Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
strider
(muž)
Občasný
Na Totemu: 4991x
Napsat zprávu

Vůbec nevím, co bych sem o sobě napsal. Akorát, že prej často říkám nevím. Ale... no, nevím.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:13.
strider (Občasný) - 13.2.2006 > Pročetl jsem si celou kolekci a vracím se sem ... tohle se mi moc líbí
U příspěvku:jak o život
strider (Občasný) - 14.9.2005 > Honza?
Možná mi něco nesedí v první sloce, ale jinak (dál) je to (tradičně?) hodně moc dobrý...
U příspěvku:Toužit
strider (Občasný) - 29.4.2005 > Jen poznámečka: připadá mi to takový staromódní, nějak, něčím...
U příspěvku:***
strider (Občasný) - 28.4.2005 > Líbí se mi moc ta "spodní strana postele"... (Jako vždycky) má to něco do sebe...
U příspěvku:Dopis pro vlastní potřebu
strider (Občasný) - 10.11.2004 > Chytlo mě to... jak se to čte nějak samo dál a dál...
U příspěvku:Vesmír - návrh patitulu
strider (Občasný) - 10.11.2004 > Je to zajímavý... a taky mě zajímalo, jak je to dělaný :) O to víc to obdivuju (a zajímala by mě celá knížka).

Toono: základní otázku možné existence ocasu se snaží řešit další expert, koukám... pobavilo :) V pozadí může bejt něco trochu destruktivního v myšlení, aneb Ty si určitě myslíš, že zasáhne Zemi, že jo? :)))
A není to kosmická loď? :)))
U příspěvku:Hvězdy taky choděj
strider (Občasný) - 29.9.2004 > Zuzzz> Kuju.
----
Zuzzz, jsi asi jediná, která víš, tak... tak... nám to prozraď! Sím sím!
U příspěvku:Hvězdy taky choděj
strider (Občasný) - 29.9.2004 > Max Bubakoff> No jo, ale... nevíme všichni to samý, nebo každej neví (v tomhle případě) něco úplně jinýho?
U příspěvku:Hvězdy taky choděj
strider (Občasný) - 29.9.2004 > Pierre Bosquet> No, já právě taky ne... :-)
U příspěvku:Taková všední tortura
strider (Občasný) - 27.9.2004 > Je to něčím silný... a asi mi to je i něčím blízký, jako pohled na... na svět? Na život? Na něco, co člověk prožil? Třeba si myslím, že je to o něčem jinym, ale i kdyby... Moc se mi líbí, jak je ten pocit vyjádřenej.
U příspěvku:někoho takhle
strider (Občasný) - 30.8.2004 > Silný, nálada a tak.
U příspěvku:Důkaz
strider (Občasný) - 9.8.2004 > quentinbubakoff> Nemělo to bejt negativní... snad to tak nevyznívá, doufám...
A s tou gravitací... kappa se přesně nezná, a vzdálenost na druhou taky vlastně není na druhou, ale na jednu a kousek... takže čert ví, jestli se to jednou nějak nepokazí :-)
U příspěvku:Důkaz
strider (Občasný) - 9.8.2004 > quentinbubakoff> Tak zkus redaktore taky třeba něco vyhodit z okna, třeba se tím něco vysvětlí, aspoň ta gravitace :-)
U příspěvku:Důkaz
strider (Občasný) - 9.8.2004 > BlueSky> Jéje, jako "co tím chtěl autor říci?" Toho se docela bojím, když se něco takovýho vysloví... :-)
U příspěvku:schoulená
strider (Občasný) - 18.6.2004 > Hm.. :-)
U příspěvku:U sklenice
strider (Občasný) - 16.6.2004 > U sklenice dítě stálo... :) Možná je to trochu rozostřený, ale líbí :) Nechává to hodně prostoru (aspoň mojí) fantazii...
U příspěvku:Obraz a ruka
strider (Občasný) - 31.5.2004 > Jako první mě napadl CML (promiň :o)))
Ale... líbí! :o)
U příspěvku:Ze života hmyzu: Nouzové přistání
strider (Občasný) - 24.5.2004 > Nevím, jestli to není trochu rozostřený, ale možná to tomu zase něco dodává... připadá mi to nějak úžasně plastický, nebo já nevím. A perfektně barevný.
U příspěvku:Židle obecná
strider (Občasný) - 14.5.2004 > Jo!
U příspěvku:Hlava III.
strider (Občasný) - 12.5.2004 > Suprový!
U příspěvku:Ztráta spojení
strider (Občasný) - 15.4.2004 > Chliv> O průměr tady přece nejde, to je legrační, spíš mě zajímají názory, takže (to) není šumafuk. Díky za něj :o)
U příspěvku:zápis pátečního večera II.
strider (Občasný) - 14.4.2004 > Nejdřív mě napadlo slovo remix... ale má to svoji vlastní originální jedinečnou náladu.
U příspěvku:prosívání
strider (Občasný) - 14.4.2004 > Móc hezký, takový něčím opravdový.
U příspěvku:zápis pátečního večera I.
strider (Občasný) - 13.4.2004 > Má to náladu... :o)
U příspěvku:16.3.04
strider (Občasný) - 2.4.2004 > Mě se snění do kapsy (a nejen to) líbí, co si v kapse sní (infinitiv jíst?) někdo jinej, to je fuk.
U příspěvku:buzz
strider (Občasný) - 2.4.2004 > Má to atmosféru, nebo aspoň já si tam pro sebe něco nacházím...
U příspěvku:Překvapený zásuvky (made-in-USA)
strider (Občasný) - 2.4.2004 > Fakt dobrý :o)
U příspěvku:CD cover
strider (Občasný) - 2.4.2004 > Vždycky mě zajímalo, jak to vypadalo, ale neodvážil jsem se zeptat :o)
Zmenšil jsem si to na velikost CD a koukal na to, fakt asi pět minut. Má to něco do sebe :o)
U příspěvku:1.3.04
strider (Občasný) - 4.3.2004 > Jo. :-)
U příspěvku:Květinová čajovna mezi přednáškami
strider (Občasný) - 2.3.2004 > Přestat přemýšlet a začít myslet... to je hezký :-)
U příspěvku:má láska k vlaky II
strider (Občasný) - 27.2.2004 > Je zajímavej ten konec... začíná to tak, že bych na konci tohle nečekal. A proto mě to asi zaujalo :o)
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter