Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Na molu
freytur (Občasný) - 4.12.2003 > Prvni polovina se mi libi vic nez ta druha, ale rozhodne pekna.
U příspěvku:Poupatko
freytur (Občasný) - 14.10.2003 > karfik> Zkousel jsem to trosku otocit, ale zacala pusobit rusive linie stonku. Takhle to aspon neni tak staticke...
U příspěvku:CESTOU DOMŮ (dopis majklovi)
freytur (Občasný) - 14.10.2003 > Coup de maitre... :o) Cetl jsem to jednim dechem. Az napises knizku, urcite mi dej vedet, rad si ji prectu.
U příspěvku:NECESTOU
freytur (Občasný) - 7.10.2003 > Fajn napad, libi se mi. Dovedes dokonale popsat okamziky, pocity...
U příspěvku:PODRŽ MI RUKU
freytur (Občasný) - 7.10.2003 > Mas co rict, to se neda o spouste lidi povedet. Pis dal... Diky za takove basne.
U příspěvku:zaslíbená
freytur (Občasný) - 7.10.2003 > Libi.
U příspěvku:KOLÁŽE SLOV
freytur (Občasný) - 1.9.2003 > Líbí se mi, zvlášť druhá polovina:

stydlivě odletí
...
s omšelým „Co je ti?"
U příspěvku:Rozčarování
freytur (Občasný) - 5.8.2003 > cirrat> Budu rad, kdyz napises vic. Diky.
U příspěvku:Rozčarování
freytur (Občasný) - 5.8.2003 > Přáníčková víla> Diky moc!
U příspěvku:Rozčarování
freytur (Občasný) - 5.8.2003 > Naty> Diky.
U příspěvku:Rozčarování
freytur (Občasný) - 5.8.2003 > Rawen> Díky. S tou umluveností viz odpověď Kelly.
U příspěvku:Rozčarování
freytur (Občasný) - 5.8.2003 > Omlouvám se, nebyl jsem přihlášený.
U příspěvku:Mým vzdušným
freytur (Občasný) - 20.6.2002 > Cetl jsem to radeji vicekrat (prece jenom je desny vedro :o)). Libi se mi ta surrealisticka idea s klikou a taky ta nekonecnost snazeni...
U příspěvku:O lásku
freytur (Občasný) - 19.6.2002 > Tahle se mi libi... Lehoucke s lahodicim versem. O trosku vic Dionysa nez Apollona -- moje rec. :o)
U příspěvku:Nač pláč?
freytur (Občasný) - 14.6.2002 > Zmýlená> Ta basen je dobra. :-) Kdyby uz jen proto, ze dokaze vyvolat rozporuplne reakce ve foru. A Tvuj "lek" je mi blizky, ale jsem zrovna ve Whitmanovskem obdobi, takze mi tam chybi trosku vic vzdoru... :-)
U příspěvku:Nač pláč?
freytur (Občasný) - 13.6.2002 > Mirne poeticke, trosku dadaisticke, prvni sloka mi pripada nejlepsi, zaver me trosku zklamal; jako vzdor vuci smutku je to snad stale prilis ?temne?. Ale naladu i melodii to ma, takze libi...
U příspěvku:Vodopád
freytur (Občasný) - 5.6.2002 > Ma to zajimavou atmosferu - ten kontrast jako by jistym zpusobem ozivoval skaly a kameny. Provokujici, krajina ze snu.
U příspěvku:Sen
freytur (Občasný) - 3.6.2002 > Kapucín> Diky za pripominku, samozrejme mas pravdu :-).
U příspěvku:Jedno podekovani...
freytur (Občasný) - 2.6.2002 > langueur> Ozyvam se az ted, protoze jsem si uzival skveleho casu statnic a podobnych udalosti (uspesne). Francouzsky umim pasivne, hodne veci si prectu, s mluvenim to je horsi. Jinak stale cekam na tu hlubsi kritiku... :-)
U příspěvku:Beru si příklad ze šneků
freytur (Občasný) - 15.4.2002 > Krásně rytmické, ma to spád! Poetické... Kéž bych také dovedl řict v tak málo slovech tolik...
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter