Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Černý kafe
Horac (Občasný) - 19.5.2010 > Marthas> Zdravím a Dík za návštěvu.
U příspěvku:S Janou
Horac (Občasný) - 19.5.2010 > Čiperka...tak imaginární...bohužel. Zdravím všechny.
U příspěvku:Malý princ
Horac (Občasný) - 13.5.2010 > Zdravím...Bývá člověk občas...
U příspěvku:Obhajoba
Horac (Občasný) - 11.5.2010 > whispermoonlite> Krásně jsi to rozpitval a zhodnotil.Teď už jen po hlavě do vln poezie. Dík, zdravím.
U příspěvku:Obhajoba
Horac (Občasný) - 10.5.2010 > Tak nějak jsem to v kostece myslel.Čtenář lit agent možná neshledal báseň dostatečně vypovídající, na což má každý právo. Vyjádřit se, a tím otisknout ve verších svou osobnost, má možnost skutečně každý...jak se mu vede, je druhá věc(dobře,špatně,obratně, neobratně...kdo z kritiků i nás ostatních je fundován soudit). Soud je vždy ovlivněn subjektivním pohledem, troufnu si říct, že z větší části. Kdo tvrdí že je objektivní, je jen jeden z těch, kteří si objektivitu pouze uměle přisuzují. Ještě horší je, když takovým člověkem ve snaze upozornit na sebe, cloumají při pseudohodnoceních určité tendence. Tendenčnot je dle mého pro poezii (i pro tu "amatérskou")z obou stran zkáza. Přeju vždy ostrý brk a kupu témat.Dík za návštěvu.
U příspěvku:SLŮVEK ECHA
Horac (Občasný) - 9.5.2010 > Dík.Zkusim.
U příspěvku:SLŮVEK ECHA
Horac (Občasný) - 7.5.2010 > "ta strůna se chví"...Jak se tam dá nacpat text jako aktivní odkaz?
U příspěvku:Černý kafe
Horac (Občasný) - 6.5.2010 > I když dost pozdě, moc si vážím Vaší návštěvy.
U příspěvku:Pane malíři.
Horac (Občasný) - 6.5.2010 > Aspoň něco...dík.
U příspěvku:Pane malíři.
Horac (Občasný) - 6.5.2010 > No tak se dohodněte...
U příspěvku:Pane malíři.
Horac (Občasný) - 5.5.2010 > Pokračuj!
U příspěvku:Povzdech řidiče sanitky
Horac (Občasný) - 5.5.2010 > Výborný...moje KS 0+ rozverně uštěpačná...
U příspěvku:Pane malíři.
Horac (Občasný) - 5.5.2010 > Které z interpunkcí máš na mysli?
U příspěvku:Krásný porod při noční službě
Horac (Občasný) - 5.5.2010 > Ty jsi teda kousek.Skvělý, a i když ne aktuálně,taky gratulace.
U příspěvku:Obhajoba
Horac (Občasný) - 5.5.2010 > Zdravím dámy a pánové a dík.
U příspěvku:Obhajoba
Horac (Občasný) - 4.5.2010 > Dozajista platné...Zdravím agente.
U příspěvku:Simoně
Horac (Občasný) - 4.5.2010 > Dík za účast (snad ještě ne na smutečním veselí),to duševní mládí je jedna z mála skutečností snad ne poslední, kterými mohu operovat.
U příspěvku:S Janou
Horac (Občasný) - 4.5.2010 > Dík za účast.
U příspěvku:Reminiscence 2
Horac (Občasný) - 4.5.2010 > Supr kousek.Moje krevní skupina.
U příspěvku:Májové ženy
Horac (Občasný) - 4.5.2010 > Výborně.To mám rád.
U příspěvku:Filosofická smyčka
Horac (Občasný) - 4.5.2010 > Oni díky vyšší moci,
no,ty až po exekuci....

...trpí tolik
schizofrenik?
U příspěvku:PF 2010
Horac (Občasný) - 4.5.2010 > Kež...příjemně plyne k pointě. Dík, paráda.
U příspěvku:rachmaninov
Horac (Občasný) - 4.5.2010 > No,to jeho "natahování" posledních taktů (2.klavírní c mol)je celkem srozumitelné a příjemné oproti tř. Mahlerovi. To je pro mne u R. vrchol symfon. muziky http://www.youtube.com/watch?v=5ZRbko3UsnQ. Zdravím
U příspěvku:Po té...
Horac (Občasný) - 3.5.2010 > Zájem o co? O dohadování? Jestli si myslíš, že se dá něco vytěžit z Vámi vyprovokované anální akrobacie, posílání někam či kamkoliv jinam, pak ty Vaše nevybíravé komentáře a situace vůbec jsou ještě problematičtější, než jsem předpokládal. Ani pomyslet na vstřícnou oduševnělou kritiku... Škoda kritikou popsaného objemu dat. Dovolím si debatu ukončit.Příjemné odpoledne.
U příspěvku:Po té...
Horac (Občasný) - 3.5.2010 > Zdar, promiň, ale po zkušenostech....jinde, mi přijde,že to je to prvotní a jediné o co se snažíte. A neodpověděl jsi mi na otázku, když už se považuješ (asi i dle niku) za strůjce změny.
U příspěvku:Po té...
Horac (Občasný) - 3.5.2010 > A jak by jste si, vy samozvaní pseudokritici, představovali, že bych to měl jinak brát?
U příspěvku:Po té...
Horac (Občasný) - 2.5.2010 > Nerad bych se stal svou poezií,jablkem sváru...vždyť stačí vyjádřit líbí nebo nelíbí...o nic jiného přeci nejde... snad potěšit nebo zapadnout do prachu dějin. Nebyla by první ani poslední, přátelé.Zdravím a dík za zájem.
U příspěvku:Po té...
Horac (Občasný) - 2.5.2010 > Jo.
U příspěvku:Simoně
Horac (Občasný) - 29.4.2010 > Simonka> No, podívejme se, jak jsem se trefil. Dík.
U příspěvku:Prosba o Slovo
Horac (Občasný) - 28.4.2010 > Jo, jo.
U příspěvku:Bedřiško
Horac (Občasný) - 21.4.2010 > Dík a vyřídím.
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter