Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Probuzení
Mia... (Občasný) - 2.5.2013 > jaši2> Takovej může bejt každej, když o to bude mít zájem. A já ten zájem měla. A nemyslím si, že většina jich je hnusná a vychytralá. Naopak, má nejlepší kamarádka je slovenka, například :) Ale jak říkám, nerada to dělím. A mládí je otázka úhlu pohledu. Ale líbí se mi ten věk, co mám. Ráda bych ho protáhla na pár let ve zmraženém stavu :)
U příspěvku:Probuzení
Mia... (Občasný) - 2.5.2013 > jaši2> Já jsem o slovácích nikdy neřekla ani půl slova, navíc to absolutně nerozlišuji, kdo je slovák, kdo pakistánec, kdo rus, němec či čech ... všichni jsme lidi, ne? :)
Tvoření je moje přirozenost, bez toho bych to nebyla já ... díky moc. Jsem ráda, že se to líbí.
Mladá možná jsem a možná ne, otázkou je, jaké máš kritéria pro to, být mladá :)
U příspěvku:reKLAMace
Mia... (Občasný) - 2.5.2013 > Path Adamski> Upřímně podívat se na ten text nestranně asi neumím. Každopádně jsem se snažila přiblížit Klusovým textům. On vždycky říká, že chce, aby jeho texty byly pochopitelné, ale ne na poprvé .. a pravdou je, že ať si jeho text přečteš po milionté prvé, vždy najdeš něco nového, co Ti předtím uteklo. Takže to tak nějak byl můj záměr, o který jsem se snažila. Obsahově si myslím, že jsem ho splnila, forma už je očividně horší, když se to tu nikomu nezdá. Byl to první pokus o text a myslela jsem si, že by se to od básniček mělo celkem dost lišit, ale sama upřímně nevím, jak na to :-D Takže pokus zmařen a zůstanu u povídek nebo možná raději ničeho :-D :-D
U příspěvku:reKLAMace
Mia... (Občasný) - 1.5.2013 > mystik> Mohl by jsi se konečně uklidnit?? Já o kritiku stojím!!! Zato o tvoje příspěvky ani trochu, tak mi to tu přestaň konečně spamovat a přestaň tu každého urážet, každý názor je ceněn! NEPIŠ! Jen tiše IGNORUJ!!! Díky.
U příspěvku:Moc víry
Mia... (Občasný) - 1.5.2013 > aaa> Dobře, děkuju moc. Příště na to budu rozhodně myslet. :)
U příspěvku:Moc víry
Mia... (Občasný) - 1.5.2013 > aaa> Dobře, díky moc! Takže jestli to dobře chápu, příště o maličko méně detailů a mohlo by to být o něco lepší, ano? Já pevně věřím, že takové příběhy se stávájí, vše má svůj smysl nebo ho brzy mít bude :) Děkuju Ti.
U příspěvku:Z poslednej cenovej skupiny
Mia... (Občasný) - 1.5.2013 >
U příspěvku:Moc víry
Mia... (Občasný) - 30.4.2013 > aaa> Díky :) A která místa působí nesourodě? Mrknu na to.
U příspěvku:Střípek milé naděje
Mia... (Občasný) - 30.4.2013 > mystik> Prosím tě, nech mě už bejt!!!!!!!!!!!!!!!! Nepiš mi!!! Ignoruj mě!!!!!!!!!!!!!!
U příspěvku:Střípek milé naděje
Mia... (Občasný) - 30.4.2013 > Světlonoška> Děkuju :)
U příspěvku:Frajer.
Mia... (Občasný) - 30.4.2013 > lada34> Nemáš vůbec zač ... zajímavé, že se k takovým příběhům dostaneš, já nikdy nic takového neslyšela.
U příspěvku:Frajer.
Mia... (Občasný) - 29.4.2013 > Wau ... moc pěkný a velmi silný příběh. Krásně napsaný :) Jak už bylo řečeno, mrazí z toho ...

"Nejprve se mi zeptala, co si mi stalo" - tohle by jsi měl opravit :)))
U příspěvku:Střípek milé naděje
Mia... (Občasný) - 29.4.2013 > lada34> A přitom je to tak snadné a rozhodně to stojí za to :)
U příspěvku:Moc víry
Mia... (Občasný) - 28.4.2013 > čtenář> Kde přesně jsou ty chyby? Doučit se skloňování zájmena? Takže tu není žádná naděje, že to ovládám a jen jsem se překlepla? Automaticky to prostě neumím? :)
Sladkobolně sentimentálním ten text taky být měl, to je to, co měl sdělit. Tak jsem ráda, že jsem svůj úkol splnila.
Byla bych radši za konkrétnější kritiku a ne jen jednoduché odsouzení, kvůli tomu, že to zrovna není Tvé gusto :)) Ale i tak ovšem děkuji.
U příspěvku:Střípek milé naděje
Mia... (Občasný) - 28.4.2013 > popleta79> Děkuju, ono stačí, když se na všechny ty věci lidé dívají z jiného úhlu a s pozitivním myšlením, pak se žije nádherně :)
U příspěvku:Střípek milé naděje
Mia... (Občasný) - 28.4.2013 > popleta79> Díky moc .... já pro to udělala něco už dávno ... už přes dva roky žiju jedině šťastně :)
U příspěvku:Moc víry
Mia... (Občasný) - 27.4.2013 > IAN HEROICKY> Díky Ti mockrát, to mi říká každej, že píšu příliš uvzdychaně a já to nějak ne a ne změnit :-D Zkusím na tom zapracovat. Každopádně i osobní názory mě zajímají, z věčného "hezké" se člověk moc nepoučí do budoucna, ikdyž jsem ráda, že se to líbí ... :)))
Takže díky moc, třeba někdy koukneš i na moje další povídky.
U příspěvku:Moc víry
Mia... (Občasný) - 27.4.2013 > Oběma moc děkuju :-) Cením si toho ..
U příspěvku:Příběh jednoho života
Mia... (Občasný) - 26.4.2013 > sibyla> Díky moc, věnovala jsem tomu celých deset minut :-D :-D
U příspěvku:Příběh jednoho života
Mia... (Občasný) - 25.4.2013 > Děkuju :)
U příspěvku:Přitažlivost
Mia... (Občasný) - 25.4.2013 > lada34> Tak to mám obrovskou radost, děkuju Ti mockrát :)
U příspěvku:Sortorikorie
Mia... (Občasný) - 24.4.2013 > sibyla> Přesně tak, každý je tvůrcem svého života :)) Když se tak rozhodne .. Děkuju Ti moc :)
U příspěvku:Sen
Mia... (Občasný) - 23.4.2013 > mystik> Ani nevím, kdo to je :-D Takže ne, zklamu Tě :-D
U příspěvku:Sen
Mia... (Občasný) - 23.4.2013 > mystik> :-D Já nejsem žádné medium, jen ráda kreslím mandaly jako meditaci, to je celé :-D :-D Takže bohužel asi ne ... ale slibuji, že jestli se to někdy naučím, tak Ti s loterií pomůžu :-D
U příspěvku:Příroda
Mia... (Občasný) - 23.4.2013 > lada34> Když si tak vybavuji v jakých podmínkách jsem je obě kreslila, tak se tomu snad ani nedivím :)
U příspěvku:Západ květin
Mia... (Občasný) - 23.4.2013 > mystik> Díky Ti moc :) Za všechny ty komentáře, jsem ráda, že se Ti to líbí ... to hned člověku zvedne náladu :)
U příspěvku:Západ květin
Mia... (Občasný) - 23.4.2013 > popleta79> Děkuju, mám radost.
U příspěvku:Kouzlo lesa
Mia... (Občasný) - 23.4.2013 > lada34> Děkuju Ti opravdu moc, cením si toho a jsem hodně potěšená, že se Ti to líbí a že tu povídku chápeš. :)
U příspěvku:Příroda
Mia... (Občasný) - 23.4.2013 > vilma999> Děkuji :)
U příspěvku:Příroda
Mia... (Občasný) - 23.4.2013 > lada34> Tak mi pak schválně dej, prosím, vědět, jak dopadlo měření. Jsem zvědavá. :)
U příspěvku:Příroda
Mia... (Občasný) - 23.4.2013 > neandrtalec> Děkuju :)
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter