Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
bubinostar

Občasný
Na Totemu: 6757x
Napsat zprávu
Autorův WEB

Pohybujem sa na literárnych portáloch. Mám rád knihy umenie, no hlavne poéziu. Od roku 2006 som členom Spolku slovenských spisovateľov. Vydal som som tri básnické zbierky Za súmraku, Slnko nad básňou a Rodinný album. Pripravujem romám Slzy pre bolesť .

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Na brehu básne
bubinostar (Občasný) - 24.2.2012 > vďaka za názor, je to názor samého čitateľa, podľa jeho vkusu.
U příspěvku:Krídla sú vesmír pre teba
bubinostar (Občasný) - 8.2.2012 > nedarí sa mi vložiť text, ani obrázok, čo s tým portálom robí?
U příspěvku:Krídla sú vesmír pre teba
bubinostar (Občasný) - 8.2.2012 > nedarí sa mi vložiť text, ani obrázok, čo s tým portálom robí?
U příspěvku:SPOVEĎ CEZ SLZY
bubinostar (Občasný) - 8.2.2012 > tak potom mnevie, čo sa stalo - čosi nefunguje zo strany tejto web stránky. je mi to ľúto.
dám im vedieť, uvidíme...., čo a ako?
U příspěvku:Tvoje oči pre pieseň
bubinostar (Občasný) - 5.2.2012 > áno je to venované priateľka, som rád, že báseň ťa oslovila. Dá sa spojiť jedno a druhé , z toho vznikajú takéto básne.

Pekný večer
a teda ahoj kamarát.
U příspěvku:Jesenné more v srdci
bubinostar (Občasný) - 17.1.2012 > si strašná ako vyštudovaná mucha cece, a tvoje komentáre a výrazy sú na milú Jarmilu - píš mi - robiš mi reklamu - ľudia sa zasmejú aspoň na tvojom sústavnom vrtaní, respektíve hlúposť, opakuješ , sa opakuješ sa ..... už letím. Apropo vysvetli mi svoj koment v praxi , príkladom v básnickom jazyku !
U příspěvku:Jesenné more v srdci
bubinostar (Občasný) - 17.1.2012 > ja mám vo svojou blogu 7.000 čitateľov mesačne, to hovorí čosi, a kto ti vraví, aby si ma čítala? há...., čítaš ma, aby si zadrapovala. kecáš a blaboceš ako voda na mlyne.
U příspěvku:Pávia báseň
bubinostar (Občasný) - 15.1.2012 > srdečná vďaka, potešila si ma a ďakujem i za plný počet.
U příspěvku: ...
bubinostar (Občasný) - 12.1.2012 > nedokonalé, veci sú dokonalé a krásne zároveň a v tom kvie ich krása. tvoj citát je dokonalý, zaujal ma a tak pridávam k tomu plný počet
U příspěvku:Jablonka na dvore
bubinostar (Občasný) - 12.1.2012 > srdečná vďaka, veľmi to teší.
U příspěvku:Nebeský architekt
bubinostar (Občasný) - 5.1.2012 > Ďakujem za uznanie, potešilo na u nás mrazivý večer.
Uznanie hreje pri srdci.
U příspěvku:Poézia z Betlehema
bubinostar (Občasný) - 28.12.2011 > čo sa týka rýmovania, báseň je napísaná vo viazanom verši, nič prekombinované, ani rýmy na silu tam nevidím - je to tak akurát.
U příspěvku:Poézia z Betlehema
bubinostar (Občasný) - 28.12.2011 > ale je to logické modlenie pri štedrovečernom stole a za oknami hviezdy je to prirodzený opis.- tradičný.
U příspěvku:Uzimený šťastný okamih
bubinostar (Občasný) - 7.12.2011 > aj tebe, Adrianeta, srdečná vďaka a želám, čo najkrajší deň.
U příspěvku:Uzimený šťastný okamih
bubinostar (Občasný) - 7.12.2011 > vďaka, Michelle,
som nesmierne rád, že báseň sa páčila, želám pekné predvianočné dni plné pokoja a ľudského vyrovnania, s Božou láskou v srdci.
U příspěvku:Mesačná
bubinostar (Občasný) - 2.12.2011 > Micheelle,

každá rozprávka má svoju popolušku a princa,
je krásne, ak život je rozprávkou zároveň.
želám ti pekný deň.
U příspěvku:Mesačná
bubinostar (Občasný) - 30.11.2011 > Hlavne, že ty disponuješ citom pre vulgarizmy.Inteligencia máš , ako keď zapálim a zhoríš.
U příspěvku:Keď sa srdce trhá na mraky
bubinostar (Občasný) - 29.11.2011 > vďaka za podporu, potešilo to, ako vždy. Takéto ohodnotenie, dáva silu a odhodlanie písať a venovať sa tvorbe, ktorá ma nesmierne baví.
U příspěvku:Monikin postup
bubinostar (Občasný) - 28.11.2011 > vďaka , že poviedka sa páčila.
U příspěvku:Mama, skoro som ťa stratil
bubinostar (Občasný) - 26.11.2011 > práve tá nenávisť sa prenáša i na kritiku diela, je príliš ohnivá, nepoznáme sa a neviem prečo ma nenávidíš?
U příspěvku:Mama, skoro som ťa stratil
bubinostar (Občasný) - 26.11.2011 > , ....alebo vadí samotný autor viac...., však ?Patagónia zo Slavonici.
U příspěvku:Mama, skoro som ťa stratil
bubinostar (Občasný) - 26.11.2011 > Nie, práveže, som chcel vytvoriť reportážnú poviedku tohoto typu, a samotnú poviedku dať do u inej polohy, akou sa vytvára obvykle. Keď to čítam, mám dojem, akoby to bolo, akési hlásenie a práve o to mi išlo. poviedka, ale iná, ako obvykle.
U příspěvku:Mesačná modlitba
bubinostar (Občasný) - 25.11.2011 > je to o pocite autora - básnika, ktorý píše v noci a rozmýšľa nad vlastným osudom. Keď je to báseň o básni ako takej tie to slová niekedy nezaškodia, ver! Vravím občas.
U příspěvku:Noc bez teba
bubinostar (Občasný) - 25.11.2011 > srdečná vďaka všetkým , želám všetkým vydarený deň.
U příspěvku:Noc bez teba
bubinostar (Občasný) - 24.11.2011 > uvidíme čo sa dá robiť, pouvažujem, zmením, vďaka za názor, vážim so otvorených a priamych ľudí.
U příspěvku:Noc bez teba
bubinostar (Občasný) - 24.11.2011 > kŕdle havranov mi pripomínalo poslancov z Europského parlamentu vedľa seba, je zvláštne zoskupenie sledovať takto havranov - sú to zaujímavé tvory.
U příspěvku:Ruže pre mamu
bubinostar (Občasný) - 24.11.2011 > srdečná vďaka, za upozornenie, zmenil som to. - teší ma, že poviedka vás zaujala. prajemný krásny deň.
U příspěvku:Ruže pre mamu
bubinostar (Občasný) - 24.11.2011 > srdečná vďaka, za upozornenie, zmenil som to. - teší ma, že poviedka vás zaujala. prajemný krásny deň.
U příspěvku:Ruže pre mamu
bubinostar (Občasný) - 24.11.2011 > srdečná vďaka, za upozornenie, zmenil som to. - teší ma, že poviedka vás zaujala. prajemný krásny deň.
U příspěvku:Keď zastrelili Lennona
bubinostar (Občasný) - 23.11.2011 > Zazo,
vďaka,že báseň zaujala.
U příspěvku:Tadeáško
bubinostar (Občasný) - 19.11.2011 > srdečná vďaka, potešila si ma.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter