Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 18.5.
Nataša
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
RocketQueen
(muž)
Občasný
Na Totemu: 460x
Napsat zprávu

Vzkaz ostatním:
Všechno popírá všechno...?
Něco o mně? O mně nechcete nic vědět. Já to vím, věřte mi.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:BROWN
RocketQueen (Občasný) - 28.12.2003 > Není to špatné, ale zůstalo to někde na půl cesty. Asi bych to sám líp nenakreslil, ale nějaký chybky se tam najdou. Možná by to vážně chtělo živí lidi.
U příspěvku:Satanova píseň I - III
RocketQueen (Občasný) - 14.4.2002 > Matěj> Jooo. Víš, to bude asi tím, že jsem nechtěl, aby tam bylo něco pozitivního. Hm?
U příspěvku:Samota?...
RocketQueen (Občasný) - 4.4.2002 > unseen> Noooo... a ty víš, co já dělám? Sebevražda? Psychoanalitik? Já se toho pokouším zbavit psaním... Hm?
U příspěvku:Usni už konečně!
RocketQueen (Občasný) - 4.4.2002 > unseen> No to je konečně rozumné slovo (viz i tvoje ostatní komentáře). Vím co vím, ale já se nezlepším.
U příspěvku:BITVA O TOTEM ZACALA...
RocketQueen (Občasný) - 1.4.2002 > To si děláte prdel?? Ten filtr z Photoshopu bych poznal na 100 metrů.
U příspěvku:Usni už konečně!
RocketQueen (Občasný) - 1.4.2002 > Ema> Jak kdy... Ale už tyhle věci nepíšu.
U příspěvku:Samota?...
RocketQueen (Občasný) - 28.3.2002 > Kapucín> Věř mi, je to tak.
U příspěvku:Beznadej
RocketQueen (Občasný) - 28.3.2002 > Kdybych si (já osobně) tomu přidal víc kontrastu a ostřejších barev a obrysů, tak bych si to domů pověsil na zeď.
U příspěvku:Dost!
RocketQueen (Občasný) - 27.3.2002 > Martina> Kdybych to napsal se šťávou, tak by to nikdo nečet... Ostatně jako vždycky.
U příspěvku:Dost!
RocketQueen (Občasný) - 21.3.2002 > Trochu víc šťávy by to chtělo...
U příspěvku:Nemůžu Vám to říct!
RocketQueen (Občasný) - 15.3.2002 > farišta> To byl test. Vám se skutečně líbí jen krátké věci.
U příspěvku:Nemůžu Vám to říct!
RocketQueen (Občasný) - 15.3.2002 > Je to normální?! Já napíšu něco na padesát veršů, u čeho potím krev a mám od vás to nejhorší hodnocení. Tady napíšu jenom pitomý Tfuj! a vám se to líbí?! Jste normální?!
U příspěvku:Satanova píseň I - III
RocketQueen (Občasný) - 14.3.2002 > CHA-CHA-CHA-CHA!!!! A chcete vidět TO, kvůli čemu jsem přestal psát poezii?!?!
U příspěvku:Satanova píseň I - III
RocketQueen (Občasný) - 12.3.2002 > kaulik> Úchylný??? A právě proto se to nelíbí?! Protože tam není krásné jaro, létající motýlci, raní rosa a skákající zajíčci?????
U příspěvku:Satanova píseň I - III
RocketQueen (Občasný) - 12.3.2002 > Kapucín> Konstruktivní kritiku prosím!
U příspěvku:Satanova píseň I - III
RocketQueen (Občasný) - 12.3.2002 > Martina> Já a satanista??? Ne, vůbec ne. Ale prostě tyhle pocity mám, považuji je za problém a má cesta ke zbavení se těchto věcí je, že je prostě napíšu. Ono se to asi spoustě lidí nelíbí, protože je jim to téma odpudivé a nečte se to pěkně a nejsou tam takové líbívé verše, že?! Tak sakra chci po vás, abyste hodnotili jak a ne o čem!!!! JE TO TAK TĚŽKÝ TO POCHOPIT!?!?!?!?
U příspěvku:Mirage
RocketQueen (Občasný) - 12.3.2002 > Trochu ostřejší, temnější a míň syté barvy a je to dokonalé.
U příspěvku:Satanova píseň I - III
RocketQueen (Občasný) - 10.3.2002 > zkuste to prosím tak nějak hodnotit jako celek
U příspěvku:lenkita *17*
RocketQueen (Občasný) - 4.3.2002 > Jako skica perfekt, jen ten kufr neni, jak by mel bejt. Ale musim uznat, ze ja bych to takhle nedovedl.
U příspěvku:Pochybnosti existenční
RocketQueen (Občasný) - 25.2.2002 > Paranoia?
U příspěvku:pět minut
RocketQueen (Občasný) - 25.2.2002 > unseen> Nechci se nějak zlepšovat a pokračovat ve své tvorbě v poezii. Chci skončit. Voda se zavřela a já se odmlčím na poli veršů. Hm... (ale pokračuji v próze)
U příspěvku:pět minut
RocketQueen (Občasný) - 25.2.2002 > unseen> Vzít Tě do učení????? Proč Ty píšeš básně?! Jaký je Tvůj důvod, popud, co Tě dotlačilo k tomu, aby jsi začal něco psát? Myslíš si, že Ti to jde? Myslíš, nebo chceš s nějakou jakousi nutkavostí sdělit světu něco, co ještě neví? Něco nového? Novou myšlenku vedoucí k zamyšlení? Já píšu, abych ze sebe dostal problém. Vím, že slova nejsou taková, jaké bych je chtěl mít a nikdy nenapíšu pocit takový, jaký doopravdy je, jaký ho mám. Možná proto jsou ty "věci" ode mne delší. Protože mne neustále napadá něco, čím bych ten samý pocit vyjádřil. Je mi jedno, zda se Ti to nelíbí nebo líbí, to jen aby jsi věděl, za jakým účelem píšu. Respektive psal jsem, protože ty poslední věci, co jsem psal mne pěkně vyděsily...
U příspěvku:šestý den
RocketQueen (Občasný) - 22.2.2002 > unseen: Po přečtení každé Tvé básně se ve mně okamžitě zrodí jedna otázka: "A co jako?"
U příspěvku:slaná
RocketQueen (Občasný) - 22.2.2002 > TAk a mám toho dost!! Mám pocit, že tady všichni zešíleli a snad poslední kritérium podle kterého se tu hodnotí je délka. Čím kratší tím lepší!
U příspěvku:pět minut
RocketQueen (Občasný) - 22.2.2002 > Nooo... Nevím jak u Vás, ale já v pozdním odpoledni vůbec nejsem strnulý a nečinný, na koberci si zametám, že trvám a dýchám to vím i sám a nemusím to číst jinde. Někdo se i dotkne, to jako nevím čeho a u mě v koutku sedí jen pavouk. To neumíš napsat víc než šest veršů, nebo co to je? Můj průměr je okolo čtyřiceti veršů na báseň a celkem jich mám asi tři a půl tisíce.
U příspěvku:Čísla
RocketQueen (Občasný) - 22.2.2002 > unseen: Slovo ďábel je tam jen třikrát!
U příspěvku:Dítě
RocketQueen (Občasný) - 21.2.2002 > unseen: No já nevím, mě se ty části zdají úplně stejné.

Ale čím dál víc mi začíná připadat, že Vaše kritiky jsou ve stylu jedné povídky od Edgara Allana Poea, tuším, že se to jmenuje Závratná literární kariéra pana Tenta Nonce. Je to satirická kritika na tehdejší "literární" časopisy.
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter