Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 3.5.
Alexej
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Trocha antiky
Roklista (Občasný) - 14.9.2014 > dagmara> Jasně že kombinace žlutá + cypřiše je vangoghovská. Každopádně jsem nekopíroval žádný jeho obraz ani jeho styl. Nevím tedy, kam směřuješ.
U příspěvku:Trocha antiky
Roklista (Občasný) - 14.9.2014 > Děkuji všem.
U příspěvku:Trocha antiky
Roklista (Občasný) - 14.9.2014 > Fazekasch> Díky. Jo, je to trochu vangoghovské. Ovšem na Van Goghovy cypřiše nikdo nemá.
U příspěvku:Můj otec
Roklista (Občasný) - 12.9.2014 >
U příspěvku:Čertisko
Roklista (Občasný) - 3.9.2014 >
U příspěvku:Pavoučí oči
Roklista (Občasný) - 3.9.2014 >
U příspěvku:...
Roklista (Občasný) - 3.9.2014 > Moc pěkné
U příspěvku:Zátiší s dýní
Roklista (Občasný) - 2.9.2014 > Ta barevná kombinace je hezká. Ale vlastně to není ani zátiší, je to prostě jen dýně. Spíš to patří na zahrádkářskej web, než sem. Tyhle rostliny jsou neuvěřitelný - vyrostě to z ničeho a bleskurychle do obrovskejch rozměrů :)
U příspěvku:první dva
Roklista (Občasný) - 2.9.2014 > Jo, souhlas s druhým čtenářem. Jako dekorace na látku nebo na keramiku by to bylo skvělé. Akorát jako samostatné dílo na papíře to neobstojí.
U příspěvku:Žalm 22
Roklista (Občasný) - 30.8.2014 > Jako vždycky profesionální práce.
U příspěvku:...
Roklista (Občasný) - 30.8.2014 > Jo, já vždycky vyrazím v tomhle období do lesa, že se poohlédnu po nějaké muchomůrce. No a pokaždé najdu horu nezajímavých a zbytečných hub, jako jsou hřiby, klouzky a bedly a tahle červená kráska mi pořád uniká. To mi asi les chce naznačit, že si mám ještě chvíli zachovat duševní zdraví.
U příspěvku:Dub šípák
Roklista (Občasný) - 30.8.2014 > Mima> Rovněž díky za připomínky, pozitivní i negativní. Ty větve... takhle fakt vypadají :) Souhlasím, že listoví jsem moc nezvládl a umístění obzoru je chybou.
U příspěvku:Dub šípák
Roklista (Občasný) - 30.8.2014 > čtenář> Hmmm, máš pravdu, souhlasím a beru.
U příspěvku:Dub šípák
Roklista (Občasný) - 30.8.2014 > alice> Díky.
U příspěvku:dnešní
Roklista (Občasný) - 20.6.2014 >
U příspěvku:GODS OF DELUSION RECORDS
Roklista (Občasný) - 20.6.2014 > Máš velice dekorativní styl. Některý tvoje obrázky bych si klidně pověsil v místnosti, pořád by se na to dalo koukat.
U příspěvku:Šel zajíc...
Roklista (Občasný) - 20.6.2014 > jeremy> Díky, pocta.
U příspěvku:Návrh ke komixu
Roklista (Občasný) - 18.6.2014 >
U příspěvku:u křížku
Roklista (Občasný) - 18.6.2014 > Zajímavé.
U příspěvku:Dveře
Roklista (Občasný) - 18.6.2014 > čtenář> Díky za názor. Jeden z hlavních důvodů, proč má smysl dávat věci na web, je ten, že člověk sám má na svoji tvorbu deformovaný náhled.
U příspěvku:Věštění z kostí
Roklista (Občasný) - 18.6.2014 > vierita> Díky. Jen škoda, žes neupřesnila, proč konkrétně ti jde mráz po zádech. Protože je to neumělý? Protože je to depresivní? Nebo proto, že je to kýč? Zajímalo by mě to :)
U příspěvku:Královna pohárů
Roklista (Občasný) - 13.6.2014 >
U příspěvku:rození dráčků
Roklista (Občasný) - 13.6.2014 > Všechen tenhle růst mě fakt fascinuje.
U příspěvku:A witch...
Roklista (Občasný) - 13.6.2014 > vosička> No, pár mužů už taky docela trpělo pro rozmary žen :)
U příspěvku:studie
Roklista (Občasný) - 13.6.2014 > Jo, sochařinu já obdivuju.
U příspěvku:A witch...
Roklista (Občasný) - 13.6.2014 > vilma999> Díky. Takovýmhle komentářům se člověk bohužel na žádném veřejném místě, fyzickém či virtuálním, nevyhne, s tím se toho moc dělat nedá.
U příspěvku:A witch...
Roklista (Občasný) - 13.6.2014 > vosička> Ne, já proti ženskejm nic nemám :) Ale tahle konkrétní, ta měla i signum diabolicum!
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter