Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Mildouch
(muž)
Občasný
Na Totemu: 3711x
Napsat zprávu
Autorův WEB

Neřest a ctnost jsou umělci surovinami. Myšlenka a jazyk jsou umělci nástroji. V žádném umělci není nikdy nic morbidního. Umělec smí vyslovit všechno. - O. Wilde

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Báječná dovolená
Mildouch (Občasný) - 15.1.2005 > čtenář> No, i ty slibované ostrůvky na začátku by asi nebyly úplně k zahození...
U příspěvku:Mámení
Mildouch (Občasný) - 29.6.2004 > quentinbubakoff> Týpci z NASA by to sice být mohli, ale kdo z nich by se vykecával s nějakou Alienkou... Teda mimo Ripleyové... :-)
U příspěvku:Pomíjivost lidského života
Mildouch (Občasný) - 7.12.2003 > Nádhera !!!
U příspěvku:Procházka smrti
Mildouch (Občasný) - 26.10.2003 > :-)
U příspěvku:Čekání na gól
Mildouch (Občasný) - 18.10.2003 > Zajímavá sportovní historka s "veselým" koncem...
U příspěvku:Můj manžel je metalista! (teda jako Kvičík Douda)
Mildouch (Občasný) - 4.10.2003 > Ha, ha, ha... :-)
U příspěvku:Massacre Melodies
Mildouch (Občasný) - 23.9.2003 > stanislav> No, tahle kratší věc může být pouze konceptem k mnohem delší povídce o rozsahu cca 10 stran, protože motivů, které je podle mého možné rozepsat, je tam spousta. Zatím jde pouze o to, jak celý "masakr" přijmou čtenáři (čti jestli se vyplatí ho přepracovat a "nafouknout")...
Jinak děkuji za pěkné hodnocení :-)
U příspěvku:Svatební cesta
Mildouch (Občasný) - 15.9.2003 > Quotidiana> Dík. Jinak své příspěvky k tématu "nemožnej slaďák" považuji tímto za uzavřené a budu muset si muset najít něco jiného :-)
U příspěvku:Svatební cesta
Mildouch (Občasný) - 8.9.2003 > Autorská poznámka: Při srovnání s jinou mojí povídkou s názvem "Čekání" (obě mají podobné "schéma") bych jako tu lepší vybral právě tuhle... Poslední odstavec totiž není tak "násilně našroubován do ostatního textu"... Snad :-)
U příspěvku:Photky z DEKOVKY
Mildouch (Občasný) - 7.8.2003 > I "Vodník" občas vleze na strom ... :-)
U příspěvku:klára
Mildouch (Občasný) - 21.7.2003 > Nevím proč, ale mám rád veselé příběhy ze života...
U příspěvku:Opilá báseň
Mildouch (Občasný) - 20.7.2003 > Určitě to nesouvisí s nejmenovanou akcí jistého pochybného internetového serveru, viď :-)
U příspěvku:Čekárna
Mildouch (Občasný) - 7.7.2003 > Další veselý příběh ze života...
U příspěvku:Nepřišla
Mildouch (Občasný) - 27.4.2003 > Muzika nic moc, ale foto "ze života"...
U příspěvku:Femme fatale
Mildouch (Občasný) - 22.4.2003 > Snad jenom, že R. R. Stamos není tak úplně neznámou osobou, protože fanoušci X-Menů již netrpělivě nad připravovaným pokračováním, kde si opět střihne Mystique...
U příspěvku:KONEČNĚ SAMI
Mildouch (Občasný) - 15.4.2003 > Hmm...
U příspěvku:Prsten moci(1.pokračování)
Mildouch (Občasný) - 8.4.2003 > Souhlasím s přesličkou...
U příspěvku:Bezvýchodnost
Mildouch (Občasný) - 8.4.2003 > Co to písmo ?????????????? Jinak v pohodě...
U příspěvku:Kalina
Mildouch (Občasný) - 6.4.2003 > Zajímavé určitě a k tomu ještě celkem dobré...
U příspěvku:Tuláková hvězda
Mildouch (Občasný) - 6.4.2003 > barlach> V pohodě... Konstruktivní kritika poteší... :-)
U příspěvku:co dělám v hospodě
Mildouch (Občasný) - 28.3.2003 > Nářez...
U příspěvku:Válka
Mildouch (Občasný) - 20.3.2003 > K té historii: Na světě je jedna velmoc, co zbrojí, zbrojí a zbrojí a pak musí zhruba jednou za deset vyprázdnit přeplněné sklady.
Není to úplně přesné, ale rozmezí 10 - 15 tam snad je: Korea - Vietnam - Kuvajt - Somálsko - Irák a co nás čeká v roce 2013? Třeba tu za deset let budeme psát o Evropě...
No nic, to byla jenom menší myšlenková odbočka...
U příspěvku:Valkýra
Mildouch (Občasný) - 20.3.2003 > Omlouvám se, ale "severskou" mytologii mám celkem rád. Takže jsem ochoten klidně odpustit i menší jazykové prohřešky, ale tahle ...
U příspěvku:Na cestě s delfínem 2
Mildouch (Občasný) - 16.3.2003 > Moc pěkné...
U příspěvku:Harry Potter a Tajemná komnata
Mildouch (Občasný) - 16.2.2003 > Fenomén HP se mě naštěstí moc nedotýká a tak mám jenom jednu poznámku:
"O trochu vtipu se tu postará jen postava Harryho nejlepší kamarád Ron (jehož představitel je tentokrát jasně nejlepším z ústřední dvojice)," - pokud se nemýlím, tak je v HP ústřední trojice nebo by možná bylo lepší napsat, že je z těch dvou lepší...
U příspěvku:Čekání
Mildouch (Občasný) - 10.2.2003 > Sáša> Dík...
U příspěvku:Čekání
Mildouch (Občasný) - 3.2.2003 > Lian> Ještě to potřebuje dopracovat, ale snad se mi tam podařilo vtěsnat alespoň překvapivou pointu...
U příspěvku:Bez výstrahy
Mildouch (Občasný) - 7.12.2002 > Silné téma, navíc dobře zpracované, takže není co řešit...
U příspěvku:Ve stínech nejsou dny!
Mildouch (Občasný) - 28.11.2002 > Jo, jo... "Život nepatří do řádku..."
U příspěvku:Osamu Tezuka´s Metropolis
Mildouch (Občasný) - 21.11.2002 > Oplatka> Dík. Jenom s tím bráchou nevím, nevím...
U příspěvku:Svet
Mildouch (Občasný) - 17.11.2002 > První sloka krásná (a mluví mi z duše), takže výsledně za 1, ale možná by stálo za to, ještě trochu vypilovat tu druhou...
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter