale paskřivec by tam býti měl, to je běžnější... tak trojský kůň... poslední nápověda to prostě rozsekla (ještě by to chtělo celou fotku, pro představu).
U příspěvku:"...-hádanka č. 1"
Serpentin (Občasný) - 9.2.2010 > Hrták luční, tvor z čeledi piskořovitých, ale možná taky Hrták polní, naposledy spatřen za chalupou v Těšicích.
U příspěvku:Dnešní (Černý král)
Serpentin (Občasný) - 31.1.2010 > Sympatický minipříběh.

"Od lesa slyšíš psa a hlasy, říkáš si, zda by byla šance –
zelený střelec si tě splete s kancem a ránu dá si,
a na komoru dá ti mat."

Pokud jde o písňový text, zajímalo by mě, jak si zpěvák poradí s těmito řádky. Téměř jsem si při čtení nahlas zlámal jazyk (ale možná mám jen zmrzlou hubu z procházky za město).
U příspěvku:Test - První věty slavných knih I.
Serpentin (Občasný) - 18.12.2009 > Četl jsem 1,6,9,11,12, poznal 11, 12 a některé mi byly povědomé. To je asi málo, že?
U příspěvku:Návraty
Serpentin (Občasný) - 17.12.2009 >
U příspěvku:Sběratel
Serpentin (Občasný) - 15.12.2009 > Ano, těžko se komentuje. Výstřelky do dětství, do nitra, do četby. JF a motýly. A ve finále nekonečná sebereflexe. Odnáším si pocit z pěkné básně.
U příspěvku:Zápisky z nekropole
Serpentin (Občasný) - 7.12.2009 > miroslawek> To nepotvrdím, poněvadž to nevím. Náhodou se mi líbí přirovnání Praha - Cthulhu, ať je to jak chce. Děsivá myšlenka.
U příspěvku:Benjamim
Serpentin (Občasný) - 2.12.2009 > miroslawek> gratuluju, dědečku :o)
U příspěvku:Dojímavá Francie
Serpentin (Občasný) - 6.11.2009 > Zajímavá mixáž slov a písmen. A kde je ona Francie? Kam se mrška schovala?
U příspěvku:Benjamim
Serpentin (Občasný) - 6.11.2009 > INRI - akronym pro alchymistický oheň, který čistí a obnovuje, mimo jiné. Báseň má až esoterický nádech. Obsahem hraničí s milostnou lyrikou. Tyto skutečnosti a také odlišná grafická úprava od ostatních děl vybízí k doměnce (ovšem nepodložené), že autor psal na objednávku něžného pohlaví. Dočasná obfuskace bělobou na temné obloze? Můj alembik přijímá tuto substanci jako milostiplnou.
U příspěvku:zvýšená vopatrnost
Serpentin (Občasný) - 6.10.2009 > Báseň v Tvém stylu. O vztahu muže a ženy? Či spíše o tom jaký je v Tvých očích muž a jaká žena?
U příspěvku:post scriptum
Serpentin (Občasný) - 7.9.2009 > Mám pocit, že tu došlo k nějakým změnám, co jsem tu byl naposledy. Hrozně se mi zamlouvá: "zasunout do noci pahýl dechu"
U příspěvku:Hyperventilace
Serpentin (Občasný) - 7.9.2009 > Leviathan> Hm, je dobré mít vždy po boku duchaplného kritika, který neváhá bodnout.
U příspěvku:Hyperventilace
Serpentin (Občasný) - 7.9.2009 > miroslawek> Já si to nemyslím (sdělení a poezie), ale to je vedlejší. K řadě tvých básní se časem vracím, asi z důvodu představ, které ve mně vyvolávají.

Třeba zde - "lištičko chloupky bohatá" mi moc připomnělo pohádkové a posléze vojenské "myšičko myš, pojď ke mně blíž". Začínám tě chápat: netoužíš sdělovat, ale tvořit uměleckou krásu (oprav mě, pokud se pletu).
U příspěvku:čas
Serpentin (Občasný) - 7.9.2009 > "vískot" je zde od slova víska?
U příspěvku:Hyperventilace
Serpentin (Občasný) - 7.9.2009 > "nevěstí nic určitého" - to bych vypíchl, protože název mi nepomůže a zakončení také ne, abych pochopil tvé sdělení. Zřejmě se pohybujeme na jiných vlnových délkách, já na krátkých.

Nicméně očekávej kladné ohlasy, poněvadž se to hezky čte a je to zřejmě bez formálních chyb.
U příspěvku:Tichá
Serpentin (Občasný) - 2.9.2009 > Hezoučké. Umím si to představit tady a právě tady, ale jinde ne.
U příspěvku:pokoj č. 8, záznam
Serpentin (Občasný) - 25.8.2009 > Popudilo mě to "bezobsažné nic", přijde mi poněkud kruté. Ta báseň obsahuje zážitek, nemilý, to vidím já. Nevím, co vidíš ty, asi nic.

A řekl bych, že ten zážitek je ztvárněn prostřednictvím poetického jazyka.

Jinak se chci propříště vyhnout podobným diskuzím a vyprošuju si ten konfrontační tón.
U příspěvku:pokoj č. 8, záznam
Serpentin (Občasný) - 25.8.2009 > anae> A nebude problém ve čtenáři?
U příspěvku:pokoj č. 8, záznam
Serpentin (Občasný) - 25.8.2009 > paryb> smajlík
U příspěvku:pokoj č. 8, záznam
Serpentin (Občasný) - 25.8.2009 > paryb> nerouhej se!
U příspěvku:pokoj č. 8, záznam
Serpentin (Občasný) - 25.8.2009 > Facelift!
U příspěvku:Malá princezna
Serpentin (Občasný) - 18.8.2009 >
U příspěvku:Ditě
Serpentin (Občasný) - 18.8.2009 > 0
U příspěvku:v místnosti do níž vane vítr
Serpentin (Občasný) - 18.8.2009 > g morr> Tady to jáství chápu jako přežitek z juvenilních let a tak mi přijde milé. Jinak bych byl taky velice opatrný...
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter