Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:HLÍNA NEW - blíží se 13700!! díky Inko, máš u mě lupen na strip zdarma! Díky že jste se zas rozjeli-julián má u básně Mí mrtví už jen 250 zhlédnutí náskok!
Zložena (Občasný) - 16.1.2019 > Aha, z tvých reakcí plyne, že chceš mluvit o poezii. No, tam podle mě není moc co dodat, je to prostě hotovej text. Psanej pro tebe samotného plus pro nějakou cílovou skupinu, kam nepatřím - mě víc osloví současná trapná poezie a její přesahy. Tohle číst mě spíš unavuje, takže nad tím ani nechci nějak hloubat a vysvětlovat, co a proč mi přijde plochý (bez přesahu), co a proč mi přijde afektovaný a proč to na mě nefunguje (že si to jen drnká na city) - když je to stejně jenom subjektivní dojem, kterej tě nezajímá. Evidentně víš, proč píšeš právě takhle. Takže OK.

Jo a přiznávám, že důvod, proč jsem ti napsal, nebyl v básničce - tu jsem tehdy jenom tak přelítnul. Říkal jsem si, že seš třeba někdo jinej, a že tohle je tvoje hra, tvoje zkoumání - a že to ani nemá být literatura, že naopak ta vzniká až poté. Bral jsem to tak, že si tvoříš literární postavu (která kolem sebe kope, protože ji všechno bolí). Ale asi jsem si tě překomplikoval, asi je tohle prostě tvoje upřímný psaní, bolestný. Nebo divadlo, který hraje, jak se samo bortí, ale tím se bortí i doopravdy. Je to docela nebezpečný, pro tebe - ta negativita, ten afekt. V každém případě, ať už to hraješ, nebo skutečně prožíváš, mi to přijde sebedestruktivní. Možná bys mohl zkusit trochu zpomalit, trochu se zklidnit, třeba dechová cvičení... I když je jasný, že já ti nemám co radit, nemám vhled do tvé situace. Přesto jsem se k tomu potřeboval donutit. No nic, tak se měj.
U příspěvku:s hady a jablky
Zložena (Občasný) - 16.1.2019 > j.f.julian> Ale jdi ty, nemám v úmyslu odrazovat tě od poezie. Do tvých básniček mi nic není. Já tady v komentářích dělám konceptuální poezii, voe, odkaz pro budoucí generace. :)) A taky zkouším případným mladým návštěvníkům, kteří nejsou poskvrnění žádnejma Totémama, trochu nastínit, proč už jsou tyhle weby mrtvý a že se na nich nic podstatnýho nedozví. Děláš, jako by ti tohle prostý sdělení vadilo. Možná seš teda šikovnej herec, protože si z tvých reakcí začínám myslet, že to nehraješ, ale prožíváš.

Poetické mi připadají některé tvoje komentáře, ale když se moc opakuješ a moc se snažíš střílet, přestává to působit. Ale třeba to, cos napsal jako čtenář SPD, bylo docela zábavný.

A o mě nejde, já jsem Zložena, chvilkový virtuální domeček pro panenky a pro zvířátka.
U příspěvku:Zoopark Totem (poetická sekce)
Zložena (Občasný) - 16.1.2019 > sebrané dásně z Totemu, jen mírné úpravy.
U příspěvku:.................
Zložena (Občasný) - 15.1.2019 > (Připomnělo mi to Dvanáct mil do Trony (Wim Wenders, Dalších deset minut (Trubka)
U příspěvku:s hady a jablky
Zložena (Občasný) - 15.1.2019 > čtenář> :))
U příspěvku:Exit 13
Zložena (Občasný) - 15.1.2019 > :)
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter