Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
aq. BoBB
(muž)
Občasný
Na Totemu: 6322x
Napsat zprávu

Vzkaz ostatním:
zrozenec z hvězd

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:AQUARIUS
aq. BoBB (Občasný) - 25.2.2007 > jak kdyby to bylo vcera...
U příspěvku:O iluzích (p)anny
aq. BoBB (Občasný) - 24.6.2004 >

Pak u pramene zizni zhyn ...

 

Mirne villonovske, ale libi se mi to

U příspěvku:Balada o psychotické-nešťastné ženě
aq. BoBB (Občasný) - 24.6.2004 > kamarad se me ptal jestli pro to mam nejake vysvetleni... no, nemam...
U příspěvku:Naboso ve sněhu
aq. BoBB (Občasný) - 8.3.2004 > skvele...
U příspěvku:Jak se bojím
aq. BoBB (Občasný) - 17.2.2004 >

ze by snad dopadal stin melancholie na tva bedra stary brachu? To snad ne...

U příspěvku:Klasický ty...
aq. BoBB (Občasný) - 30.11.2003 > takove cynicke, nebo spise sarkasticke... Ale co jinak s Ingwiem...
U příspěvku:Občas Já...dost silné kafe.
aq. BoBB (Občasný) - 30.11.2003 >

Do srdcí hlupáků, kteří mi věří,

zajdu si mnohokrát pro myrtový keřík,

Zaujala me tady tahle strofa...

Nevim, mam z toho zmatujici dojem. Zkousim si to tu celou basnicku zaradit, v necem mi to pripomina Villona a jeho "srdecne prijat kazdym odmitam". Napada me, takovy stav ublizenosti, ale pak tedy cim? Kdo je vinnikem? Ty sama? V necem se mi to libi, v necem ne (asi ze nektere veci treba nejsou tak jak se zdaji byt). Neco jako dve roviny - ta silna, emocni libiva, ta druha touha aby se libila. No, to je jedno, nebudu to rozbabravat. Musim si ji jeste v hlave jednou srovnat...

U příspěvku:Ty jsi má inspirace
aq. BoBB (Občasný) - 30.11.2003 > travicko, traviva...
U příspěvku:Encore une...
aq. BoBB (Občasný) - 30.11.2003 > Hele, Kato... ja bych zvladl Anglictinu, Nemcinu, spanelsky zaklad... ale jinak, pro mne... no way...
U příspěvku:Panny děti nerodí
aq. BoBB (Občasný) - 25.9.2003 >
U příspěvku:Denik P. II.
aq. BoBB (Občasný) - 17.9.2003 > Lian> mno, s odstupem receno - ctes a vidis snad jen to co chces stejne jako Bobr, snad jen s tim rozdilem, ze hledas to co se te osobne dotyka aby jsi se mohla urazit?  Ja ti narok na nazor neberu a asi bych se mel omluvit s tim ze jsem te pozadal, at duchaplnou myslenku rozvedes, kdyz s ni souhlasis. Takze, promin... a to ted myslim uprimne! Ted pro zmenu nevim ja kam miris...
U příspěvku:Denik P. II.
aq. BoBB (Občasný) - 17.9.2003 > Bobr> 

tak muj mily fasozni, natvrdliku, cekam dalsi ranu z tve spuntovky... zverejnil jsem dalsi dil a cekam na tuj uder do meho nedoceneho exibicionismu...

 

ps. Taky odpovidas jen na co chces, kdyz ti odpovim seriozne, tak nic, kdyz me vytocis a ja se necham, tak se chytas... S tebou neni rozumna rec, vid..

U příspěvku:Nehledám omluvy
aq. BoBB (Občasný) - 16.9.2003 >
U příspěvku:Psychóza
aq. BoBB (Občasný) - 16.9.2003 > jujda, konecne mam nad cim premyslet!!
U příspěvku:Denik P. II.
aq. BoBB (Občasný) - 10.9.2003 > Bobr> 

Bobre, taky vidis a ctes jen co chces?  Cti prosim te poradne to co pisu, nebot zacinam nabyvat dojmu ze se zacinas chovat jak bulvarni novinar. Vytahnes si jen to co se ti hodi...

Pokud mas pocit ze jsem neseriozni, tak jsi vedle jak ta jedle... Precti si co jsi napsal, pak se nad tim zamysli a precti si pak me reakce. Povazuji je za uprimne, bez davky sarkasmu, cynismu a neserioznosti... Pisu veci tak jak je vnimam. Nikoho neobvinuji, hovorim obecne. Tak o co ti jde opravdu nevim, pripadne mi ze placas jen to co se ti hodi, nebo jak tomu mam rozumet?  Nemluve o tom mentorovani...

 

Osobni utok bych mohl brat spise z tve strany, a argumentovat okridlenym : Kdo chce byt psa, hul si vzdycky najde?! Neopominaje fakt, ze jeste muzes zminit, ze se citim ublizene.... Ano tohle je sarkasmus...  

 

ps. Necitim se zneuznane ...   Myslim, ze pres 50 prizpevku s prumerem pres 4,5 hovori za sve (nemam ale rad statistiky).

 

p.s.s. Az se nekde napises nebo reknes ze respektujes svobodu slova, pravo na nazor, nebo pocity... Tak se pak podivej dlouze do zrcadla. Protoze je mi z tvych reakci opravdu divne. Tohle muzes brat jako osobni utok. Ja tu tvou reakci taky takhle vzal...

 

Zbytek bez komentare...

U příspěvku:Denik P. II.
aq. BoBB (Občasný) - 10.9.2003 > Kelly> 

Myslim ze v otaze Fin a Rezi neni co resit, jen jsem si na ne vzpomnel, ani me nenapadlo ze bych to mel dale nejak zvelicovat a ropytvavat. S tou skupinkou mocnych je to opet mirne premrstene, ale pocit ze spousta lidi tady znamkuje dle osobnich sympatii za nim si stojim... A bohuzel v posledni dobe vic nez drive. Tohle ale neber ze jsem tenhle pocit ziskal po reakcich na sve deniky.  Asi to radeji nechame byt, ne?!

 

S tou fantazii souhlasim, moc se mi to libilo, az se bude konat neco dalsiho rad dorazim...

U příspěvku:Denik P. II.
aq. BoBB (Občasný) - 9.9.2003 > Kelly> Prave ze vim...  Vis jak a tohle je muj uhel pohledu, nezapomen, ze jsem to taky o urcite miry sledoval. Nezlob se na me, ale ze te vytoci jen letma vzpominka na tyhle ve osubky... uff... nemluve o tom, ze jak Rezi tak Fines, tak Rezininho manzela mam uprimne rad a vazim si jich. Protoze pro literaturu a lit. cteni toho udelali a delaji opravdu dost...
U příspěvku:Seděla jsem na posteli hanbatá
aq. BoBB (Občasný) - 8.9.2003 >  To je roztomile!!
U příspěvku:Denik P. II.
aq. BoBB (Občasný) - 8.9.2003 > Lian> 

1. Zvlastni, pokud tomu vnitrne veris, tak souhlasis s Kelusi a ptas se kam mirim

2. Nemam tenhle pocit, ale budiz... Kazdy jsme ovlivnen nekym a okolnostmi.

3.Verim ti to a neberu 

3.Vyborne!!

4.Budiz...  Proc ne, nazor jak nazor...

5.Pravopis - priznavam svou vinnu. Nikdy nebyl mou silnou strankou. A co by to bylo za dilko, kdybych svuj zamer prozradil uz na zacatku?  btw. Vzpomen na tu poznamku o ceste.

6.Zvazuji relevantnost teto poznamky v ramci kontextu...

7. Ja nevim, ja jsem jen popsal svuj dojem z poslednich nekolika dnu, ktere jsem stravil na totemu po dlouhe dobe. Asi tady budu chodit zase casteji  

 

U příspěvku:Denik P. II.
aq. BoBB (Občasný) - 8.9.2003 > Kelly> 

S tema ocima... to byla poznamka pro Lian  Ja ti tve pravo na nazor neberu, ani bych si to nedovolil a vubec nic ti nenutim, pokud nechces, necti, ale poznamka "nevim kam tim miris" mi prijde zavadejici a nic nerikajici. Ale to bude asi tim, ze treba osobne preferuji prekvapeni v pribehu nez dannou jednoznacnost na zacatku. To s tim "klanem", nevim, vzdy to tady bylo... jen si to +/- malokdo pripustil, ale ted mam pocit ze je to tu vice a u vice prispevku. Mozna je to tim, ze jsem tady dlouho nebyl, ale to je muj subjektivni pocit a nazor.

 

Zvlastni, po dlouhe dobe jsem si vzpomnel na Fines a Rezi...

U příspěvku:Denik P. II.
aq. BoBB (Občasný) - 8.9.2003 > Lian> 

A souhlasis s ni v tom, ze tam mam chyby, nebo taky nevis co tim chci rict? Nebo taky slepe souhlasis se vsim co kelly rekne?  Proc je dulezity cil cesty, ta cesta samotna je mnohem mnohem zajimavejsi... Staci jen otevrit oci... mmj. V posledni dobe co jsem tady nejak nechodil se tady docela divne zmenily pomery. Lidi ztraceji vlastni nazor, nemluve o tom, ze mam pocit ze nejdulezitejsi je to, co oboduje skupina stalych, kteri drzi pri sobe. Nebo se snad pletu?

U příspěvku:Denik P. II.
aq. BoBB (Občasný) - 8.9.2003 > stanislav> Mam, ale to se stava  Kazdopadne diky!!!
U příspěvku:Deniky P. I.
aq. BoBB (Občasný) - 7.9.2003 > Bobr> 

Milý Bobře,

Když jsem si přečetl, tvou poznámku, která mě donutila se zamyslet, napadlo mě, kam tohle všechno vede, o čem to teda vlastně je a proč takové věci řešíme. Během toho jsem si vzpomněl na ten citát Braň pravdu, chraň pravdu, hledej pravdu atd.. No, jo, ale kde ji člověk má hledat, když se vzájemně míjíme už jen v námětech diskuze. Mám totiž pocit, že po tvé poznámce se začínáme míjet v zásadních otázka a bodech. Ty mě stylizuješ do role mentora, následovně si dáš akademický odstup, a vzápětí presentuješ svůj čtenářský deník, včetně odvolání na svůj obor.V některých směrech mi připomínáš Willa Huntinga, z Dobrého Willa Huntinga. A stejně jako Robin Williams se ptám, co je ale z tebe? Co vymyslíš ty? Místo eklektického argumentování, přebírání cizích myšlenek a kompilování je do argumentačních celků. Proto teď trošku jinak. Uspořádáme styl diskuze, neboť z akademických odstupů se mi dělá zle… odpusť, pokud si získal pocit, že ti chci něco vtloukat do hlavy, nebo tě do něčeho šroubuji.

Základní úskalí je v tom, že chci po tobě, abys rozlišoval, to co je psáno v textu Deníků, a zároveň co je psáno v poznámkách. Nevím, jestli to rozlišuješ, nebo je to tak nečitelné, ale budiž. To co čteš, nejsou Mé problémy. Neboj své problémy ti nenabízím, zřejmě je to velké nedorozumění, nebo tvá forma obrany otevřít se něčemu jinému, než je zažité? Za druhé TOTO není můj soukromý deník, ale to už jsi snad pochopil. Za další, tahle část je stará přes 4 roky, možná déle, jsou to mé prvotní literární pokusy, za kterými stojím. Proto když mi je někdo napadne, budu je bránit, přirozeně. Takže pokračování už jsou napsány několik let. Za další jsem rád, že tě to takhle zaujalo a že nad tím tráviš tolik času. Těší mě to a zároveň mi to lichotí. Pana Borgise jsem nečetl, zmínil jsem ho jako reakci na tvůj první příspěvek. Za další odmítám myšlenku že bych snad měl být pro tebe autoritou. Je mi 21, tobě 22, nezlob se na mě, ale opět šroubuješ něco co nikde není…

Pokud tě nezaujal text beru to, akceptuji, ale myšlenku že je laciný, exbicionistický, striktně omítám. Za prvé je snadné plesknout tohle, ale složitější obhájit. Pokud ti pak dále něco vadí na nahotě, nebo otevřenosti striptýzu, je to tvoje věc, ale schválně ji vyhledávat a snažit se ji trestat, mi přijde křesťansky dogmaticky úchylné. Pokud máš dojem, že tohle šroubuji pro změnu já, asi máš pravdu, protože tohle mi z tvých poznámek vyplynulo. Tak o čem to tedy hernajs je?

Pak jsi zmínil že jsem nereagoval na otázku vztahu myšelní a skutečnosti. Nereagoval jsem na to, protože v rámci diskuze, která prozatím proběhla mi to nepřišlo to nejzásadnější na co jsem chtěl reagovat. Tak snad později…. Ale neboj, vrátím se k tomu. Zásadnější mi kupříkladu přislo to, že jsi zhodnotil formu – čili deník a né samotný obsah. Ehm, promiň, zhodnotil jsi ho jako laciný… tvůj názor. Je to, jak kdybych odsoudil tebe, za to jak vypadáš, a ne za to co plodíš. Jednodušeji, zhodnotil jsi knihu dle obalu, a na to jsem háklivý pro změnu já. Ale tohle už je více méně jen a jen o mě, a tebe přeci mé problémy nezájimají.
Teď se vrátím ke vztahu myšlení a realitě. Domnívám se že mezi těmito složkami funguje symbióza, myšlení je odraz reality, protože realita nabízí myšlení podněty. Myšlení a fantazie ten obraz přijme, zpracuje a přenese zpět do reality. Proto zastávám názor že realita je neméně zajímavá jako myšlení. Jedno následuje druhé a jedno se bez druhého neobejde. Poskytnu krásný příklad z psychologie – Pokud dítě během svého vývoje nemá dostatek podnětů ke svému rozvoji, tak se v mozku nevytvoří dostatečný počet synoptických vazeb. Což, zjednodušeně řečeno, vede k tomu, že v budoucnu jedinec nebude schopen dohnat deficit, a produkovat produkty (myšlenky)stejných kvalit, jako jedinec, který těch podnětů z okolí měl dostatatek. Za další, pokud myšlení nefunguje v souladu s okolím, jedná se z největší pravděpodobností o poruchu – viz. schizofrenie. Může se to zdát příliš zjednodušené, ale osobně nemám potřebu plácat se v tomto začarovaném kruhu, které nemá řešení.

 

Takže milý Bobře, tímto bych ukončil tady tohle a jako přídavkem přidávám pokračování deníků. Zdar a sílu při hledání absurdna…     

U příspěvku:Deniky P. I.
aq. BoBB (Občasný) - 6.9.2003 > Bobr> 

Tak bud nectes to co napisu, nebo nerozumis... Tohle co jsem napsal te nenuti cist me problemy, protoze tohle nejsou skutecne veci, jsou VYMYSLENE!! Kdyz te v tom pripade nezajimaji "me" a cizi problemy. V tom pripade ti dam radu - necti poesii, beletrii... Cti jen odbornou literaturu. Protoze ve sve podstate vse co cteme by se dalo shrnout pod pojmy problemy jinych. Jde jen o formu podani... Ne?!

Takze, jde jen o formu a nazev. Ve sve podstate jde jen o to, ze kdybych to nazval jinak nez Deniky P., tak neni co resit. Nezlob se na me, ale tohle ja povazuji za mysleni konvencni, uzavrene v kruhu, nebo spise nemravnym omylanim neschopnosti cist mezi radky. V poslednim pripade kdyz uz ne mezi radky, tak neschopnost precist si a akceptovat vyslovene. Jak kdyby jsi v tom chtel najit neustale neco zkazeneho - honba za vlastni pravdou? To snad ne?!

 

 

U příspěvku:Deniky P. I.
aq. BoBB (Občasný) - 5.9.2003 > Bobr> 

Mas pravdu, svuj denik bych nikdy nezverejnil. Tohle pisu skorem dva roky v extremne nepravidelnych intervalech. Deniky se to jmenuje proto, porotze prave v nich jsou obsazeny utrzky. Ale spise me nepada otazka, davas takovy bodovy skor za to co jsem napsal, nebo spise za to, ze jsem se rozhodl pro tuhle formu. Bobre, nebud tak konvencni ... A zkus trosku vystoupit z kruhu - znam te trosku jinak.

 

mmj. S tim panem Borgem nesouhlasim. Mysleni je totiz odrazem obrazu skutecnosti. Bez skutecnosti neni mysleni. A pokud to vezmu z tveho uhlu pohledu - tohle je vymyslene. ;-)  

U příspěvku:Ostrava
aq. BoBB (Občasný) - 4.9.2003 > Jitex> No, tak tenhle patek nevysel, ale co tenhle co prichazi? Myslim, ze me poznas snadno, budu mit cernou (no spise uz hodne jetou cernou) cepici, zelene nebo bile kratasy, a mam strdne dlouhe vlasy. Muzu tam byt kolem 19,30 - 20,00 - co ty na to?
U příspěvku:Ostrava
aq. BoBB (Občasný) - 25.8.2003 > Jitex> Ty jo, stredu nedavam, ale co tak pri patku, tak nejak mezi 8 a 9? Jak te poznam?
U příspěvku:Ostrava
aq. BoBB (Občasný) - 25.8.2003 > Jitex> no, moc ne... Ale nekdy se tam za tebou muzu stavit a pokecame o tom.
U příspěvku:Ostrava
aq. BoBB (Občasný) - 22.8.2003 > Jitex> no ja nevim...
U příspěvku:Psí víno trápení
aq. BoBB (Občasný) - 8.4.2003 > Hanele> vsimam...
U příspěvku:Psí víno trápení
aq. BoBB (Občasný) - 6.4.2003 >

 Nadherne, krasne, dialog mezi tebou, tebou, ke mne, mure... Nevzdavat se! Bojovat, milovat!!

 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter