Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:nepříjemnost v podniku
Shav (Občasný) - 5.9.2012 > Tak to mne rozesmálo :-D, pro mě je to i trochu metaforické
U příspěvku:nepříjemnost v podniku
Shav (Občasný) - 5.9.2012 >
U příspěvku:Levitace 2
Shav (Občasný) - 24.3.2011 > kdybych se probudila ze zlého snu, myslela bych si, že to mimozemské zvíře má zlé oči..
U příspěvku:Cesta nahoru
Shav (Občasný) - 24.3.2011 > Dle mého názoru by Tvému dílu slušelo více zařazení do kategorie "ilustrace", je to stylizované, viděla bych to klidně do nějaké knihy :)
U příspěvku:Odjezd
Shav (Občasný) - 15.3.2011 > Nevím proč mě to napadlo, ale přidat tam růžovou, více černé a byl by to Bolf :)
Líbí se mi ta atmosféra.Perfektně jsi vystihl danou atmosféru odjezdů a příjezdů sanitních vozů, které vyčkávají před nemocnici, ze které asi nemáme nejlepší pocit
U příspěvku:4 - tento obrázek je kreslen podle předlohy
Shav (Občasný) - 15.2.2011 > Tak co bych na to řekla :).
Nejprve musím uznat, že technicky je to zpracované dokonale a velmi líbivě.Ale to je možná všechno.
Když se podívám na názvy Tvých děl, vidím pouze : podle předlohy, podle předlohy...
Já nejsem žádný kritik, je to spíše štěstí, pokud zaujmu stanovisko, ale myslím si, že nějaké kopírování a překreslování to je cesta do pekel..
Pokud jsi technicky zdatný, což jsi, tak by nebylo na škodu si najít více vlastnější rukopis, něco co nebude podobné každému druhému.
A kresba podle předlohy, či kopčení taky není šťastná volba, tohle ne...
U příspěvku:Hračka
Shav (Občasný) - 11.2.2011 > konečkama chlupů na prstech projel mi mráz, tuhle hračku nechci
U příspěvku:Pes hlídač...
Shav (Občasný) - 5.2.2011 > Ten je správnej :).
Jinak perokresba je úžasná,čistoučká, krásně precizní
U příspěvku:nejlepší přítel... Alien
Shav (Občasný) - 29.1.2011 > on zvrací?
U příspěvku:Noční chodci
Shav (Občasný) - 23.1.2011 > Dva chodci - jeden z nich je asi trošku paranoidní kráčejí listopadovým počasím, evidentně ale nefouká vítr.
Jeden z chodců - ten paranoidní má pocit, že mu druhá osoba nahlíží přes rameno...
U příspěvku:Zátiší s láhvemi
Shav (Občasný) - 23.1.2011 >
U příspěvku:Bez názvu.
Shav (Občasný) - 23.12.2010 > Dva překvapené listy - překvapení přátelé na společném sezení ,které ochromila plíživá zima.Věděli o ní již předtím, nějak si ji ale zapomněli připustit, nešlo to.
Přírodu nelze nikdy znázornit v celé své kráse, lze ovšem zachytit část okamžiku.
Tady se to povedlo.
U příspěvku:POZDRAVENí
Shav (Občasný) - 21.12.2010 > Jordan> Krásné je to usilování o zmocnění se Vašeho srdce na úkor odpovědnosti vůči světu, ve kterém máme naději přežít, jen pokud budeme zároveň citliví i odpovědní...

Žijme tedy v míru se zahradními trpaslíky a štěňaty v košíku! Až na věky :o)
U příspěvku:jemná
Shav (Občasný) - 21.12.2010 > slakinglizard> nebo poskládej kolekci Tvých děl s podobnou tématikou-příští rok by se zajímavě vyjímala na "Dekadence Now" :-D
U příspěvku:POZDRAVENí
Shav (Občasný) - 21.12.2010 > Pejsek je sám o sobě pěkný, ale směle vyfocen na fotografii s malou měrou uměleckého citu v kombinaci s evidentně trochu zdeformovanými symboly Vánoc, strašným typem fontu - Kýč s velkým "K".
Vskutku nemám nic proti pejskovi, ale tohle ne...
U příspěvku:jemná
Shav (Občasný) - 21.12.2010 > Evokuje mi to Stvoření světa od Courbeta, ovšem v nové-oholenější a čistější verzi :).
Ano,i naivní.Umím si to dost dobře představit jako ilustraci ke knize ,mile popisujíc nicnetušícím dětičkám taje sexuálních praktik.
U příspěvku:..pod širákem...
Shav (Občasný) - 20.12.2010 > No,teda tohle ve zanechalo patřičný dojem.Upřímně zbožňuju to hledání, neurčitost a v tomto případě tajemnost hvězdné noci :)
U příspěvku:děda
Shav (Občasný) - 20.12.2010 > Já zase nevím,zda jsem hodna cokoliv posuzovat ,též nejsem žádný kreslíř.Můj posudek nemá ani žádnou váhu a navíc je to pro mne opravdu štěstí,jestliže zaujmu stanovisko ;).
Co mě ale první praštilo do očí jsou maličký ramínka a obrovská hlava...
Podle čeho si to dělal?Podle fotky?Přijde mi totiž takový plochý,bez objemu,málo modelovaný.Nejlepší část je podle mne ta od dolní čtvrtiny turbanu k dolní obroučce brýlí,oči výrazivo jistě mají.
Jestli ti mohu něco doporučit,tak se nesvazuj u fotek,nebo povrchních záležitostí,je to škoda :)
P.S. Máš na to!
A nyní ti doporučuji už jen kliknout na můj profil a spravit si sebevědomí-nejsem na tom o nic líp.
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter