Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 1.5.
Svátek práce
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Milník
eolus (Občasný) - 21.6.2004 > Je tu možnost, že by nejdříve dala bídě šaty a pak šla s andělem, který by jí šaty dal, protože jí řekl že by s ním šla tak jak vyšla a nebo by mohla bojovat proti bídě s andělem, ale ona už dopředu chtěla vědět kam dojde, chtěla okamžitý výsledek nestrpěla možnost utrpení a proto šla se satanem. S tím který okradl bídu o šaty, to tu sice není ale dá se to logicky odvodit z toho, že satan je ochotný bídu ožebračit a bída říká, že je v tom nevinně. Takže satan poštval bídu na ní a ona šla proti bídě se satanem, který ji dovedl jeho cestou kam? No, určitě do pekla.
U příspěvku:Legenda k moderním básním
eolus (Občasný) - 6.8.2003 > Na tom může něco být.
U příspěvku:Alias
eolus (Občasný) - 6.8.2003 > Z tohoto panáčka si děti příklad určitě neberte!
U příspěvku:Pán prstenů
eolus (Občasný) - 6.8.2003 > Taková nádherně mravoučná pohádka? A plichta řikáš? S tim tedy nesouhlasim.
U příspěvku:Takový všední obyčejný den..
eolus (Občasný) - 30.6.2003 > Nic proti, ale trochu mi to připomíná lehkou depku a pak euforii. ... Je to o povzbuzení, pokud jsem to správně pochopil. Někdy to holt stojí za prt. Možná kdyby se to rozepsalo ...
U příspěvku:klára
eolus (Občasný) - 30.6.2003 > --- Hodně mi to připomíná příběh o bezdomovcích. - bylo jen teď- Je to působivě napsaný. Cítím z toho nudu a i bezmoc. ...
U příspěvku:Omluva
eolus (Občasný) - 26.6.2003 > Je to o nafoukaném člověku, jak se na to dívám, nejspíše o nějakém politikovi.
Překládám ...
Když jsem před vámi stál, a poslouchal vaše výčitky a stížnosti, uvědomil jsem si, co jsem dělal za chyby. Jsem vám vděčný za to, že jste mi pomohli je poznat.

Říkáte mi, že to zas tak špatné nebylo? Tak si pamatujte, že bylo! Nevymlouvejte mi to prosím! Já sám každému komu to jde odporuji. Můj názor na to nezměníte.

Varovný signál, že něco není v pořádku potřebuje rozumně vyřešit a vysvětlit, já to však zdůvodním buď polopravdou nebo lží. K mému prospěchu.
... :)
U příspěvku:Poslední soud
eolus (Občasný) - 24.4.2003 > :))))) Viděla snad jak umírá sama v sobě? To ji drtilo natolik, že odsoudila ke smrti nevinné lidi? Myslím, že ano. Tím, že do ní neustále někdo zasahoval, neuvědomovala si svou duši, své já a i kvůli tomu je mohla nenávidět, že jí vzali možnost vnímat svět pozitivně, že jen trpěla neoprávněně, kdyź se ani nemohla bránit a nakonec něco přispělo k tomu, že místo aby bojovala s tím co jí ostatní způsobili, tak aby si asi? zachovala svůj zdravý rozum, najela do těch lidí. Zajímalo by mě co to bylo. Odsoudila k smrti nevinné lidi, když by to nejspíše chtěla vrátit těm, co jí opravdu ublížili. Je těžké se smířit s bolestnou minulostí... Je k tomu zapotřebí pochopení, láska a hodně práce na sobě. Pěkný. Díval jsem se na tu policejní stránku. Chtěl bych ještě podotknout, že to co udělala nebylo jen tak, že to bylo sice odsouzeníhodné k trestu smrti a myslím, že ona sama ho vyžadovala, ale že to nevzniklo jen tak, z malých a nezávažných příčin, jak jsem měl z toho textu dojem. Každé násilí má svůj původ, pokud ji znásilňovali a měla potom čistou hlavu, byl to jistě afektivní výbuch. Myslím si, že musela být opravdu krutě týrána a že to není věc, která se stává každému a mimojiné jiní lidé podle mne z téhož důvodu upadnou do kriminální činnosti. V její minulosti spatřuji krutou psychologickou manipulaci a týrání, které se jí potom vracelo. Neměla právo udělat ten hrůzný čin. Neměli právo ji týrat a ubližovat.
U příspěvku:Člověk a otrok
eolus (Občasný) - 26.2.2003 > Tuto báseň bych trochu pozměnil, vypadalo by to asi takhle (a myslim, že je to už konečná úprava, dál do toho rejpat nebudu):
Tak blízko mají k sobě.
Tak rádi by si vyměnily své role.
Zrnka písku odpočítávají pád lidského srdce,
zatímco otrok jej pomalu vyvažuje.
Pochybnosti nahlodávají víru.
Ve strachu žije pouze ten, kdo je na dně,
kdo má nadhled žije šťastně.

Naty. Díky, zní to skvěle a naprosto s tim souhlasim.
DeadKennedys. Když jsem to psal, tak jsem se cítil hrozně, právě proto jsem to psal.

PS. Často se přistihnu, když píši básně, že při pomyšlení na to, že bych to měl publikovat, začnu používat klišé a dělám to i v jiných případech, je to totiž lehké a má to šmrnc, přitom to je však prázdné slovo, buď z důvodů jeho širokého nebo příliš úzkého významu.

U příspěvku:Inteligent
eolus (Občasný) - 22.11.2002 > Podle mne ten pojem inteligent, bereš příliš přehnaně. Připadá mi, jako by jsi tu psal o nějakém člověku, který nedělá nic jiného, než se učí a bere vzdělání jako tu nejdůležitější věc, přičemž vším ostatním pohrdá. Mě inteligent zas připadá jako člověk, který má světu co říci, s emocemi a kterého zajímá i to, co není v jeho popisu práce, prostě dění kolem a který to dokáže dát do souvislosti s tím co dělá. Nikoliv jako někakého zapšklého měšťáka. Připadá mi trochu jako by jsi tam psal o odporu k někomu, koho jsi potkal a teď jsi ho nazval inteligentem. Mimochodem, bulimie je chorobné přejídání. Anorexie je (strach) ze ztloustnutí.
U příspěvku:Svět, aneb pohled okem zronece z hvězd
eolus (Občasný) - 23.10.2002 > Svět je obrovskej a má milion barev, leč myslím si, že ústřední myšlenka, že všechno je hra, mi připadá nadnesená, povinosti atd. totiž nejsou hra. Takže bych to držel pokud možno víc při zemi, jinak dobrý.
U příspěvku:bez názvu
eolus (Občasný) - 9.10.2002 > langueur> Já jsem to jako báseň nemyslel, spíš mi to přijde jako komentář. ...
U příspěvku:Dlouhá cesta údolím stínů
eolus (Občasný) - 5.10.2002 > Martin> Tak tedy, mimo jiné bych tam také napsal "vystupuje".
U příspěvku:Pozdrav 24. září
eolus (Občasný) - 22.9.2002 > Klasika na jedničku. Akorát si myslim, že by jsi ten podzim mohla trochu rozvést aby to svištělo. Jinak obrazy skvělý.
U příspěvku:Bezvýznamnost politikaření
eolus (Občasný) - 21.7.2002 > Bible je odkaz předků žijících tisíce let před námi v úplně jiných podmínkách. Měli svou víru, která vznikala v dusné poušti. Neuznávám jakékoliv zmínky o blábolech a používání ostatních ubožáckých slov. Bible je pro mě nesrozumitelná, jestliže Sharkey mluvíš o tom, že jsou to bláboly, ani jim nechceš porozumět.
U příspěvku:Noc,kdy vzešlo ráno
eolus (Občasný) - 16.7.2002 >
U příspěvku:Bezvýznamnost politikaření
eolus (Občasný) - 2.7.2002 > Sharkey Nelíbí se mi, že používáš nadávky. Těma se člověk k ničemu nedobere.
U příspěvku:Bezvýznamnost politikaření
eolus (Občasný) - 24.6.2002 > 1
U příspěvku:Okamžik
eolus (Občasný) - 8.6.2002 > Malá poznámečka, jestli jsem dal někomu inspiraci, nebo záminku k tomu aby ničil nebo vandalizoval věci, tak toho lituji.
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter