Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 8.5.
Státní svátek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Serpentin
(muž)
Občasný
Na Totemu: 8459x
Napsat zprávu

Ale nedešifrujte to. Nechte být tu mou chvilkovou slabost tak, jak je, přečtěte si to znovu a potom se vydejte po tečně její odpovědi. (Leopardi, Dialog Básníka s výrobcem barevných magazínů)

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:v místnosti do níž vane vítr
Serpentin (Občasný) - 18.8.2009 > g morr> Tady to jáství chápu jako přežitek z juvenilních let a tak mi přijde milé. Jinak bych byl taky velice opatrný...
U příspěvku:v místnosti do níž vane vítr
Serpentin (Občasný) - 17.8.2009 >
U příspěvku:Tvar
Serpentin (Občasný) - 17.8.2009 > Ten tvar téměř kopíruje opadaný blok omítky pod oknem. To je naschvál? .-)
U příspěvku:přistání
Serpentin (Občasný) - 17.8.2009 >
U příspěvku:po žatvě..
Serpentin (Občasný) - 17.8.2009 >
U příspěvku:Anne Sexton . Bohové
Serpentin (Občasný) - 6.8.2009 > ariel> oh my, oh my, shame on me.
U příspěvku:Anne Sexton . Bohové
Serpentin (Občasný) - 6.8.2009 > Pěkný vtip. Zajímalo by mě, co bylo dřív - anglická verze nebo česká? :-)
U příspěvku:Na co si dát pozor
Serpentin (Občasný) - 6.8.2009 > anae> To jo, téměř nepřeložitelné, oni maj gin a my zas rum. Tvůj překlad se mi jinak líbí, a oceňuju též snahu převádět volně a nikoli doslovně, slovníkově.
U příspěvku:Na co si dát pozor
Serpentin (Občasný) - 6.8.2009 > anae> Někteří nedají dopustit na sklenku, ale to už je dost neohrabané.
U příspěvku:Na co si dát pozor
Serpentin (Občasný) - 6.8.2009 > anae> Někteří si ulevují pitím. Chlast působí dle mého příliš ostře.
U příspěvku:letní dny s bolestmi v břiše osmkrát osm centimetrů
Serpentin (Občasný) - 4.8.2009 > amen
U příspěvku:Tančím...příběh
Serpentin (Občasný) - 28.7.2009 > jafa> Ale já ti vůbec nerozumím a nemám ani zdání, kam směřuješ. Jistě jsi poznala, že jsem žertoval. Proč se bavíme o dělení pravd, když tu lehké nožky tančí příběh? Místo hledání definice pravdy doporučuji hledat lásku (parafrázovaný g morr)
U příspěvku:Tančím...příběh
Serpentin (Občasný) - 28.7.2009 > jafa> Já (ač netázán) dělím pravdy na:
a) pravda
aa) pravda jako řemen
ab) pravda
ac) pravda s mínusem
b) polopravda
ba) lepší polopravda
bb) napůlpravda
bc) skoro lež
c) nepravda
ca) nepravda :-P
cb) nepravda :-o
cc) nepravda :-x
Ale tady jde přeci o něco zcela jiného, teda.
U příspěvku:Magická
Serpentin (Občasný) - 27.7.2009 > Mbonita> Občas je dobré udělat ústupek a to, co se vejde do dvou slov, napsat jednou větou, občas se to i podaří.
U příspěvku:sobota či neděle
Serpentin (Občasný) - 27.7.2009 > paryb> Mně by to bylo příjemné - okřesat text až ke sladkému jádru, hrozince, chceš-li...
U příspěvku:Mimikry
Serpentin (Občasný) - 27.7.2009 > marsyas> Těžko říct, obojí nelze. Já se tak mírně pousmívám, brachu.
U příspěvku:Mimikry
Serpentin (Občasný) - 26.7.2009 > Vím, komu by se tento text velmi líbil - postarší pán s mercedesem ve vyhřívané garáži, který jednou za měsíc navštíví věhlasné divadlo, po návratu si otevře slámové víno, zají ho ovčím sýrem z italských Alp a má ještě místo a chuť na kulturní desert, sáhne po sbírce citátů své dcery a na straně pět u Senecy najde založený papírek nadepsaný Mimikry. Gratuluju k takovému čtenáři!
U příspěvku:sobota či neděle
Serpentin (Občasný) - 26.7.2009 > Takové dlouhé verše! V knize by bylo třeba je půlit. Ale proč v knize? Dejme je na strop podzemního klubu, ok?

Pro mne koncentrát výrazných okamžiků ze života, uzrálý a psaný teď a ihned. Někdy přemýšlím, zda by nebylo lepší text nechat ležet, vracet se k němu, obrábět a šlechtit. Někdo říká, že jo, jiný, že ne. Já jsem ten jiný...
U příspěvku:město
Serpentin (Občasný) - 24.7.2009 > paryb> Ti nevim, ale na obrázku vypadáš dost hubeně.
U příspěvku:Když láska příjde tam kam nemá
Serpentin (Občasný) - 24.7.2009 > Pěkný je hlavně ten název...
U příspěvku:město
Serpentin (Občasný) - 24.7.2009 > paryb> aby mohl, ten krásný člověk, uvařit bohatý oběd
U příspěvku:město
Serpentin (Občasný) - 24.7.2009 > paryb> Ó, děkuji, děkuji. Snad to není vinou nějakého neduhu, člověk se předklání, když ho chytne ischias, např.
U příspěvku:město
Serpentin (Občasný) - 24.7.2009 > "předklonit" se u tebe objevuje povícekrát, mně to nevadí, ale je to zajímavý postřeh, ne?
U příspěvku:byla tma a měla jsem sen
Serpentin (Občasný) - 24.7.2009 > Jsem z ní úplně paf.
U příspěvku:adaptace na tmu
Serpentin (Občasný) - 24.7.2009 > paryb> Ale ne, tempem a zvukomalbou, jsem asi naladěný na stejnou strunu, či co.
U příspěvku:Magická
Serpentin (Občasný) - 23.7.2009 > Ženské cítění, které nemám a obdivuji.
U příspěvku:adaptace na tmu
Serpentin (Občasný) - 23.7.2009 > velmi blízké
U příspěvku:měsíc
Serpentin (Občasný) - 23.7.2009 > To jsou mi věci, já jsem tady přes polívku a vy? Hypertexty, hypertexty. Fascinující, když se povede si trochu ochočit tohohle děsného titána Interneta.
U příspěvku:dědovi, též sobě
Serpentin (Občasný) - 22.7.2009 > cit-i-zen> Tak kvízek jsem propásl... ale ten citát jsem neznal, bod nemám. Paryb vypálila pohotově. Švabinský to určitě věděl, jen to neřekl. .-)
U příspěvku:křiknout z okna, to utišit psy
Serpentin (Občasný) - 22.7.2009 > paryb> na ja, on to uměl říct...
U příspěvku:dědovi, též sobě
Serpentin (Občasný) - 22.7.2009 > cit-i-zen> Beru si z toho, že je třeba vyvažovat, resp. dlouho vážit než se řekne: Tak, a je hotovo. Mě vždycky fascinovala lehkost, až virtuozita některých básní nebo celých sbírek. Nejde (mi) to tak snadno a samo, nejde.
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter