Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
carisimo
(žena)
Občasný
Na Totemu: 6075x
Napsat zprávu

..za vše dobré, co kdy uděláš, budeš po zásluze potrestán..

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Pískoviště
carisimo (Občasný) - 22.11.2015 > Bajata> ahoj, všichni již někam zmizeli.. vid? také to vnímám.. ale občas píšu.. vlastně píšu pořád.. a pořád tím někoho provokuji.. :)
U příspěvku:Pískoviště
carisimo (Občasný) - 19.3.2015 > Ta povídka je na téma "jaro"... ten "krutopis" (pro někoho "krutopis", "absurdita", "nereálná blbost" - pro jiného každodenní realita) je evokován tímto tématem, to je mé vidění jara..
U příspěvku:Pískoviště
carisimo (Občasný) - 18.3.2015 > zadání bylo 400 slov.. děkuji za názor a hodnocení :)
U příspěvku:STRACH.
carisimo (Občasný) - 17.9.2013 > .. jen nedávej čárku před "jsem"..... ok..
U příspěvku:Prázdnota v mé duši.
carisimo (Občasný) - 17.9.2013 > .. to, co lidé považují za samozřejmost vlastně vůbec samozřejmé není, teď to tu je a za chvíli to může být pryč - tak si važme každé hezké chvilky, kterou obyčejně prožijeme s obyčejnými lidmi, které máme rádi.. Nemuselo by to tak totiž být..
U příspěvku:Úhel pohledu
carisimo (Občasný) - 16.9.2013 > no.. je to prostě o těch azimutech..
U příspěvku:Pravý muž
carisimo (Občasný) - 16.9.2013 >

Ve světě mrtvých hrdinů
právě na tobě je řada
a všechno volá po činu

 

.. a všichni budeme se činiti.. dostaneme tititi... hm.. já vím, tohle není o materiálních statcích, spíš chybí nějaké skutečné činy skutečných Lidí.. Proč jen mužů? Žena je málo, činy jsou spojeny jen s muži? Je fakt, že ty Činy prostě nějak nejsou na pultě.. ani se ti nedivím..

U příspěvku:Mamánci
carisimo (Občasný) - 16.9.2013 > asi tě nějakej naštval.. nekritizuji - to zvládnou jiní.. co se mi líbí? pár zajímavých jednoduchých rýmů.. třeba -

unavené čím dál víc

zašíváním nohavic..

 

 

U příspěvku:S vůní horké čokolády
carisimo (Občasný) - 21.3.2013 >

Hezky se to četlo :)

Myslím, že takový je život, že to ani není mimo realitu..

U příspěvku:Po dešti
carisimo (Občasný) - 27.2.2013 > copak kolíčky, ale ta pavučina, to je na tom ta třešnička na dortu
U příspěvku:U dvanácti měsíčků
carisimo (Občasný) - 27.2.2013 > .. a u nás mají ještě "ohniště" u dvanácti měsíčků a hořívá tam ohýnek 
U příspěvku:Tomáš Garrigue Masaryk
carisimo (Občasný) - 27.2.2013 >

Přezaná sluncem - co ti provedl? nebo ti něco provedl někdo jiný a ty se tu odreagováváš?

 

Ten tvůj bodík je zcela mimo mísu, má milá.. chápala bych, kdybys ho dala mně, kdybych se pokoušela o jakoukoli kresbu, ale tady jsi na vedlejší, děvenko..

U příspěvku:Výchova
carisimo (Občasný) - 27.2.2013 > umíš :)
U příspěvku:pláž
carisimo (Občasný) - 25.2.2013 >
U příspěvku:Cikánské taroty nelžou ... (back review).
carisimo (Občasný) - 25.2.2013 > Gramatika ruší, zajímavé téma, dobře strukturované - ale nedopracované. Je to polotovar, nedotažený. Když si s tím dáš ještě práci, může to být dost dobré. Máš fantazii a vnitřní svět. Pracuj na tom. :)
U příspěvku:Fantomová bolest
carisimo (Občasný) - 9.2.2013 > Ta forma projevu je strašná a nedospělá. Má to myšlenku, ale přepracovala bych to - téměř celé. Co hodnotím kladně, že to není delší, že ti stačil tento prostor a nezabírš ho víc.
U příspěvku:Pohádka o dešti
carisimo (Občasný) - 9.2.2013 > jsem zvědavá - a jak to všechno vlastně dopadlo? Proč jsi neopravila ty gramatické chybky v textu, co ti tu našli ostatní? Je jich tam o něco víc, než jen o kterých píší..
U příspěvku:Kakofonie
carisimo (Občasný) - 9.2.2013 > k zamyšlení, co je pro nás dnes "normální", k zamyšlení, jak ty situace vnímají různí lidé a hlavně - co s tím uděláme?
U příspěvku:Ani příroda si nedá pokoj
carisimo (Občasný) - 7.2.2013 > na konci..
U příspěvku:nic strašného se mi nestává
carisimo (Občasný) - 7.2.2013 >  možná chtíc :)
U příspěvku:Král vrchů
carisimo (Občasný) - 7.2.2013 > TAhle si ty body fakt zaslouží :)
U příspěvku:nic strašného se mi nestává
carisimo (Občasný) - 7.2.2013 > zaujalo, má to atmosféru - ostatně i Egil si toho nechtíc všiml :)
U příspěvku:Plzeňská brána v Berouně.
carisimo (Občasný) - 7.2.2013 >
U příspěvku:Konečná
carisimo (Občasný) - 7.2.2013 > Je to smutné.. zajímalo by mě, na co to je reakce.. moc hezky vyjádřeno..
U příspěvku:Sněhová růže
carisimo (Občasný) - 7.2.2013 >

chladu trny v tom až brní..

je to ale hezké :)

U příspěvku:Neúplnost
carisimo (Občasný) - 7.2.2013 > pro mě  - meruňková zmrzlina, roztékající se a chutnající.. ve chvíli před spolknutím :) (tedy mám na mysli domácí meruňkovou...)
U příspěvku:Miluje mě
carisimo (Občasný) - 7.2.2013 >

Právě jsi tu popsal, jak jednotlivci mění zemskou kouli k nepoznání (jen o tom zatím nevědí) :)

Vše má určitou setrvačnost a vnitřní zákonitost, ale....

U příspěvku:Miluje mě
carisimo (Občasný) - 7.2.2013 > Jak to chceš zajistit, když "vlastníci" vůbec nechápou a obávám se, že ani nepochopí, co dělají dětem o kterých tvrdí, jak je milují...?? Středověk měl své mouchy a současnost má své masařky.. jenže to pochopí až budoucí pokolení. A jak v tom máme dnes žít?
U příspěvku:Miluje mě
carisimo (Občasný) - 7.2.2013 >

A co takhle si připustit, že Život se má žít a ne protrpět? To poznání hodně bolí - právě protože máme zažité své algoritmy a nechceme připustit, že jsou špatné.. Můžeme otevřít oči.

U příspěvku:Miluje mě
carisimo (Občasný) - 7.2.2013 > Hezký přístup. Když vypustíme všechno, co to není, třeba jednou něco zůstane. Profiltrovat život, procedit názory a návyky.. všichni se budeme divit, co zůstane..
U příspěvku:Miluje mě
carisimo (Občasný) - 7.2.2013 > .. co to je "mít rád"?
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter