Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:lesklý pramen v matoucí poušti
iggi (Občasný) - 30.12.2013 > A ten telefon bude?
U příspěvku:lesklý pramen v matoucí poušti
iggi (Občasný) - 29.12.2013 > ty vole, tady nejde o umění, ale o krásu člověka...chci telefon...krásná dívka...
U příspěvku:bez názvu
iggi (Občasný) - 7.12.2013 > čtenář> Opět musím reagovat, na nic jsem ani v nejmenším nesáhl, všechno je tak, jak to tam leželo, než to ten chlápek rozšlápl...:)
U příspěvku:bez názvu
iggi (Občasný) - 6.12.2013 > xmark> Asi tak nějak...
U příspěvku:Pro všechny nevěřící blbečky
iggi (Občasný) - 6.12.2013 > A navrch dám ještě historku...při focení poslední fotky, která vyšla asi nejlíp šel ze schodů chlápek a celou tu scenérii rozkopl:)))
U příspěvku:bez názvu
iggi (Občasný) - 6.12.2013 > čtenář> To je valba, až z ní mám docela radost:))) Ano, přiznávám se, že jsem to fotil já:) Jsem nekuřák, ale copak se v Praze nedaj koupit ruský cigára?
U příspěvku:bez názvu
iggi (Občasný) - 5.12.2013 > čtenář> Je mi to jedno, co si myslíš, jen blbec by publikoval cizí fotky a vydával je za své a pak o tom chtěl ještě diskutovat...
U příspěvku:bez názvu
iggi (Občasný) - 4.12.2013 > čtenář> Vyfoceno v pondělí odpoledne, schody k vedlejšímu vchodu Státní opery...
U příspěvku:bez názvu
iggi (Občasný) - 24.11.2013 > oleandr> To si takhle jdu v sobotu dopoledne někde v Holešovicích a tam se točí film z válečného Berlína...
U příspěvku:holuby
iggi (Občasný) - 19.11.2013 > Světlonoška> jasně...ikdyž není pták jako pták, že:DDD
U příspěvku:holuby
iggi (Občasný) - 19.11.2013 > Světlonoška> díky za upozornění...nezkoumal jsem, co to je za ptáky...ale pózovali pěkně:)
U příspěvku:Nákup
iggi (Občasný) - 12.11.2013 > Talent> Ne, nepózují, jestli myslíš tohle...opravdu je to momentka...
U příspěvku:Dnešní ráno na Palmovce
iggi (Občasný) - 10.11.2013 > cvakal> jsem rád, že to říkáš u týhle fotky, do který jsem žádnou svoji myšlenku nedal...
U příspěvku:Dnešní ráno na Palmovce
iggi (Občasný) - 9.11.2013 > vosička> jj, já ty barvy nevybírám:)
U příspěvku:přes záclonou 5
iggi (Občasný) - 8.11.2013 > Pěkný světlo i barvy, škoda, že to všechno zabíjíš tím rámem:(
U příspěvku:Alpe d Huez
iggi (Občasný) - 7.11.2013 > Na tomhle se nedá nic moc zkazit a Ty jsi to dokázal...co to ufo na obzoru? Ne, pěkná tapeta na plochu:)
U příspěvku:"Velocity Shift-The Journey"
iggi (Občasný) - 7.11.2013 > Povedená turistická fotka.
U příspěvku:Apage satanas
iggi (Občasný) - 7.11.2013 > Tobě chlapče nerozumím.
U příspěvku:za záclonou 16
iggi (Občasný) - 7.11.2013 > Pokus dobrej, jinak nic.
U příspěvku:jižní disco
iggi (Občasný) - 7.11.2013 > První fotka nic, druhá aspoň snaha o myšlenku, ale špatně vyfoceno a co ta palma nebo co to je v levým horním rohu???
U příspěvku:Bez názvu
iggi (Občasný) - 7.11.2013 > ps//T> Tak proč sem nějakou občas taky nehodíš?
U příspěvku:Cesta
iggi (Občasný) - 6.11.2013 > Krásný příklad fotky pokus-omyl...tahle se povedla.
U příspěvku:bez názvu
iggi (Občasný) - 1.11.2013 > Mashine> Tak nějak:)
U příspěvku:Zakletá kytara
iggi (Občasný) - 1.11.2013 > S.P.> Kdybys měl chuť, rád bych si o tom popovídal...
U příspěvku:Na staré půdě
iggi (Občasný) - 31.10.2013 > Opět mi uniká myšlenka a chybí tam už jen oběšenec....
U příspěvku:Půvab hvozdíku
iggi (Občasný) - 31.10.2013 > Ten kdo má rád růžovou se to musí líbit:)
U příspěvku:...sídliště kdesi...
iggi (Občasný) - 31.10.2013 > Cením snahu, jenže takovejch fotek Ti nasekám milion za deset minut...zkuš trochu jinej přístup...
U příspěvku:Anděl pomsty
iggi (Občasný) - 31.10.2013 > I NIC něco vlastně je, ale tohle není ani to NIC. Od ostatních bych rád slyšel, za co ty body...
U příspěvku:"Lily was here"
iggi (Občasný) - 31.10.2013 > Taky mám tyhle líbivý sračky rád:)
U příspěvku:návštěva z pekel
iggi (Občasný) - 31.10.2013 > Víš v čem je problém? Ani ne tak ve fotce, protože na tomhle se toho moc zkazit asi nedá a na druhou stranu ani z toho nic moc nevymáčkneš...myslím si, že vlastně ani nevíš, co chceš divákovi sdělit...jako že i na kusu dřeva se dají najít zajímavý tvary...že vidíš umění tam, kde ostatní vidí jen kus dřeva..? Pokud mi to budeš chtít objasnit...
U příspěvku:Dveře a světlo
iggi (Občasný) - 31.10.2013 > Myšlenka dobrá, hlavně barevně, vyfotit z větší dálky a celý to trochu srovnat...pak by to snad šlo...
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter