Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Polibek smrti
Poseidon (Občasný) - 16.10.2003 > g_morr> Pokusím se :)
U příspěvku:Ta s kosou
Poseidon (Občasný) - 7.2.2003 > Kapucín> Po dočtení, pocit, že vypravěčem je Smrtka v depresi zmizel?
U příspěvku:Hamlet
Poseidon (Občasný) - 27.10.2002 > Místy docela vtipné i zajímavé...určitě by ses s tím chytil v nějaké estrádě typu Čundrkántry...
U příspěvku:Večernice
Poseidon (Občasný) - 17.8.2002 > Je to opravdu krásné, jen ti netopýři mi to trochu pokazili, možná je to strachem...
U příspěvku:***
Poseidon (Občasný) - 17.8.2002 > Schody do nebe?
U příspěvku:"Darujte krv"
Poseidon (Občasný) - 17.8.2002 > A do prdele!
U příspěvku:Medvídek Hřbitůvek a modulovatelný paraměr
Poseidon (Občasný) - 17.8.2002 > piii> Jak tu již padlo, je to pohádka a v ní je možno vše, jinak ohledně modulovatelného paraměru - zkus se podívat do Technického slovníku cizích slov(budeš však hledat marně :o)
U příspěvku:Medvídek Hřbitůvek a modulovatelný paraměr
Poseidon (Občasný) - 17.8.2002 > Kajman> Jsem potěšen Tvou kladnou reakcí a děkuji.
U příspěvku:Medvídek Hřbitůvek a modulovatelný paraměr
Poseidon (Občasný) - 8.8.2002 > Hlas lidu, hlas boží :o) Zamyslel jsem se, znovu to zhodnotil a dávám vám oběma za pravdu, úvod byl moc natažený, takže jsem jeho druhou část úplně smazal...:o)
U příspěvku:Výlet
Poseidon (Občasný) - 25.6.2002 > Tento text původně vznikl jako slohová, práce. Z tohoto důvodu jsem musel splnit určitou délku. Proto ty méně podařené pasáže. Vím, mohl jsem se jich pro účel umístění na internetu zbavit, ale přišlo mi to líto. Myslím si, že tyto trochu mainstreemové části pobaví mnohem širší publikum než můj obvyklý smysl pro humor. Za hodnocení děkuji Tobě i Popelce.
U příspěvku:CIGARETA
Poseidon (Občasný) - 16.5.2002 > Divný námět na báseň, hloupé rýmy...upravil bych několik ne tak nepovedených veršů(např. první dva) a sestavil z nich samostatnou báseň ve které by snad už mohlo být něco jako myšlenka...
U příspěvku:Dávky
Poseidon (Občasný) - 14.3.2002 > Ty pravopisné chyby(předpokládám, že úmyslné :o) ve mě budí rozporuplné pocity, na jednu stranu chápu, že pro báseň jsou důležité, na druhou si myslím, že by to, co dokázaly ony, dokáže i něco jiného. Moc se mi líbí nápad. Moc. Provedení je taky pěkné...Kurva, to už je březen? :o))
U příspěvku:Intimita hlubin
Poseidon (Občasný) - 14.3.2002 > Popravdě řečeno, čekal jsem báseň jiného charakteru, ale nejsem zklamán, naopak...
U příspěvku:Radost
Poseidon (Občasný) - 8.1.2002 > Ahoj, vím, že je to hrozně naivní a infantilní báseň, ale cílem nebylo vytvořit umělecké dílo hodné mistra. Chtěl jsem napsat báseň přesně takovou, jak ji vidíte před sebou, čistou a nevinnou, dodávající optimismus, radost do života a energii. A pokud se při jejím čtení alespoň jeden z vás pousmál, splnila svůj účel...
U příspěvku:Cesta nikam
Poseidon (Občasný) - 30.12.2001 > Jako fotografie to není špatné, ale ne výborné, nádherně to ale vystihuje podstatu názvu...
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter