Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 11.5.
Svatava
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
maxicka
(žena)
Občasný
Na Totemu: 4246x
Napsat zprávu

Vzkaz ostatním:
slunishkoo v dusicce..
..perem si pozpátku napíšu život.. s úsměvem dítěte..

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Pavouci
maxicka (Občasný) - 28.11.2003 > libi.. pavouci nemaji chybu, ale pomerne zajimave je tve stinovani pavucin.. :) oni totiz ti pavoucci v kontrastu s pavucinami vypadaji prilis "zive" (tj. jako ve skutecnosti), kdezto ty pavucinky jsou takove -snove-, jakoby pohadkove.. spatne se vyjadruji.. hmm.. jsou mozne vystinovane az moc- tedy, dle meho nahledu, ze styl je "biologicky" ci ryze snovy.. i kdyz, ono to mixovani ma neco do sebe.. i kdyz kdybych umela tak krasne kreslit, udelala bych to treba jen snove nebo jen skutecne.. je to trochu provokativni.. :) nicmene moc libi.. a jen vecna.. vzpominam na vytvarnici, ktera me ucila - vzdy rikala "v obrazku by nemela figurovat bila".. vim,je to hloupost, nekdy se bila proste vyuzije tisickrat lepe, ale co treba to zkusit hodit cele jemne do pavucinove sedi (hodne jemne), zmirnit kontrasty pavucinek, pridat zilkovani jednodelozne rostline a... muzes publikovat v prirodovedeckem casopise.. :)) ne.. uz to prehanim.. to rikam, jak bys me dostala.. ale tohle je moc povedeny kousek, jsi sikulka..:)
U příspěvku:Tygřík
maxicka (Občasný) - 28.11.2003 > .. je zajimave, ze si vsichni vsimaji jen tygrika.. :) a co ty listky okolo, ty musely dat hodne prace, kresleni obtahovanim cernou je dost narocne.. mne rozhodne libi, s timto jsem se szila.. mozna by coby "zive" zvire mel mit trochu dale od sebe oci, ale jinak je super.. kreslene podle fantazie ci fotky.. ? tusim, ze fantazie.. :)
U příspěvku:Ošklivá
maxicka (Občasný) - 28.11.2003 > La Lumaca> jee bidnici.. a jak se ti libili.. ? ja bych tez chtela zajit.. stoji to za to.. ? :) mej se moc nadherne a usmivej se.. :)
U příspěvku:Slunečnice
maxicka (Občasný) - 28.11.2003 > libi se mi ta stejna slunecnice co morbidandilkovi, kdyby takove byly vsechny, nema to chybu.. mozna ze kdyby tam bylo take vice zelene, bude to jeste enonunovejsi.. :)
U příspěvku:Růže
maxicka (Občasný) - 28.11.2003 > ruze + listy nadherne, jen ta stuha je takova "detska" .. pro predstavu si zavaz na necem podobne tlustou (myslim do sirky) masli, a uvidis, ze se tvari docela jinak.. nehlede na "plasticke chovani materialu" (ta skola me znici :) ) - masle uvazana neni tak "kypra".. je preci jen trosku plossi.. ale to jsou ty moje trapne detaily.. moc hezke.. kytindy ti jdou! :)
U příspěvku:Pouštění draka
maxicka (Občasný) - 28.11.2003 > rozkosny! sikulka- a ten dracek je taky moc hezkej.. :))
U příspěvku:Mateřství
maxicka (Občasný) - 28.11.2003 > hodne zapusobilo.. :) krasna vec krasne recena..
U příspěvku:Výchova a výživa
maxicka (Občasný) - 27.11.2003 > ... *
U příspěvku:Netrpělivost
maxicka (Občasný) - 27.11.2003 > to ví.. neumí.. jojo.. zkrotit ji nelze.. :)
U příspěvku:Termodynamika polštářů
maxicka (Občasný) - 26.11.2003 > .. skoro mi to pripomnelo dnesni prednasku z chemie.. :) ale kdyz opustim nazev a zahledim se do versu, tak - skvele.. je to dost netradicnni poezie, vubec neni proflakla a moc se ti povedla.. aniz by jakakoliv zrnka sluvek skripala mezi zuby nejen kol.. proste - moc libi.. :))
U příspěvku:Vizionáři
maxicka (Občasný) - 25.11.2003 > .. :) mas krasnou janu a krasneho stanika.. :) obzvlaste ted po ranu tohle tvoje dilko pusobi az provokativne emocne, vybuzuje aktivitu.. :) dekuji..
U příspěvku:kino
maxicka (Občasný) - 24.11.2003 > pekny nebe, chybej kralici :)
U příspěvku:botek
maxicka (Občasný) - 24.11.2003 > prave ten detail +blurred vision v pozadi.. moc libi.. + kontrast cervena/bila.. kruci, vzdyt jsme vseci amateri.. a to je prece to fajne.. :))
U příspěvku:to je paráda lehnout si na záda
maxicka (Občasný) - 24.11.2003 > psychoooo :)))
U příspěvku:fotka odrazu fotky odrazu
maxicka (Občasný) - 24.11.2003 > angenehm und original.. und to je to, co se mi na tobe libi.. :) jsi rozpustile nevsedni.. a to je hezky.. :)
U příspěvku:FUTURA
maxicka (Občasný) - 24.11.2003 > ... akt horolezeni.. :)) zebrikem k teploucku, no ne.. ? :))
U příspěvku:Byl jednou jeden dům
maxicka (Občasný) - 24.11.2003 > *
U příspěvku:Sliezsky dom
maxicka (Občasný) - 24.11.2003 > ... ano! skoda jen, ze tam nejsem nazivo.. :)
U příspěvku:Otázka
maxicka (Občasný) - 24.11.2003 > ..uf.. :) vyborny napad..
U příspěvku:Upřímnost!
maxicka (Občasný) - 24.11.2003 > .. tez se mi libi druha sloka vice.. ta prvni na me pusobi lehce agitacne.. :)
U příspěvku:Hej, Ty...!
maxicka (Občasný) - 24.11.2003 > huhuláci, delate mi radost.. :)
U příspěvku:Ty a já..nejsme.
maxicka (Občasný) - 24.11.2003 > mm.. no.. mozna.. proc spanelsky nazev.. ? jedine, co uz se pak vztahuje ke spanelsku je barva pisma/pozadi.. cekala jsem neco ve span., bohuzel neprislo..
U příspěvku:tobě
maxicka (Občasný) - 24.11.2003 > .. ja jsem se nezamotala.. a jeste vzhledem k tomu, ze tato situace je mi az prilis blizka, mas vsechny me sympatie.. :) libi, vzdycky kdyz..
U příspěvku:Hra o pravdu
maxicka (Občasný) - 23.11.2003 > olalá.. tak tohle polechta..
U příspěvku:strach má velké oči
maxicka (Občasný) - 23.11.2003 > .. jojo.. :)
U příspěvku:Neviditelnému
maxicka (Občasný) - 22.11.2003 > .. pis dal a sup.. :)) libi, moc.. ma to kouzlo.. pekelna muka vyhrana.. uf uf.. :)
U příspěvku:Zamilovaná
maxicka (Občasný) - 22.11.2003 > i dospeli kluci se o lasku obcas poperou.. :) libi.. a preji hodne stesti v tom krasnem zamilovani.. :)
U příspěvku:..Co je víc!..
maxicka (Občasný) - 22.11.2003 > pocitovka.. :) snazim se respektovat to, ze na totemu nejsou jen profesionalove ale i lidicky (jako treba ja), kteri pisi ci foti ci kresli pro radost sebe a tech druhych.. mam radost z kazdeho dilka, ktere najdu.. za pocity ode me kazdy dostava petinku.. i kdyby temata byla tisickrat o lasce a nemela hlubsi podtext.. uznavam, kdyz nekdo vubec dokaze uchopit pero, respektive zacit mlatit do klavesnice, a napsat nejake sve niternejsi napady, iluze, predstavy.. a jsem rada, ze si clovek muze precist ruzne napady z ruznych mistecek a koutu.. :)
U příspěvku:chytac snu
maxicka (Občasný) - 22.11.2003 > čaro> :)
U příspěvku:..Píšu Ti..
maxicka (Občasný) - 22.11.2003 > souhlasim s kminkem, ne vzdycky musi nutne citatel pochopit umysl autora.. a nekdy za autorovym dilkem jsou pocity, nalady, asociace.. a za ty pocity, ktere to vyvolava, davam petacek .. :) prece nemuzeme vsemu rozumet.. :)
U příspěvku:rybářka
maxicka (Občasný) - 22.11.2003 > dekuji vsem bytustkam za reakce.. :)
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter