Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 22.5.
Emil
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Cyklus
Tatranka (Občasný) - 7.1.2012 > travail> :) "malé abstraktní ringy", to se zase líbí mně. Děkuju.
U příspěvku:Wales
Tatranka (Občasný) - 7.1.2012 > Gogin> Dekuju, ze jsi ztratil slovo... snazim se dopracovat k cistote, prostote sdeleni.
U příspěvku:Wales
Tatranka (Občasný) - 28.11.2011 > huwik> :) děkuju...
U příspěvku:Wales
Tatranka (Občasný) - 28.11.2011 > J&mes> Netuším, co to je.:) Děkuju.Jedna ze dvou snad trochu povedených fotek.
U příspěvku:Wales
Tatranka (Občasný) - 28.11.2011 > J&mes> Netuším, co to je.:) Děkuju.Jedna ze dvou snad trochu povedených fotek.
U příspěvku:Llandudno
Tatranka (Občasný) - 26.11.2011 > Bezva. Asi rozumím. Děkuju za poznámky. Opravdu se učím. Mačkám intuitivně.
U příspěvku:..
Tatranka (Občasný) - 26.11.2011 > Děkuju. Fotit teprve začínám.
U příspěvku:...abergele
Tatranka (Občasný) - 18.11.2011 > Vidlička.
U příspěvku:Pole
Tatranka (Občasný) - 30.10.2011 > Bajata> Myšlenka na Reynka, na Reynkův kraj. Odlišná báseń mých poetických hrátek.
U příspěvku:...
Tatranka (Občasný) - 21.10.2011 > Tlouie> Děkuju. Kéž by šlo "přesněji" zachytit to,co se komíhá před očima.
U příspěvku:Abergele
Tatranka (Občasný) - 13.10.2011 > Děkuju, jen se pokouším naučit se s barvami. řádně.
U příspěvku:Příběhy okenních tabulek
Tatranka (Občasný) - 27.9.2011 > Alka je ptak
U příspěvku:...
Tatranka (Občasný) - 14.9.2011 > Děkuju. Všechna tahle nastříkaná cosi vznikla během týdne. Zkoušení a zakoučení barev a barevnosti. Hledání, shledání. A možná nalézání.
U příspěvku:...
Tatranka (Občasný) - 29.8.2011 > Díky!
U příspěvku:andělII
Tatranka (Občasný) - 15.5.2011 > Janahe> To pravda je.:)
U příspěvku:Strom
Tatranka (Občasný) - 10.5.2011 > naruB> je matoucí:)
U příspěvku:Strom
Tatranka (Občasný) - 10.5.2011 > Křídový papír, tuš:)
U příspěvku:Pole
Tatranka (Občasný) - 4.5.2011 > sarkulka> Děkuju...
U příspěvku::)
Tatranka (Občasný) - 4.5.2011 > Mlž Svatý> Tuším, že je to genitivní metafora, z níž se vyklubalo políčko se třemi významy, tuším.:)
Dobře, nezadupu a nevymažu ji.
U příspěvku:...
Tatranka (Občasný) - 2.3.2011 > Tlouie> Nešel mi odeslat mail:(

Zdravím,

není to přidrzlá otázka, ale ten poetický trs způsobil přesně to, co měl: podnítil tvou fantazii, i když je, myslím si, přímočará.
Je důležitý, jaký příběh za ní ale vidíš ty. Stačí si ho pro sebe rozlousknout.

Nemůžu tě přece k němu dovést, odkrýt to, co je pro každého jinak skryté mezi řádky.

Dítě má něco společného s tím, kdo se tupě opřel do vázy a rozbil ji.:)
Dagmar
U příspěvku:...
Tatranka (Občasný) - 1.3.2011 > Tlouie> :) usmívám se...:)
U příspěvku:Cesta k mrtvým
Tatranka (Občasný) - 27.2.2011 > buddhist> Děkuju za postřehy, i když se zpožděním.:)
U příspěvku:...
Tatranka (Občasný) - 27.2.2011 > Tlouie> :) Když jsem psala, myslela jsem na ni. trefa.:) Děkuju...
U příspěvku:Stisky
Tatranka (Občasný) - 15.7.2010 > Bajata> Ahoj, to je přesně to, oč se marně pokouším..
U příspěvku:Pohrobní
Tatranka (Občasný) - 10.7.2010 > Bajata> Hola, myslím, že S. má pravdu, napsala bych to taky. je to miniatura, schoulená do sebe, bez ambicí (to slovo nemá s poezií vlastně nic společného).
Jsem ráda, že hladí a neškádlí. Vracej se, budu ráda. Děkuju a štěstí ať cinká i Tobě.
U příspěvku:Pohrobní
Tatranka (Občasný) - 10.7.2010 > Bajata> Bajato, zachtělo se reagovat, ale reaguj na svini, když hází svou perlou (jedním bodem a spoustou nicneříkajících řečí)po slovech, jimž nerozumí. - čekám, až někdo nakopne, poví. Teprve rozhovorem něco vzniká, mění se, odehrává. Vše, co se zde objeví, nemá ohromovat, ale mluvit a hledat spřízněné duše. Když se zalíbí, něco se řekne, o formě, o obsahu, o tobě... Psaní je hledání, vědět co a jak je podstatné...
-
Děkuju za psaní. Hodnotit není důležité. Bodový systém o ničem nevypovídá....
U příspěvku:Anténa s komínem
Tatranka (Občasný) - 14.6.2010 > Připomínka jednoho skotského básníka.
U příspěvku:Anténa
Tatranka (Občasný) - 14.6.2010 >
U příspěvku:Současnost
Tatranka (Občasný) - 13.6.2010 > enthroper> Nechtěla jsem na prostotu reagovat jednoduchostí. Zvolila jsem zaumnost, i když jednoduchost a střídmost je mi "vlastnější".
U příspěvku:Svlékání
Tatranka (Občasný) - 10.6.2010 >
U příspěvku:Návštěvy
Tatranka (Občasný) - 10.6.2010 > "Vbíhají návštěvy, nahá zvířátka", tak to mě dostalo.:)- Jazyk, který se až přeartikulovává, kostrbatí, zaráží a volně rozjíždí. Moc pěkné klubání.
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter