Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 1.5.
Svátek práce
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Deštivá
Akiwa (Občasný) - 5.5.2011 > Ta bílá písmenka plná emocí se propadají do modročerného cituprázdna...:)
U příspěvku:Černé na bílém
Akiwa (Občasný) - 4.5.2011 > Bajata> Název je schválně opačný k reálnému vzhledu:D
U příspěvku:Tulipán
Akiwa (Občasný) - 4.5.2011 > Bajata> Francouzsky motýl. Zadej do slovníku a hned budeš vědět. Taková malá hádanka;)
U příspěvku:Tulipán
Akiwa (Občasný) - 28.4.2011 > Bajata> Autorkou je jeden známý Motýlek:)
A taky jedna kamarádka, která chodí se mnou do školy, to ti asi nic neřekne...;)

Zastav se kdykoliv;)
U příspěvku:Černé na bílém
Akiwa (Občasný) - 28.4.2011 > Bajata> Děkuji. Je to pro mne pocta;)
U příspěvku:Tulipán
Akiwa (Občasný) - 28.4.2011 > Bajata> Přesně tak, oceňuji, že jeho knihy nejsou tuctové a mají pořád tolik co říct a VŠEM.
Tak Veroniku ihned najdi! Bez toho nelze žít:D Oslovila mne dokonce daleko víc, než Alchymista a i než všechny jeho další (i U řeky Piedra jsem usedla a plakala jsem četla, je to už více teologické, ale zase to má velkou hodnotu.) Právě se chystám na Pátou horu, ale to už je opravdu náboženské téma.

Nemůžeme souhlasit se vším:P

Já také, a děkuji.
U příspěvku:Tulipán
Akiwa (Občasný) - 26.4.2011 > Bajata> Předně: velmi si vážím Tvého času, který jsi musel věnovat napsání tomuto komentáři;) Všechny tvé konstruktivní připomínky beru a pročetla jsem je pozorně, v něčem souhlasím, v něčem méně, ale to je přece právo každého;) (A archaismy já ráda:D Snažím se to omezovat)

Překlepům a chybám se snažíe stále vyhýbat, ale ne vždy se to podaří.

A souhlasím, že méně je častokrát více, znám jednu autorku, které píše miniatury a ty jsou tak trefné! Na malém prostoru obsáhne to, na co by jiný potřeboval stránku.

Paulo Coelho je mým velmi oblíbeným spisovatelem, nejvíce mě oslovila kniha Veronika se rozhodla zemřít. Jaká Tebe, mohu-li se zeptat?:)

U příspěvku:Pan Kůň
Akiwa (Občasný) - 20.4.2011 > Skafloc> Ano, umí to dost lidí, ale ono to právě někdy není na škodu...:)
U příspěvku:Černé na bílém
Akiwa (Občasný) - 19.4.2011 > le.papillon> Ale člověk k tomu musí přistupovat s otevřeným srdcem, hm?:) Empatický motýlku, děkuji za komentář.
U příspěvku:...
Akiwa (Občasný) - 19.4.2011 > Škoda, že kočička nemá ten prostor vlevo místo vpravo, přišlo by mi to vyváženější, ale i tak to alespoň není uprostřed!:) Jenom trochu ostřejší kdyby bylo. Ale má to výraz, to se cení;)
U příspěvku:Pan Kůň
Akiwa (Občasný) - 19.4.2011 > Ten pokorný výraz se povedlo skvěle zachytit;) Jen škoda toho stromu a kousku človíčka vlevo v horním rohu a vpravo uprostřed. Koník krásný.
U příspěvku:...a nebe se otevřelo
Akiwa (Občasný) - 19.4.2011 > Má to atmosféru (a to spousta "fotek", které lidé dneska umisťují všude na net, nemá;)
U příspěvku:Vodní víly
Akiwa (Občasný) - 19.4.2011 > Ostatní fotografie podle mě dokazují, že fotografii kvalitně zachytit umíš;) A komu se snad ta první nelíbila, stačí prohlédnout dál a jistě si najde tu svou. Jinak nemohu než souhlasit se sadaf:)
U příspěvku:Černé na bílém
Akiwa (Občasný) - 19.4.2011 > Věza> Děkuji;)
U příspěvku:Tichá vyznání
Akiwa (Občasný) - 19.4.2011 > Autor sám vždy nejlíp ví, že tohle je zachycený pocit, dojem, okamžik:) A proč by jej někdo kopíroval, když může prožít svůj vlastní?
U příspěvku:Tulipán
Akiwa (Občasný) - 18.4.2011 > le.papillon> :)
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter