Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Bibi...:-D
Hanet (Občasný) - 16.4.2012 > Teruše> Rozhodně nevěřím, že je ti jedenáct. Ale to je taky jedno......:o)
U příspěvku:Podhradie
Hanet (Občasný) - 6.4.2012 > čtenář> To je správné. Sliby jsou k ničemu.
U příspěvku:Podhradie
Hanet (Občasný) - 5.4.2012 > čtenář> shiba81, na volném
U příspěvku:Podhradie
Hanet (Občasný) - 5.4.2012 > čtenář> Jo, nezní to vůbec nelogicky. Už mně to taky napadlo. Tak nic, jdu číst a šetřit na nový foťák (ne záznamovou krabičku :o)) Možná se někdy vrátím.
U příspěvku:Podhradie
Hanet (Občasný) - 4.4.2012 > čtenář> Když já mám ráda všechno co je něčím zvláštní. A tenhle pohled mi zvláštní připadal. Proto jsem to taky fotila. a jestli špatně.... No tak to prostě asi neumím, no. Poradíš?
U příspěvku:Stínování
Hanet (Občasný) - 2.4.2012 > Druhá a třetí fotka se mi moc líbí.
U příspěvku:fakultní WC
Hanet (Občasný) - 2.4.2012 > Sice se to skoro bojím říct, ale moc se mi to líbí.
U příspěvku:Kamarád do deště
Hanet (Občasný) - 31.3.2012 > Moc hezké!
U příspěvku:Před spaním
Hanet (Občasný) - 30.3.2012 > Já hodnotím lidi, kteří nemíjí krásné věci bez povšimnutí. A ještě se je snaží přiblížit lidem, kteří je náhodou minuli. 5 přírodě i fotografovi.
U příspěvku:Honem foť nebo mi tam kámoš spadne
Hanet (Občasný) - 29.3.2012 > wisteca> Díky. P.S. A zatím ta fotka někoho zajímala 100x....
U příspěvku:Honem foť nebo mi tam kámoš spadne
Hanet (Občasný) - 29.3.2012 > wisteca> Dobře, tak dejme tomu, že jsem sem vlezla proto, že mně focení baví a někdo mi to tady doporučil. Ale jsem úplný laik a zatím jsem neměla moc času se focení do hloubky věnovat. To se doufám začíná měnit. Proto prosím, co je na fotce ještě tak zlého, kromně toho, že je pod mrakem, Dunaj teče z kopce a pes je uprostřed?
U příspěvku:dopis
Hanet (Občasný) - 29.3.2012 > čtenář> Tušila jsem, že se s tebou dá "mluvit".
U příspěvku:dopis
Hanet (Občasný) - 29.3.2012 > čtenář> Prosím tě nezlob se, ale mně nejde vůbec o obsah, ale o formu, jakou zde lidi kritizujete. To snad jde i bez urážek a výsměchu nebo ne?
U příspěvku:dopis
Hanet (Občasný) - 28.3.2012 > čtenář> Víš, podle některých, zde přítomných, jsem sice nebetyčně blbá, ale nenarodila jsem se včera a myslím, že se dovedu docela rychle zorientovat. Tvůj komentář nepotřebuju. Ale díky za přivítání. Jste tady všichni fakt moc milí.
U příspěvku:Honem foť nebo mi tam kámoš spadne
Hanet (Občasný) - 27.3.2012 > wisteca> Ano, já vím. Ale připadá mi to tady takové moc vážné, samý umělec, chtěla jsem to trochu odlehčit :o)
U příspěvku:bledé tváře
Hanet (Občasný) - 27.3.2012 > Ale jó, já je tam vidím, líbí se mi to :o)
U příspěvku: svítání
Hanet (Občasný) - 26.3.2012 > J&mes> :o))
U příspěvku: svítání
Hanet (Občasný) - 25.3.2012 > J&mes> Záměr? Néé. Jsem jen nebetyčně blbá a zapomněla jsem vypnout blesk, no :o(
U příspěvku: svítání
Hanet (Občasný) - 24.3.2012 > JUDr> Díky. Vašeho názoru si velmi vážím. Narozdíl od jiných.
U příspěvku:ráno
Hanet (Občasný) - 22.3.2012 > čtenář> To mi řekne opravdu hodně, že problémem jsou stíny, díky. K obsahové stránce, je to studánka vysoko v horách, brzy poránu. Fakt děsný námět, já vím :o(
U příspěvku:ráno
Hanet (Občasný) - 22.3.2012 > čtenář> Aháá, už to chápu :o) Takže pokud krabička vyfotí podle skutečnosti modrou jinovatku, pak mi nezbývá než ji v počítači upravit na oranžovou. Třeba.
U příspěvku:ráno
Hanet (Občasný) - 22.3.2012 > čtenář> Teda Vás bych chtěla poznat. Tak nadprůměrně inteligentního člověka aby jeden pohledal.

Jinak, jak se dá ovlivnit barva u digitálu?
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter