Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Dotýkám se svého těla
Flavius (Občasný) - 5.9.2004 > !
U příspěvku:Nesnesitelná lehkost bytí
Flavius (Občasný) - 31.1.2004 > Přemýšlivá, takové mám rád...
U příspěvku:XIX
Flavius (Občasný) - 28.1.2004 > Lei> Podle data, kdy byly obě maličkosti napsány, by návaznost mohla vskutku být :) Aneb... Vlastně sem dávám věci více méně chronologicky, takže opravdu jedna navazuje na druhou.
U příspěvku:XII
Flavius (Občasný) - 20.1.2004 > Lei> Bohužel, viděl jsem se ve skle... Měj se...


U příspěvku:VIII
Flavius (Občasný) - 17.1.2004 > brouk> Dík za Tvou upřímnost, cením si jí... Možná by jí to přišlo k smíchu, naštěstí jsem to psal sám pro sebe (míněno do šuplíku).
U příspěvku:IX
Flavius (Občasný) - 17.1.2004 > Varial> Děkuju, jsem rád, že se líbí...
U příspěvku:IX
Flavius (Občasný) - 17.1.2004 > Varial> Děkuju, jsem rád, že se líbí...
U příspěvku:V
Flavius (Občasný) - 13.1.2004 > Ripper> Mohl bys to nějak upřesnit?
U příspěvku:Prvotina
Flavius (Občasný) - 13.1.2004 > g morr> Drahý g. obávám se, že sis moji poznámku vzal až příliš k srdci.) Znovu říkám, oceňuji a respektuji jakékoli poznámky, ale tím spíš si nedám vzít názor vlastní. Tím méně si dovolím činit závěry o idiocii kohokoli druhého, když většinu času pochybuji o své vlastní:))

I když jsem nový na tomhle serveru, tak přece jen zkušenosti s podobným typem diskuzí mám. Občas se vyskytnu na photopostu.cz a tam jsou občas diskuze opravdu ostré. Obecně k tykání, člověku, kterému tykáš, spíš řekneš od srdce, co se Ti nelíbí/líbí.

Ad to fér: mně to taky nepřijde fér, ale občas člověk musí použít ostřejšího přístupu, aby u partnera diskuze vyvolal aspoň jakési hnutí. Na vysvětlenou, jsem ze Severní Moravy. Nevím, jak jsi na tom se znalostí nářečí oblasti Těšín-Hrčava. U nás se většinou mluví "ponašymu" a ujišťuji Tě, že pro málokoho z Čech je toto nářečí bez aklimatizace srozumitelné.

A proto nás např. náš skvělý češtinář trápil heslem - V české škole česky. Snad z tohoto důvodu mi přijde příjemnější používat, pokud možno, co nejvíc spisovnou češtinu (tak jak jsem jí schopen/neschopen), protože té obecné slyším v televizi, rádiu i běžné mluvě víc, než by se mi líbilo.
U příspěvku:Prvotina
Flavius (Občasný) - 12.1.2004 > jakpro> Dík za pochvalu, ale s tím členěním trvám na svém. Ta forma, stejně jako volba slov, je závislá na okamžitém rozpoložení, kdy si své věci pišu. Pozdější úpravy jsou uhlazováním a stíráním vyjádření sebe sama. Tohle není ani poezie, nikdy ze mě nebude národní bard a nemíním si na to hrát (to není vůbec osobní výpad, ale lidi bohužel občas sklouzávají k tomu, brát si věci osobně). Zrovna tak se nemíním utápět v originalitě, být trapně šokující a šokujícně trapný.

Ad ona forma: Jsem si vědom toho, že asi teď některé lidi urazím, ale zrovna tak bych mohl namítat já, že by bylo vhodné dodržovat zásady psaného projevu. Sám v něm mám často závažné nedostatky, ale co už, mě snad bude živit něco jiného než filosofování, které si rád nechám na dobu odpočinku. Omlouvám se, nejsem z Prahy, snad proto mi občas dělá problémy dekódovat, že lidi jsou chytrý, mraky jsou bílý a všecko je suprový apod. :)
Své věci sem dávám jen proto, že mě zajímá názor více lidí, nejen těch, kteří mě osobně znají. Nejde mi o nějakou hlubokomyslnou, technicky dokonalou vypilovanou formu, i když je otázka, co to vůbec znamená a zda je to třeba. Vím, že spousta lidí bude trvat na tom, že na tom záleží a nikomu to neberu, třeba záleží, co já vím.

Přesto děkuji za jakékoli poznámky, vždyť i to, že se někdo namáhá napsat pár slov, pro mě je signálem toho, že příspěvek stojí za reakci.
U příspěvku:Prvotina
Flavius (Občasný) - 9.1.2004 > To členění má souvislost s mým psaním, píšu do malého sešitku, kam se toho nevleze moc na řádek a zásadně se nesnažím dělat pozdější úpravy. Proto jsou moje věci takové "rozházené" a kolikrát "nedopilované".

Ale o to právě šlo, o surovost okamžiku, a ne o pozdější rozmílání ostrých hran.

BTW: myslím, že jsem civilní až moc, tahle vznikla právě během návštěvy jedné vesnické zábavy, kam jsem nikdy předtím, ani nikdy potom nešel. Děkuju za kritiku, možná, že se z mých dalších věcí dovíte něco o mě víc, je pro mě velice zajímavé sledovat Vaše asociace a co si myslíte. I proto jsem se odhodlal něco sem publikovat.
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter