Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Stíny pouličních lamp
essential (Občasný) - 24.11.2008 > čtenář> Ty jsi to s tvou poznámkou pěkně podělal, ty vole...:( Není vtipná, nikam nevede, nikam nevyvede, akorát nase.. a jen pohladí ego tvého malého internetového já v tvém malém dětském pokojíčku. Mám kua dost sebereflexe na to, abych věděl, že nejsem Voltaire, ale nevěděl jsem, že sem teď chodí mistři světa poezie a že amatéři jako já, co mají chuť občas něco podat na papír tady dostávají tak "konstruktivní" a "komunikativní" komentáře, ó božský. Nepiš mi sem příště, pokud budeš chtít jen plivat žluč, stačilo napsat ve vší slušnosti, že se to dalo udělat líp a že je to úplně špatně, ale ty tvoje smrky mi dělají akorát tak zle...:(
U příspěvku:Ilustrace do časopisu
essential (Občasný) - 3.2.2004 > To není zlé, to je fajn, nic proti.D.
U příspěvku:MAX
essential (Občasný) - 5.3.2003 > Konec jsem teď ustřihnul, protože on sice byl už dříve jakoby nastavovaný, ale bez něj, jak nyní zjišťuji, je to lepší....
U příspěvku:Twinpeaks
essential (Občasný) - 18.12.2002 > centaur> Máš pravdu. Jenže proto jsem napsal "s nadsázkou" a málo to zdůraznil. Greenaway a Kusturica jsou však současníci, jež ve světle Lynchovy popularity lehce zaostávají a Lynch mi přijde ve vykreslování postav přece jen více barvitější a šílenější.
U příspěvku:graz 08
essential (Občasný) - 18.12.2002 > svádí k setrvání a pozorování
U příspěvku:protislunce2
essential (Občasný) - 18.12.2002 > co z toho?
U příspěvku:Ztracená v blues
essential (Občasný) - 17.12.2002 > super text, oh, bluesovy text
U příspěvku:Já když jsem byla mladá
essential (Občasný) - 13.12.2002 > Právě to, že je to dlouhé mi dalo možnost to prožít. Moc hezké líčení.
U příspěvku:Teflonace
essential (Občasný) - 12.12.2002 > Geniální myšlenka...Mám často stejný pocit,když cestuji tramvají,či autobusem a taky bych někdy svou duši po těchto zkušenostech a chladu a bezcitnosti ostatních cestujících potřeboval teflonovat,ale ne za cenu bezcitnosti,jaky by to ve me vzbudilo podle tve povidky.Ale ta dvojjakost se mi prave libi.Prave proto se mi to moc libi.
U příspěvku:Twinpeaks
essential (Občasný) - 12.12.2002 > Mě se strašně, ale strašně moc, po těch útercích, na české televizi, líbil poslední díl. Čekal jsem úplně cokoliv. Seriál už znám přes deset let a nikdy jsem závěrečnou část neviděl. Ta nemá obdoby. A myslím, že tohle je jeden z vrcholů seriálové tvorby. Je to maximální vyústění děje v Lynchovském duchu a zpracované v té jeho psychózní mystice, mystifikaci. Ten člověk mě uchvátil svou vizí, že věci jdou dělat po svém ve výjimečné kvalitě. Každý další pokus bude srovnáván. Každá další snaha o vytvoření něčeho obdobného. Stejně jako každý dramatik je přirovnáván k Shakespearovi, bude s nadsázkou každý bizardní filmař přirovnáván k Lynchovi.
U příspěvku:O poezii
essential (Občasný) - 12.12.2002 > to jo.
U příspěvku:Dialog pro čtyři druhy drůbeže
essential (Občasný) - 12.12.2002 > "jo, to je v pohodě"
U příspěvku:Blázinec
essential (Občasný) - 12.12.2002 > Zákopaval jsem při čtení o rychlé kriply, až jsem doklopýtal k zalíbení se v tomto nádraží.
U příspěvku:Soud
essential (Občasný) - 5.12.2002 > Cítil jsem to. Je to hezký.
U příspěvku:Bez pokory
essential (Občasný) - 13.6.2002 > Bárna do jeho domu. Jak poetické...
U příspěvku:Slova
essential (Občasný) - 13.6.2002 > Doucha> já nechápu ten obrat jestli jsem to pojal, ale spíš mi to nedochází, než něco...
U příspěvku:Slova
essential (Občasný) - 11.6.2002 > Doucha> prosím?
U příspěvku:(bez názvu)
essential (Občasný) - 11.6.2002 > R.Samildanach> sám bych to nenazýval poezií, ale nenacházím přiléhavější rubriku než všehochuť
U příspěvku:Uvěřit
essential (Občasný) - 11.6.2002 > Aka> to mě moc těší, díky
U příspěvku:Uvěřit
essential (Občasný) - 11.6.2002 > Acheron> ve své době byla
U příspěvku:(bez názvu)
essential (Občasný) - 11.6.2002 > čmelák> přídělový systém, víš jak to chodí...
U příspěvku:Wind on the bridge
essential (Občasný) - 11.6.2002 > centaur> vsaď se, že by sis jí na tom mostě všim, podíval se na ní, možná pousmál a šel dál...
Mě se tyhle obyčejnosti, kterých si nikdo nevšímá, líbí.
U příspěvku:Zvědavost
essential (Občasný) - 11.6.2002 > To je prostě úžasný pohled. To je prostě skvělý pohled. To je prostě nádhera.
U příspěvku:Wind on the bridge
essential (Občasný) - 11.6.2002 > centaur> Všiml sis někdy kouzla všednosti?
U příspěvku:Spiderman
essential (Občasný) - 10.6.2002 > Ahoj. Ten úvod nemá vůbec žádné opodstatnění. Paralely můžeme nalézt všude a pokud aspoň trochu znáš vývoj komiksu v USA víš, jak až "Fordovsky" produkčně vznikaly komiksové postavy. Spider-man měl štěstí na shodu okolností. Psychologický rozměr postavy,efektní kostým,fascinující schopnosti o jakých každý malý i maly velký kluk sní. Byl to však, a je, pořád produkt, kterému se občas podaří dostat se do dobrých rukou a o pár řádu povýšit. V případě Raimiho je nadhled, ale i okouzlení u Spider-mana znát. Nadhled např. v jednom okamžiku, kdy Peter Parker trhá šatstvo ve stylu Clarka Kenta, okouzlení v případě jedinečných pohledů z ptačí perspektivy, které jsi zmínila, které jsou přesným zobrazením představ o létání mezi mrakodrapy na pavoučích sítích. Jinak se asi v hodnocení filmu shodnem, až na to, že tvoje recenze je spíše faktografická a to ještě v detailech nepřesná(tržby v USA v mil. dolarů, ne lístky). Stejně bych ale chtěl lítat jako on...
U příspěvku:Chatař na chatu ;-)
essential (Občasný) - 7.6.2002 > to mi připomíná house a house (ga, ga)
U příspěvku:The Chemical Brothers : Come With Us 2002
essential (Občasný) - 7.6.2002 > no, je to pravda, že je nemastné, neslané, že Surrenderu nesahá ani po kotníky, ale stejně ty skladby slýchávám docela často na místech, kde bych je nečekal a zalézají mi pod kůži. kromě toho, klip na the test i na star guitar jsou perfektní!!!
U příspěvku:Energetický zdroje
essential (Občasný) - 7.6.2002 > záhada blair witch
U příspěvku:Studánky v nás...
essential (Občasný) - 7.6.2002 > bylo ticho, když to vznikalo, ne?
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter