Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:červíček
Neptuna (Občasný) - 26.1.2017 > Co je to?
U příspěvku:Staré jizvy občas bolí
Neptuna (Občasný) - 24.1.2017 > BobyBond> Těším se na další díl, jistě bude pořádně akční. S hapyendem? To už nechám na tobě, ráda se nechám překvapit. Času je dost ;-)
U příspěvku:Parazit
Neptuna (Občasný) - 19.1.2017 > Fakt cool fantazie! ;-)
U příspěvku:Staré jizvy občas bolí
Neptuna (Občasný) - 16.1.2017 > Pokračování se mi líbí. Jen mi připadá - a teď si to prosím, neber nijak špatně, že v tom 1.dílu bylo nějak víc událostí, přijde mi, že ta 1.část je jaksi dobrodružnější, akčnější, napínavější. To ale možná může být tím, že jsem se tentokrát nedokázala tolik vžít do děje - pro povinnosti, které se mi přes svátky nakupily a teď nevím, kudy kam. Chtěla jsem ti udělat radost a nenechat tě dlouho čekat :-)
A nyní, švarný mládenče, musím se odebrati do lesa pro nějaký ten kus dříví na otop, ať nedopadnu jako ten tvůj hrdina.
Přeji zdar tvé fantazii a dalšímu tvůrčímu počinu!
U příspěvku:Příběh bojovníka:Jezero plné představ
Neptuna (Občasný) - 4.12.2016 > BobyBond> Ach, já nepozora! Příště už si dám pozor ;-)
U příspěvku:Příběh bojovníka:Jezero plné představ
Neptuna (Občasný) - 3.12.2016 > Ze Tvé hlavy?

Fajn příběh, napínavý a poutavě vyprávěný.Jako bych byla v něm.

Vypadá to, že pokračování nebude. Škoda.

U příspěvku:Tanec
Neptuna (Občasný) - 1.9.2016 > Tak kde je ten tanec?? :))
U příspěvku:smrk
Neptuna (Občasný) - 30.8.2016 > Wow, nádhera!
U příspěvku:Obří schody,-
Neptuna (Občasný) - 13.7.2016 > Li-po11> Taky díky, ano, ještě tam chybí ta obří lebka, co byla přednedávnem objevena. A nejen lebka,ale prý už i celé kostry..
U příspěvku:Obří schody,-
Neptuna (Občasný) - 11.7.2016 > Jsou opravdu obří? Nevidím tam pro srovnání postavu člověka či něco jiného :) Možná jsem jen něco přehlédla?
U příspěvku:Holky
Neptuna (Občasný) - 11.7.2016 > Dobrý nápad, líbí!
U příspěvku:Podzim v trávě
Neptuna (Občasný) - 30.12.2015 > Wow, nádhera! Miluju svezí zelen a uz se tesim na jaro ;-)
U příspěvku:A pomažeš domu, ty couro!
Neptuna (Občasný) - 12.7.2015 > Pěkně se četlo. Hlavně ku konci. Také bych byla pro rozvod s takovým žárlivcem!
U příspěvku:Krokusová abstrakce
Neptuna (Občasný) - 11.5.2015 > Ale aspoň už to neni tak hrozně rozmazané, už se to zlepčilo,ne?
U příspěvku:O ČEM SNÍ MUŽI
Neptuna (Občasný) - 16.5.2014 > jarra> :D
U příspěvku:O ČEM SNÍ MUŽI
Neptuna (Občasný) - 15.5.2014 > A já myslela, že tu bude, že muži sní o vychlazené dvanáctce!
U příspěvku:pozvánka
Neptuna (Občasný) - 14.6.2013 > ..Ta výstava byla Tvého manžela?
Vítej v klubu homosexuálů - álek - tak to už jsi druhý muž-homosexuál, kterého na Totemu znám, jo a sama jsem taky :-)) z Lesbos haha :-))!

No možno sa na vystavu pozerám, uvažujem o ceste na Slovensko. Papa!
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter