Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Dobrá nálada
Dushan (Občasný) - 15.11.2013 > Kus pomačkaného papíru - a zajímavá atmosféra.
U příspěvku:Ukáá
Dushan (Občasný) - 15.11.2013 > Podle mne nepřehledné, jedno splývá s druhým. Co je tam vlastně dominantního?
U příspěvku:Hrad Strečno III.
Dushan (Občasný) - 15.11.2013 >
U příspěvku:V plamenech
Dushan (Občasný) - 15.11.2013 > Hrozné.
U příspěvku:Bez názvu
Dushan (Občasný) - 8.11.2013 >
U příspěvku:La Grande Motte, La Grande Casse, Tignes
Dushan (Občasný) - 8.11.2013 >
U příspěvku:Dnešní ráno na Palmovce
Dushan (Občasný) - 8.11.2013 >
U příspěvku:JEDU DO PEKLA!
Dushan (Občasný) - 8.11.2013 >
U příspěvku:přes záclonou 5
Dushan (Občasný) - 8.11.2013 >
U příspěvku:Ilustrace k dětskému kalendáři
Dushan (Občasný) - 8.11.2013 >
U příspěvku:Čertovo jezero na Šumavě 1028 m.n.m.,10,3 ha.
Dushan (Občasný) - 5.11.2013 > Krásná fotka – opět jako do připravované učebnice Jak nefotit. Tady je špatné snad všechno. Žádná hloubka, fotka je placatá, žádná energie, žádná kompozice. Co se snad pro učebnici podařilo ještě navíc – slití modrých stínů do jedné hmoty (vlevo). Krásný případ odpuzující antifotografie.
Co teď napíši, myslím vážně – zhotovit takovou antifotku je taky umění. Jsou autoři, kteří za jedno odpoledne třeba nafotí fotky na tři hodnotné výstavy (např. prof. Štreit) – je to v nich, ale jsou i fotografové, kteří ať dělají co dělají, za deset roků neustálého focení dají dohromady tak akorát pět kvalitních a zajímavých fotek, ale to není na žádnou výstavu. Mám takové tušení, že Popleta patří do té druhé skupiny. Připomíná mi to dvojici Mozart a Salieri. Salieri chtěl, moc chtěl, ale nešlo mu to jako Mozartovi. A mezi Štreitem a Popletou je množství průměrných fotografů, jejichž výsledky jsou někdy dobré, někdy špatné, ale nějaké jsou. Za Popletou stojí antivýsledky. Ale není právě i toto určité „umění“? Na stejném místě, kde nějaký vynikající fotograf udělá sérii hodnotných fotek, průměrný fotograf nafotí průměrné fotky, Popleta nafotí antifotky. Umíte taky tak špatně fotit jako on? Ne sem tam, ale stále, programově?
Když procházím Popletovou galerií, jsem mu za jeho fotky krás naší vlasti nesmírně vděčen. Opravdu. Na tolik krásných míst se v životě nikdy nedostanu a po zhlédnutí Popletových fotek už ani nemám chuť se na ta místa podívat. To mi ušetří obrovské množství času, energie a peněz. Přemýšlel jsem, kde by se daly jeho fotky dobře využít. Snad u ochránců přírody – když by chtěli, aby nějakou přírodní lokalitu nikdo nenavštěvoval, nechali by ji nafotit Popletou a fotku by využili v antikampani. Věřím, že každého normálního člověka by přešla chuť se na to místo podívat. Ale i v tom je přece kousek umu.
A držím Popletovi palce, ať i nadále vytváří své nemožné antifotografie, ať je stále svůj, ať své fotky nadále uveřejňuje na Totemu, aby zdejší život nebyl jednotvárný a aby fotografickým ctitelům hodnotných fotografií nadále naskakovala husí kůže a objevovala se kopřivka už jenom při pohledu na náhled Popletovy fotografie. A vůbec.
A buďme civilizovaní lidé a chovejmě se k sobě tolerantně. Jeden umí lépe to, druhý zase ono. Nikdo neumí všechno.
U příspěvku:Cesta
Dushan (Občasný) - 5.11.2013 >
U příspěvku:naznačené namaquanum
Dushan (Občasný) - 5.11.2013 > brrrrrr.....
U příspěvku:Ššššůůů....Ššššůůů
Dushan (Občasný) - 5.11.2013 > Velice špatně nasvícené, objekt je placatý, nedobře umístěné v ploše. Snad pozadí je trošku zajímavé.
U příspěvku:Trička
Dushan (Občasný) - 3.11.2013 > Zajímavé. Konečně foto s myšlenkou.
U příspěvku:Prý je to rukavice...
Dushan (Občasný) - 3.11.2013 > Na Totem zajímavá fotografie. Zaujala a je zapamatovatelná.
U příspěvku:ŠUMAVA
Dushan (Občasný) - 3.11.2013 > Krásná fotka do učebnice Jak nefotit. Dva různé motivy do sebe zakousnuté. Moje rada - příště se rozhodnout, co vlastně vyfotit. Jestli to vlevo anebo to vpravo.
U příspěvku:drží za vlasy (a jiné pohádky)
Dushan (Občasný) - 3.11.2013 > Velmi zaujalo. Jenom bílá a černá barva, pro někoho snad depresivní, ale pro mne pohodové.
U příspěvku:Kousek rukavice
Dushan (Občasný) - 29.10.2013 >
U příspěvku:Mrak Rumburak
Dushan (Občasný) - 29.10.2013 >
U příspěvku:můj podzim na horách
Dushan (Občasný) - 29.10.2013 > Krásná kompoziční bezradnost. Chtěla jsi zachytit v jedné fotce vše a vyšla nepěkná fotka. Je tam toho moc – dominantní velký strom vpravo, louka vpředu, vesnička, za ní kopec, hory vzadu – a všechno se to navzájem nějak přebíjí, není to v pohodě.
Co je zde dominantní? - část tmavého stromu vpravo – ale ten asi být nemá. A tak by se dalo pokračovat.
Co se ti podařilo – fotografie krajiny má aspoň tři kompoziční plány: popředí, střední plán, pozadí. Alespoň něco se podařilo, ale je to málo.
U příspěvku:...
Dushan (Občasný) - 29.10.2013 >
U příspěvku:mb_11
Dushan (Občasný) - 19.10.2013 >
U příspěvku:"Pipe-line"
Dushan (Občasný) - 19.10.2013 >
U příspěvku:"Radio Gaga"
Dushan (Občasný) - 19.10.2013 >
U příspěvku:Přístav
Dushan (Občasný) - 19.10.2013 > I žloutenka v přístavu se někdy vyskytne.
U příspěvku:Afrikánové miniatury
Dushan (Občasný) - 19.10.2013 >
U příspěvku:Billboard
Dushan (Občasný) - 19.10.2013 >
U příspěvku:Západ slunce nad Stromovkou I.
Dushan (Občasný) - 19.10.2013 > Kompoziční zmatek + barevný zmatek.
U příspěvku:slunce
Dushan (Občasný) - 19.10.2013 > Vyzařuje hodně energie.
U příspěvku:Afrikánové miniatury
Dushan (Občasný) - 19.10.2013 > baska> Asi proto, že se už neumíme radovat z nepatrných maličkostí.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter