Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Atlantida snů
Ungeheuer (Občasný) - 4.2.2002 >
U příspěvku:Ta cesta nemá název...
Ungeheuer (Občasný) - 4.2.2002 >
U příspěvku:Točité schodiště
Ungeheuer (Občasný) - 3.2.2002 >
U příspěvku:Dobrý nápad.
Ungeheuer (Občasný) - 1.2.2002 > Martin: První můj vtip, kterej byl (aspoň trochu) pochválenej. Pokud máš na mysli "kameňák" jakožto vtip se zcela nečekanou pointou...
U příspěvku:Dysthymie.
Ungeheuer (Občasný) - 1.2.2002 > ->Zjihu: vysvětluješ to správně. Článek o té nemoci napsal doc.Höschl -- mimo jiné i do novin.
U příspěvku:Volání
Ungeheuer (Občasný) - 27.1.2002 >
U příspěvku:Dotek romantiky
Ungeheuer (Občasný) - 27.1.2002 > Opravdu moc pěkný. Zatím snad nejlepší povídka, kterou jsem v TOTEM-u četl. Bledě závidím (horám). Omlouvám se, že jsem takovej anti-romantik, ale čo rozumieš pod takým slovom "kinžál" ?
U příspěvku:Nehlaďte básníky.
Ungeheuer (Občasný) - 27.1.2002 > Tak tohleto se mně moc líbilo. Škoda že (nevím jak) měníš typ písma uprostřed básně - Times New Roman -> Arial a zpět (typograf se nezapře). Jinak je to velmi srozumitelné. Dostáváš jedničku.
U příspěvku:Vyhaslí
Ungeheuer (Občasný) - 26.1.2002 >
U příspěvku:Vyhaslí
Ungeheuer (Občasný) - 26.1.2002 > Je to skutečně moc pěkný,... ale - jedním dechem se to přečíst nedá. Vono se nad tím musí trochu přemejšlet, víš ?
U příspěvku:Jak se páchá sebevražda
Ungeheuer (Občasný) - 26.1.2002 > Tenhle chlap by nikdy sebevraždu nespáchal. Jenom kecá, asi jako ... jako by o tom něco četl na Internetu a v jiných knížkách.
U příspěvku:Hledám
Ungeheuer (Občasný) - 26.1.2002 > Pokud trpíš muskulodystrofií, řešení nehledej v lásce. Ergo, trpíš úplně něčím jiným a nedovedeš to říct naplno.
U příspěvku:sonet 35
Ungeheuer (Občasný) - 24.1.2002 >
U příspěvku:Jen Lípa o dívčích vnadech
Ungeheuer (Občasný) - 24.1.2002 > Máš možná pravdu, ale proč potom ty kozy nabízíš ausgerechnet volovi ?
U příspěvku:žena a zvíře
Ungeheuer (Občasný) - 24.1.2002 > Hlavně, že zůstala aspoň kráska !
U příspěvku:Kolotoč
Ungeheuer (Občasný) - 24.1.2002 > Poslední dva verše by se mně líbily takto:
"než zjistíš jak a proč,
tak už se v něm točíš !"
Ale jinak je to pravda pravdoucí.
U příspěvku:Relativita oblohy
Ungeheuer (Občasný) - 24.1.2002 > V poslední sloce jakoby chybí jedno slovo nebo verš, který by to celé zakončil. Což třeba: "šedé teorie" ?
U příspěvku:Řeka
Ungeheuer (Občasný) - 24.1.2002 > Těžké chvění struny erotiky !!! Tak těžké chvění, že jsi v první sloce zapomněla udělat nový řádek - ale to lze snadno opravit. Existují však věci, názory a myšlenky, které opravit nelze. Tím nechci říct, že zrovna v tomhle erotickém výkřiku (slasti ?) by se mělo něco podstatného měnit. Slovo "perverze" je trochu zavádějící - to, co jsi napsala, je buď pravda anebo fikce, ale fikce velice srozumitelná...
U příspěvku:Ze života lidského hmyzu.
Ungeheuer (Občasný) - 24.1.2002 > To je tak blbý, že se mně to docela líbí - asi jako poéma "Na cimbuří nehybně hýbalo se nemluvně." - něco podobnýho už taky v TOTEMu bylo.

Bez ohledu na pomoc počítače při "básnění" - zařadil bych příspěvek spíše mezi vtipy...
U příspěvku:A já tu sedím
Ungeheuer (Občasný) - 24.1.2002 > Dílka některých autorů se mně prostě líbí. Nemá snad smysl vysvětlovat, proč - ani bych to možná vysvětlit nedokázal. Já to totiž nevím...
U příspěvku:Hádanka
Ungeheuer (Občasný) - 23.1.2002 >
U příspěvku:Bez názvu...
Ungeheuer (Občasný) - 23.1.2002 > První 3 řádky jsou perfektní. Pak to ztrácí na srozumitelnosti - nejsou tam nějaké překlepy ?
U příspěvku:Smysl života
Ungeheuer (Občasný) - 21.1.2002 > Smutný, ale pravdivý. Bohužel, až příliš pravdivý...
U příspěvku:Dotek
Ungeheuer (Občasný) - 21.1.2002 > ...napsala v patnácti - kolikpak je ti dneska ?
Ale některé doteky z dob "útlého mládí" v sobě nosíme po celý život. Mluvím ze zkušenosti a pamatuji si ještě jména. Jména těch, které se mě tenkrát dotkly...
U příspěvku:Dotek
Ungeheuer (Občasný) - 21.1.2002 >
U příspěvku:Jennifer
Ungeheuer (Občasný) - 20.1.2002 > Vysoký čelo - pravděpodobně hispánský typ. Španělka nebo Mexičanka ? S Mexičankou bych si dal rande ve stínu kaktusů Saguaro, ale ne ve dne. To tam bejvá pekelný vedro !
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter