Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Čepic sbírka
ko-ňadra (Občasný) - 28.10.2011 > Míváš lepší, ale stejně mě to těší, když tě tu vidim. Vždycky mě pak napadne založit ňákej server, kde by se lidi sice vypisovali, ale moderátoři by podle regulí mazali všechny kňourací příspěvky o duších. O zklamání z nenaplněnýho vztahu, o lásce pásce, o holoubcích a kytičkách. O raněnym srdíčku, prostě všechny takový ty sračky bez obsahu a snahy. Ale ne že by se tam pak nerozebíraly vážný věci, naopak! Autor ale by musel přidat nějakou nadhodnotu. Třeba lehký zesměšnění sebe samýho, odhalení svý slabý stránky, upozornění na nezvyklou spojitost atp. A nebo rovnou návrh, jak ty bolesti zkoušet řešit? No jo, no, moc by nás tam asi nepřispívalo, ale tebe by jsme snad ukecali. Dobrá nálada by se cenila i bez hlubšího zamyšlení stejně nejvíc. čau
U příspěvku:traktor do polívky
ko-ňadra (Občasný) - 27.10.2011 > slavekmiloslav> Čéče, možná je to trest za zmínku o mlíkový polífce. Ale možná už končim, možná. Však "záludná" provokace pochvalou v úvodu už odvedla svojí práci;). Teď jsi s definitivní platnosti prokouknut, vytěžen a zařazen. Ovšem slovo jsem nelhal! Ta povídka o včasný sebevraždě se mi fakt líbila. Ale kurvíš MUJ rodnej jazyk. A přístup k němu. Jestli hodláš trestat nějakou soudružku učitelku, co ti před dvaceti lety dala pětku za velký písmena, tak NE takhle. Kultura mý země jsou lidi v ní žijící, ne knihovna. Holt se budeš muset na veřejnejch fórech s podobnejmama komama srovnat. A jak máš chápat Možná v úvodu? Třeba tak, že příští tvoje povídka už bude s velkejma písmenkama. Jinak jsi uraženej mstící se chlapeček, ne dospělej chlap v aktivnim věku. Tací totiž dokážou uznat svý dosavadní chyby. Ustoupit od pičovin. Takže příště s velkejma, Slávku, s velkejma! Bezpodmínečně.
U příspěvku:traktor do polívky
ko-ňadra (Občasný) - 27.10.2011 > Tak to vidíš slávku (slávku s malym). Pozvem tě pak s Path na čumendu. Teď už prospíváš nejen národu, ale i jeho vztahům s cizinou. Slovně tu leckde prezentuješ svuj nadhled, takže upřimně doufám, že se bavíš.
U příspěvku:traktor do polívky
ko-ňadra (Občasný) - 27.10.2011 > Path Adamski> Hééj, jakej vkus? Jsem tě přece chtěl postrašit, ne? Široký ramena a často zmiňovaný lentilky mě sice berou, ale zatim to spojujem jen přes net a družici. Slabý. Přitlač sama, bleděmodrá! Ať nevystydnem do kršnovský asexuality.
U příspěvku:traktor do polívky
ko-ňadra (Občasný) - 27.10.2011 > Path Adamski> http://www.youtube.com/watch?v=jZO4LeJA2RM
U příspěvku:traktor do polívky
ko-ňadra (Občasný) - 27.10.2011 > Path Adamski> Ty drzá Slovenko, timdlens potupila celou českou národní kni-hovnu! A dokonce i NAŠÍ kulturu samu. Chápeš? Ještě jednou a (povzesa se nad tvuj manipulativní avatar) nejen že začnu číst tvoje díla, ale i se k nim vyjadřovat. To se těš!!!
U příspěvku:uprostřed rybníka
ko-ňadra (Občasný) - 27.10.2011 > slavekmiloslav> Ok. Já bych od toho upustil, protože je to blok. Protože to neni osobitý. Protože to marní čas upřimný mladý holky, protože to dává prostor idiotskejm argumentum samozvanýho redaktora. A předevšim proto, že to OPRAVDU hodně znesnadňuje čtení TVÝMU zákazníkovi. A to nemusí bejt vždycky jen knihovna, ale třeba stará pani s unavenejma očima. Toť vše. Petr Koželuh, Žižkov
U příspěvku:uprostřed rybníka
ko-ňadra (Občasný) - 26.10.2011 > slavekmiloslav> Dobře, nechejme toho. Pokud nezabere, že kvůli takovýmu "vlastnímu názoru" tě prostě "tvý:(" čtenáři číst nemůžou, nedá se s tim hnout (a argument s knihovnou je kurva trapas). Měl jsem držel hubu. Takhle zas jen jedna podoba a čárka do smutný statistiky zastydlostí. Jinak samozřejmě zdraví tobě a tvejm blízkejm. Sbohem.
U příspěvku:uprostřed rybníka
ko-ňadra (Občasný) - 26.10.2011 > slavekmiloslav> Path má pravdu, vynechání velkejch písmen je jen vopruz, nic víc. Ptal jsem se proč, neodpověděls. A čoveče, já už to vlastně ani vědět nechci. Bude mi milejší věřit, že fakt pro to může bejt nějakej rozumnej důvod. Radši než se dozvědět skutečnost, která by nejspíš odpovídala normám smutnejch případů z toho mýho šuplíku. Podpis kritika s rodnym číslem je na podobnejch servrech neodůvodnitelnej. Sice osobně bych za něj byl taky, ale prostě to neni uzus místa, formátu, doby, prostě ničeho. // Na tvojí stránku jsem teď koukl a očividnou touhu bejt rozpoznatelnej ti snad brzy uspokojim. Řekněme, že až tě jednou potká na Vítkově nějakej namyšlenej a zhulenej debil (jako rozpoznávací znak ti dejme tomu bez jakýkoli zjevný příčiny okomentuje boty), můžeš rovnou přejít do vysvětlování, co je to podle tebe ona slušnost internetová. My z druhý strany toho památnýho kopce přistupujeme ke komunikaci vždycky trochu živočišnějc.
U příspěvku:uprostřed rybníka
ko-ňadra (Občasný) - 25.10.2011 > Ve vzorníku lidí, co používaj podobný servry, mám i šuplik se zkušenejma pánama. Neni v něm moc veselýho. Většinou otrávení muži, co v „uměleckym“ cukání jakoby chtěli dohnat něco v životě hodně zanedbanýho. Mnohdy mluví rozumně, ale když se jich dotkneš jen trochu míň ohleduplně, přecházej rychle do hysterickejch reakcí. To hodně svědčí o podstatě, o hloubce jejich nevyrovnaností. Takže jsem moc rád, že to neni stoprocentní. Vzpomínám si na jednu tvojí povídečku. Nechávával sis v ní radit od synka, kudy k co nejefektnější sebevraždě. Ta byla skvělá a půjde se mnou, dokud budu živ. Kdyby jen pro ní, kdyby jen pro mě, má to smysl že píšeš. Ale nikdy Ti chlape neodpustim;) ty malý písmena na začátku vět. Když nejsi línej datlovat s interpukcí a diakritikou, proč na tomhle sakra trváš? Takový uvolněný psaní a tak blbě se pak čte!
U příspěvku:Jeden den v životě
ko-ňadra (Občasný) - 20.10.2011 > teda psal bych o jinom, ale takhle, kdybych to uměl. tvoje práce se sekáčkem na věty je brilantní a odpovídající potřebám doby. zdravě závidim.
U příspěvku:SYCHRAVÉ DNI SPISOVATEĽKY 2
ko-ňadra (Občasný) - 19.10.2011 > Tos asi četla leckde: aby to stálo opravdu za to, píše autor z nezbytnosti. Vlastně ho to bolí, jak pořád hledá. Teda, ne že by nebyl na začátku pevně rozhodnutej, o čem že to má bejt. Ale během tvorby se posouvá, mění. A někdy i vlastní názory díky tomu tápání otáčí do protikladů, nachází a připouští si dosavadní nedostatky. Přísnej a hustej brutál, vždyť víš. Výslednej artefakt(pokud) je teda záznam SKUTEČNÝ cesty. Chodidla do krve, podchlazení a úpal v jednom, vztek a naděje, víra v uskutečnění minimální pravděpodobnosti. Teprv pak to začíná z díla kapat. A někdy i spojovat se do čůrků, co na stěně reality vykreslí mapu poutě mezi našima předkama a potomkama. Psát se má jen to, co se musí. Zase se opakuju, jako s touhle výzvou k přiměřenýmu masochismu talentovaný. Neni to pohodlná cesta, ale ty se neflákáš. Všechna čest.
U příspěvku:CHERRY
ko-ňadra (Občasný) - 7.10.2011 > Drsný je, že při našich beranních povahách (pro praktickej život mnohdy výhodnejch), musí nás osud zmučit opravdu až k nesnesení, aby jsme sami sebe uvolnili ze sevření "konečnýho stylu a názorů."
U příspěvku:CHERRY
ko-ňadra (Občasný) - 7.10.2011 > Alica Bartková> No, nedá mi to, ale toho čechovovskýho přístupu se zastat prostě musim. Teda že pokud autor napíše, že na hřebíku visela puška, v následujícim textu musí někdo někoho zastřelit. A pokud ne, tak aspoň ten hřebík musí bejt pro celek neprosto NEZBYTEJ. Výzvy profesionálních kritiků k mnohomluvnosti jsou zákonitý. Přece nebudou sami sebe připravovat o práci, no ne? Ale tvuj názor a neustupnost samozřejmě přijímám a dokonce i chápu:). Každá etapa vývoje má svý specifika a zarputilosti. Přeju ti, ať jsi schopna se co nejdřív dívat se na svý dnešní psaní s nadhledem. Tzn s přísností a odpuštěním zároveň. A že k tomu hustýmu filtrování stejně dojdeš, dovol mi bejt přejícně a s úsměvem jednoznačně přesvědčenej.
U příspěvku:CHERRY
ko-ňadra (Občasný) - 6.10.2011 > Todle je server o „umění“, rubrika literatura. Takže jestli sem někdo chodí sledovat autory ne pro jejich díla, ale jako reprezentanty dnešní společnosti, měl by (a musí) si odpustit většinu komentářů. Todle neni prostor nedobrovolnejch psychoanalíz. Ale prohodili jsme před pár tejdnema pár vět. O dějích a nedějích, o vymejšlení si postav, o sebestřednym zahledění, o těžkym životě nadstandartem "mučené" mládeži... /// Nechtěl bych, aby sis myslela, že jsem tě prostě přestal číst. Ale nejsem literární kritik a kromě násilnejch rozborů živejch lidí možná ani nic jinýho neumim. Tak na závěr o těch textech aspoň něco. Většina energie a obsahu tvýho psaní se ztratí v kvantitě. Obrovská škoda. Vytěžit z něj vůbec něco vyžaduje nadlimitní úsilí. Kterýho i já, vědomně jdoucí po konkrétnostech, jsem byl schopen jen stěží. Bohužel, tohle je všechno, co ti k tomu můžu říct. Samozřejmě mě napadaj i stovky dalších věcí, ale jak jsem pro jistotu vysvětlil hned na začátku, hranice mezi osobníma životama a „informacema“ veřejnosti netem svěřenejma je stále ještě společností hodně nevyhraněná. A já se za svý působnosti na síti dopustil už nemála přehnaností. Tak se měj fajn a ať se daří.
U příspěvku:Námořník
ko-ňadra (Občasný) - 29.9.2011 > ko-ňadra> Ale nemáš pipino pravdu s tou barevností. Neblbni dětem hlavy, ano? Moře mívá přece barvy většinou nemyslitelné. Takové, co by člověk nenamíchal ani omylem.
U příspěvku:Námořník
ko-ňadra (Občasný) - 29.9.2011 > čtenář> Také si myslím. Jak se začnou rojit Proč, je skoro vyhráno.
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter