Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Navatron
(muž)
Občasný
Na Totemu: 1028x
Napsat zprávu
Autorův WEB

38 let. Experimentátor v oblasti elektronické muziky, v mládí trombonista -(klapkový a snížcový pozoun). V 90. letech propadl kouzlu tvorby hudby na PC, aby se po letech k tomuto svému koníčku vrátil za účelem zkoumání možností vlastní kreativity a uznání počítače jakožto rovnocenného hudebního nástroje v postmoderním světě. Mezi jeho další záliby patří: poslech taneční, ambientní a filmové hudby, politologie, kosmologie, filozofie, religionistika, východní mystika, nekomerční a artové filmy, literatura, psaní poezie, houbaření, turistika, tvorba zvuků a hudby do počítačových her.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Světlolom
Navatron (Občasný) - 25.9.2015 > Pěkné.
U příspěvku:Pod lampou bývá...
Navatron (Občasný) - 25.9.2015 > Bezva věc a moc fajnové pozadí.
U příspěvku:Jeden večer...
Navatron (Občasný) - 25.9.2015 > Moc pěkný text. Velmi se mi zamlouvá.
U příspěvku:Dětská smrt
Navatron (Občasný) - 26.6.2014 > libusepalkova> děkuji za plodné reakce a názory...předem jsem s nimi tak trochu počítal, neboť si uvědomuji, co píšu za "bláboly"...mé dílo není pro dav....Jinak co se týká "Boha", "toho" si skutečně soudit netroufám..ale obdivuju každého, kdo to dokáže...
U příspěvku:Protipóly
Navatron (Občasný) - 19.5.2013 > hustý...no nula a nekonečno maj myslím hodně společnýho, tak proč ne? :)
U příspěvku:Společnost
Navatron (Občasný) - 19.5.2013 > Rozhodně to nepovažuji za blábol. Nedávno jsem psal na podobné téma diplomku a bylo nutné prostudovat pár autorů. Většina z nich se shoduje (plus, mínus) na tom, co píšeš... Spousta z nás to cítí, ne každý si to chce však vědomě přiznat. Ta lež k sobě samotnému se pak projektuje ven a proto sme svědky toho, čeho jsme svědky. Díky. Já myslím, kvalitní, živá úvaha. Odcizení se celku, ztráta smyslu, touha po svobodě bez pravidel... Ano, souhlasím... Je to jako rakovina. Chováme se jako poslední generace na Zemi a podle toho to vypadá. Kdybychom přijali osobní "neznámo", jež nás přesahuje a vyměnili ho za tzv. jistoty, ozdravný proces by společnost postupně vyrovnal. Ale jak sám naznačuješ, odmítáme řád života. To už Erich Fromm napsal, že "mít je pro nás více než být". Inspirující úvaha, ještě se k ní budu vracet, neboť je velmi aktuální a hluboká.
U příspěvku:Tichá melodie
Navatron (Občasný) - 19.5.2013 > děkuju, paráda
U příspěvku:Jedenáctý září
Navatron (Občasný) - 18.5.2013 > díky, byl to prostě jen pokus...
U příspěvku:Dětská smrt
Navatron (Občasný) - 18.5.2013 > s odstupem času to už nemůžu číst ani já... máte recht, tohle se nepovedlo...
U příspěvku:Můj hrad
Navatron (Občasný) - 18.5.2013 > paráda... a pak že není jazyk, který umí popsat sny, tleskám
U příspěvku:Rovnice
Navatron (Občasný) - 18.5.2013 > Dlouho jsem tu nebyl, ale vidím, že Tvá laťka je stále velmi vysoko. Stručnost, jednoduchost a krása zároveň. Díky lidem jako Ty poezie nebude zapomenuta. Zdravím :) N.
U příspěvku:Poslední večeře
Navatron (Občasný) - 25.1.2012 > libusepalkova> Člověk si Boha, Logos, Nekonečno (ať už to nazvem jakkoliv) stahuje a nálepkuje do své úrovně vědomí. To ale podle mě vůbec nemá s Bohem nic společného, ten je neuchopitelný a proplouvá oky sítě vědy. Nevěřím v nic takového jako boží spravedlnost nebo černobílý svět. A už vůbec si netroufám "Boha" soudit. Děkuju za Tvůj názor.
U příspěvku:Mystika
Navatron (Občasný) - 24.1.2012 > Kvantové desky nekonečna na sebe tlačí a z prdu tak vše vzniká... :)
U příspěvku:Dva k životu (Rozmluva mezi Řádem a cHAOSEM)
Navatron (Občasný) - 20.1.2012 > Aaen> pro mě je filozofie realitou :) jinak bych jí nemohl ani mít rád :)
U příspěvku:STORY TELLING / Příběh
Navatron (Občasný) - 9.1.2012 > přesně tak, o tom krásně ve svých knihách pojednává Zykmund Bauman... smutná krásná báseň
U příspěvku:Komunikace
Navatron (Občasný) - 9.1.2012 > zajímavé - trefné
U příspěvku:Mystika II
Navatron (Občasný) - 9.1.2012 > díky za úžasný postřeh zejména u mystických básní, opět nezklamalo !!!
U příspěvku:Na blití
Navatron (Občasný) - 9.1.2012 > dost dobrý, vzpomínám na firemní teambuilding - nechutně povinný :) děkuji, krásně výstižné
U příspěvku:Mystika III
Navatron (Občasný) - 9.1.2012 > silné, velmi velmi silné a nádherně realistické, ty pocity trochu znám... docela smekám umění dát to básně!!!
U příspěvku:Čaj
Navatron (Občasný) - 9.1.2012 > najednou nevidím pytlík čaje, ale roustoucí svěží čaj, děkuji!!!
U příspěvku:Schody
Navatron (Občasný) - 9.1.2012 > hehe, to je krásnej přesah, pěkné :)
U příspěvku:Lampy
Navatron (Občasný) - 9.1.2012 > hřejivé a krásné i v té stručnosti nebo možná právě díky té stručnosti...?
U příspěvku:Null Ruins
Navatron (Občasný) - 9.1.2012 > poslední dva řádky vygradujou báseň na maximum, děkuji
U příspěvku:Moderní zaměstnavatel
Navatron (Občasný) - 9.1.2012 > Stručné popsání reality básnickou řečí, tleskám!!! Stručné, ale vševypovídající a o to asi šlo. Dnešní kapitalismus je založen na bezmezné adoraci peněz. Pouze zisk je akceptován jako cesta a pouze zisk je označován za pokrok. Bohužel pouze finanční zisk. Hezky o tom píše Mark Fisher v knize Kapitalistický realismus.
U příspěvku:Mám doma pavouka
Navatron (Občasný) - 9.1.2012 > díky za perfektní originalitu, která vždy mile překvapí!!
U příspěvku:Spirála, nebo kruh
Navatron (Občasný) - 9.1.2012 > díky, pěkné
U příspěvku:Dva k životu (Rozmluva mezi Řádem a cHAOSEM)
Navatron (Občasný) - 9.1.2012 > krásná filozofie
U příspěvku:Brána 2
Navatron (Občasný) - 9.1.2012 > ano, ano, přesně tak
U příspěvku:Co se stane / Zen
Navatron (Občasný) - 9.1.2012 > Působivé!!! Asi jedna z nejlepších mystických básní, co zanechaly dojem, ale tato navíc ještě přidala něco navíc. Jakoby tisíc svíček + makabrózně zajímavá básnická řeč! Děkuji, piš určitě dál, paráda...
U příspěvku:Mir - je příliš pozdě
Navatron (Občasný) - 11.7.2011 > ALKATRAZ> Děkuji za názor. Šlo o spontánní "seřazení" nashromážděných emocí, kdy jsem si prostě řekl "zkusím to dát do básně". A najednou ta událost se stanicí MIR začala být hodně osobní:) Kus plechu se stal bytostí.
U příspěvku:Proplouvání
Navatron (Občasný) - 7.7.2011 > Připomíná mi to styl Josefa Straky. Moc se mi to líbí.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter