Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 22.5.
Emil
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Miluje mě
tetris olubimcum (Občasný) - 7.2.2013 > tetris olubimcum> A to nejdůležitější, z čeho pramení muj zkrývaný;) optimismus. Věda. Lidské dovednosti. Už dnes pracují první tokamaky, stroje na výrobu energie zadarmo. Do tří generací to tu je. Všem lidem budou k dispozici přebytky. A protože nebude potřeba pro zvýšení svého blahobytu obírat druhé, svět se OPRAVDU hodně změní. Vzhůru!
U příspěvku:Miluje mě
tetris olubimcum (Občasný) - 7.2.2013 > carisimo> No ty ses mi dneska trefila do přemejšlení. Rád jsem s tebou pokecal. A ať to uzavřu nečím konkrétnějším bez Ale;). Přestože my dva toho příliš v životě nenajucháme, naše děti (já genetický děti nemám, nepotřebuju, všechny děti světa jsou moje) budou trpět méně. To je naše práce. Odměn se za ni dočkáme pramálo, nebudeme li ale podvádět, potvrzení od druhých nám třeba nebude. V povídce jsi načrtla skutečný problém doby. Tedy i Ty na tom děláš. Nejsme sami a - bude nás přibývat. Ale teď už ke strojům, ke strojům! Naší poctivosti a práce je potřeba. Bude líp.
U příspěvku:Miluje mě
tetris olubimcum (Občasný) - 7.2.2013 > carisimo> Žádný jednotlivec svět nic moc nezmění. Ale já odevzdám potomkům text. Zase jen korálek do mozaiky, ale snad důležitý. Všichni jsme jen uzlové v síti, skrze některé se ale ovlivňuje budoucnost důrazně. Mám spoustu nectností, mám ale i přednosti. A jsem (původem od zlých úmyslů) vycvičen, umět se prodat.
U příspěvku:Miluje mě
tetris olubimcum (Občasný) - 7.2.2013 > carisimo> Obávám se, že výsledek mého zjištování bude tento: je potřeba zajistit, aby "vlastníci" nesměli dětem rozštípávat mozky. Co se pokazí do čtyř, už totiž vrátit nelze. Dá se s tím pak už jen naučit žít. S bolestí. Vychovat ze sebe upřimnýho masochistu. A lháře před synovci a neteřemi, kteří si budou nadosmrti myslet, že jsem byl ten nejveselejší člověk, co kdy poznali.
U příspěvku:Miluje mě
tetris olubimcum (Občasný) - 7.2.2013 > carisimo> Jo, takhle by to šlo. Přísná introspekce. Chce to ale čas a strašně moc energie. Těch ale není nikdy dostatek. Já to už asi zvládnu, ale jen díky několika náhodně se sešlým málo-pravděpodobnostech. Většina se utýrá. Terorem za maskou lásky, v rodinách zvlášť. Jak my dnes nechápeme krutost středověku, naši potomci zas tohle. Jak to mohla společnost desítky let přehlížet?
U příspěvku:Miluje mě
tetris olubimcum (Občasný) - 7.2.2013 > carisimo> Až to dopíšu, dám vědět. Bohužel, zatim deset let práce a patnácet normostran stačilo jen k přesný definici, co to není.
U příspěvku:Miluje mě
tetris olubimcum (Občasný) - 7.2.2013 > Je hrůzná doba uzavřenejch rodin. Taky jsem vzešel z podobnýho prostředí. A předevšim vztahu prvních dvou vychovavatelů. Dneska je mi čtyřicet, na veřejnosti sebejistej bóreček, jen každou noc se třikrát probouzim hrůznejma vzpomínkama na dětství. Můžu mít všechno, žiju ale sám. Nechci, aby to někdo viděl. Bojim se, že možná nevědomě, šířil bych tohle zlo dál. Smilujme se nad dětma. Neberme jim právo na pochopitelnej svět. Nevýměňujme jej za falešnej pocit bezpečí, blaho z vůně druhýho pohlaví a lenost prát se z vlastníma chybnejma návykama. Mít rád je jinak.
U příspěvku:Zeman
tetris olubimcum (Občasný) - 29.1.2013 > jsem nešťastnej, že mě bude tenhle zastupovat. ale porád lepší, než co tam byl před nim. ať si je zeman kdovíkdo, myslím, že je schopen potlačit svou ješitnost pro okamžik teď. protože se ovládne a pochopí, že práce pro národ ho může jedině povýšit. než starat se primárně jen o sebe samýho, jako ten debil s propiskama. tu máš déčko, dyg je to jedno.
U příspěvku:Pro Vlaďku (den poté)
tetris olubimcum (Občasný) - 26.1.2013 > to sou fóry zas. je sobota voleb a nevim proč neotevřeli u nás masnu. jsem chtěl koupit chirozzo, byl jsem hodnej. ale nebude ani ten karbanátek. to je furt něco.
U příspěvku:Pokračování
tetris olubimcum (Občasný) - 20.1.2013 > PetrSuk-Zbraslavský> ale pět bodů bez jedinýho slova komentáře, ty bys jistě pochopil, je tak?
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter