Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 1.5.
Svátek práce
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
JanaM
(žena)
Občasný
Na Totemu: 3129x
Napsat zprávu

„Když se nám neděje to, co bychom chtěli, věřme, že se nám děje něco daleko lepšího, ale ještě o tom nevíme..."

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Tvoje žena od tebe dnes odešla
JanaM (Občasný) - 16.5.2011 > Já se přidávám - nick mě taky pobavil :-)) - řečeno vše :-)
Báseň: ze života; při čtení si asi každý vybaví to své a tím se mu báseň stane blízká. Kdybych ji měla ohodnotit nějak víc - necítím tam dramatičnost, je to jen takové lehké vyprávění...ale ne všechny básně, které vyjadřují pocity musí být drasticky dravé, že? Ale necítím tam emoce, a to ubírá na básni, kdyby aspoň maliličko malinko by tam byla nějaká, bylo by to velmi žhavé počtení :-) na mě to působí tak obyčejně - píšu, jak to cítím...
Ale toto se mi velice, velice líbí: Místo očí nalepil ti kdosi rudá kolečka..

U příspěvku:Když andělé pláčou
JanaM (Občasný) - 16.5.2011 > Věza> Přeji Ti taky pěkný den a i všechny následující :-) A děkuju :-)
U příspěvku:Zdanění vdechovného
JanaM (Občasný) - 15.5.2011 > Já na to narazila až teď :-DDDDD skvělé, i ty komenty :-))))))
U příspěvku:Osud nechtěného chlapce
JanaM (Občasný) - 15.5.2011 > tajemství> Já Jana :-)))))))
Hezký večer.
U příspěvku:Osud nechtěného chlapce
JanaM (Občasný) - 15.5.2011 > a tykej taky :-)
U příspěvku:Když andělé pláčou
JanaM (Občasný) - 15.5.2011 > Věza> Tam nahoře se steskem netrápí - netrap se tedy ani ty :-) Netrápí se ne ze sobectví nebo z nezájmu, ale tam to chodí, prý, jinak :-) Ten Anděl nahoře jistě nechce, aby ses trápila tak, až ti srdce puká...přeměň svou emoci smutku na jinou, přeměníš ji i pomyslně Andělovi, a bude rád:-) Věř :-) Anděl se trápí, když vidí, že Ty se trápíš :-( Andělé chtějí vždy raději vidět naše stěstí :-), a pak nepláčou ani oni :-)
U příspěvku:Osud nechtěného chlapce
JanaM (Občasný) - 15.5.2011 > hernajsky, já jsem rozmýšlela jestli mám na tu trojku kliknout nebo ne...že jsem zas intuici neposlechla! prst mi šel tam a zpět, tam a zpět...a ted čtu důvod! pokazila jsem Vám/Ti hodnocení - omlouvám se. jde to nějak přebodovat??
To o tom pouštění - to bylo v nadsázce:-), dle psaného jsem si dokázala, trochu, poskládat i charakter :-) a dovolila si "zahumorovat" :-))
ještě si chystám na Vaši/Tvou poezii, ta může znít velmi libozvučně! děkuji za odpově´d :-)
U příspěvku:Trampoty s holiči
JanaM (Občasný) - 15.5.2011 > Tak něco takového jsem hledala :-))), ke čtení, samozřejmě :-) A nalezla. jj, prima čtení. 1*
U příspěvku:Salonní coupé
JanaM (Občasný) - 15.5.2011 > Tleskám! Já se tu chechcu a chcechcu. Je to tak bezvadně a lehce humorně napsané - jako, vo co gou :-)))
U příspěvku:Potřetí v životě u bankomatu
JanaM (Občasný) - 15.5.2011 > :-DDDD muhehe, tvůj styl se mi fakt líbí. odpočinkové čtení k nedělní kávě :-))))
Literární skvost v tom ale nevidím, nezlob se, tož nepuntíkuju :-)
U příspěvku:Když hrozily Bohnice
JanaM (Občasný) - 15.5.2011 > :-))))))) Tento styl psaní mám ráda :-))) ale fejeton to fakt není :-)))
U příspěvku:Osud nechtěného chlapce
JanaM (Občasný) - 15.5.2011 > no, četla jsem i toto i štěně - myšlenky obrovské v obou Dílech, poselství aktuální, ale....není to můj styl formy sdělení. Jakobych byla najednou ve století Boženy Němcové...nevím zda je to úmysl nebo vrozený styl, ale rozhodně si nedovolím tvou formu sdělení kritizovat neb každý máme tu svou :-)
Začetla jsem se, dočetla jsem obé, a pokládám za slušnost se vyjádřit, ikdyž to není můj šálek :-)
Netroufám si to obodovat, asi jen tři punti...není to výrazné, překvapující, chybí mi tam emoce....klidně se pusť i ty do mě :-))) (nováček tady, a tak si dovoluje, že? ale já píši, co cítím. hmmm?) tak 3.
U příspěvku:Na jedné lodi...
JanaM (Občasný) - 15.5.2011 > Anděla.Čertíková> Andělo, děkuji za návštěvu :-)
U příspěvku:... už mi za to prostě nestojíš
JanaM (Občasný) - 14.5.2011 > :-)))) Já to taky přečetla rychlookem, ten název, a já se dopracovala ještě k "hošímu" názvu - Už mi zase nestojí :-D, promiň :-)
Já nejsem básník, umím tedy básně zhodnotit "jen" pocitem...bolavé.
Lidé přicházejí a odcházejí, ale každý nám něco dá, ač to tak zprvu vůbec nevypadá. To až odstupem času nám náš vnitřní zrak šeptne :-)
U příspěvku:Znásilněná nedostatkem
JanaM (Občasný) - 14.5.2011 > Michelle> Michelle, jsem žena :-)))), krev a mlíko :-DD já ti klidně pošlu fotku na mail :-DD
Děkuji moc za hezká slova, se tu kochám, ano, potěšilas mě :-) děkuji!
U příspěvku:Znásilněná nedostatkem
JanaM (Občasný) - 13.5.2011 > sarkulka> :-)
U příspěvku:Znásilněná nedostatkem
JanaM (Občasný) - 13.5.2011 > Michelle> a basta :-))) a konec šmitec japonec :-DD děláte to z nás vy chlapi, a basta :-DDD
S čímž, ač žena, samozřejmě nesouhlasím :-)
Děkuji, Michelle za zastavení a koment :-)
U příspěvku:Znásilněná nedostatkem
JanaM (Občasný) - 11.5.2011 > Ano, ano, souhlasím. Ale to všechno v té povídce je...i mezi řádky. Konkrétně v této větě: A taky jsem se změnila. Dřív jsem byla jako víla. Dnes mi nedělá problém zákazníka zmskat bičem, když si o to řekne. Ztratila jsem cit nebo co.
Já na konci té povídky měla ještě větičku, kterou jsem ale smázla..asi tam měla být, a ta zněla: Neveříte?......hmm? :-)
Vidím, čtu, že povídka ti rozeběhla myšlenky a to jsem ráda - ráda píši tak, že se člověk hluboce zamyslí. děkuju za návštěvu.
U příspěvku:Znásilněná nedostatkem
JanaM (Občasný) - 11.5.2011 > Anděla.Čertíková> Pěkně řečeno - děkuji :-)
Autobiografický? nene:-)), empatie :-)

PS: ráda píši v 1.os. je to více autentické :-)
děkuji za zastavení :-)
U příspěvku:Znásilněná nedostatkem
JanaM (Občasný) - 11.5.2011 > IAN HEROICKY> Použiji slova kamarádky, která to četla: prostitutka je povolání, kurva nátura...a o tom to je, tedy i o tom samopřesvědčování :-)
děkuji za koment :-)
U příspěvku:Znásilněná nedostatkem
JanaM (Občasný) - 11.5.2011 > Skafloc> fakt neustále?...no, já ty povídky psala s odstupem času a vložila najednou, po dnech. a ono to fakt asi vypadá, že nic jiného psát neumím:-))
Možná to mám v sobě podvědomě zapsané, to omlouvání :-)
děkuji ti za názor, za zastavení i za koment. Souhlasím, že je třeba obou pohledů na věc, nenejom jednoho.
Líbí se mi, tak celkově, jak se čtenářům rozproudí tok myšlenek... ještě jednou děkuji :-)
U příspěvku:Když muž se ženou nesnídá...
JanaM (Občasný) - 11.5.2011 > Skafloc> děkuji -:-)
U příspěvku:Když muž se ženou nesnídá...
JanaM (Občasný) - 11.5.2011 > IAN, děkuji za obsáhlý, moudrý a poučný koment. vážím si ho, děkuji.
U příspěvku:poznatek
JanaM (Občasný) - 9.5.2011 > :-DDDDDD ale protože tupci nekorodují vymyslel si národ motto: když si každé ráno řekneš, že potkáš jednoho blbce, budeš na něj aspoň připravený :-)
U příspěvku:Nad šálkem
JanaM (Občasný) - 9.5.2011 > wow! skvělé!
Jsi tedy naprosto nad věcí a vnímám z veršů nadhled a tvou osobní pohodu. moc líbí. Proč tu je jen max 5 punťů? :-)))
U příspěvku:Návody
JanaM (Občasný) - 9.5.2011 > uchuchu :-DDD, né že bych byla škodolibá, ale ač jsem žena mám stejnou hrdost, v tomto, jako muž, takže naprosto chápu!!! :-))))) Strašné, ale viděla jsem sebe :-)))
Líbí, i slovosled :-)
U příspěvku:Nejsi zlý
JanaM (Občasný) - 9.5.2011 > hmmm....moc hezké, dávám pět puntíků :-)
Ale v životě to tak nechodí...škoda :-(...v životě je to jen přáním, a když ho, toho zlého milujeme, přejeme si to, jenže a ale ta maska už je většinou přirostlá, nebo se mu hodí a nesundá ji ani z té lásky...
U příspěvku:Kdyby
JanaM (Občasný) - 9.5.2011 > Perfektní!!!
U příspěvku:Když andělé pláčou
JanaM (Občasný) - 9.5.2011 > no, já jsem tu nová, nechci být přemoudřelá :-))), ale mně to nějak nepasuje...trošičku...asi mě za to nebudeš mít ráda :-))), ale mně nesedí hned první dvouverš...Když propadám se do hlouby duše, andělé pláčou - tak jsem to pochopila. Andělé jsou smutní, když vidí člověka topit se ve smutku, proto by mi to lépe pasovalo takto. Moc se omlouvám, že kritizuju jak mudrlantka, ale když já to tak cítím :-)
Jinak je to náramně silná myšlenka, hluboká, empatická, a kdo věří na anděle, i pravdivá :-)
U příspěvku:MY
JanaM (Občasný) - 9.5.2011 > Od nikud do nikam?....přemýšlím nad tím...představila jsem si na základě těchto slov ten nekonečný prostor, který byl těmito slovy vyjádřen, ale...od nikud nikam?...já nevím...Vesmír má řád, cesta musí vést od něčeho k něčemu...promiň, zamyslela jsem se :-), třeba jsem to nepochopila :-)
Je to zvláštní úvaha, čtu si ji ještě jednou...ještě se vrátím, třeba to uvidím jak mám :-) zatím tedy nehodnotím (to je drzost, co? :-)) )
U příspěvku:Když muž se ženou nesnídá...
JanaM (Občasný) - 8.5.2011 > RobertM> Robi, děkuju...chtěla bych postupně vkládat další, ale je to silné kafé na které se musím připravit...
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter