Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 21.5.
Monika
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Mintaka
(žena)
Občasný
Na Totemu: 2497x
Napsat zprávu

"Správně vidíme jen srdcem. Co je důležité, je očím neviditelné." Antoine de Saint-Exupéry

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Klárka...
Mintaka (Občasný) - 8.7.2006 > Zrzohlávka> Klárinka nese statečně tíhu svých 6ti let...Než se stihnu otočit, bude velká...tak jsem se aspoň na té fotce pokusila zachytit ten pomíjivý okamžik dětství, který za chvilku zmizí... Jsem si jistá, že tenhle prcek půjde do života čelem...
U příspěvku:Už můžu brečet?
Mintaka (Občasný) - 4.7.2006 > Můžeš...někdy to pomáhá...
U příspěvku:Autodrom
Mintaka (Občasný) - 3.7.2006 > Opíječ tchýní> Díky...
U příspěvku:Autodrom
Mintaka (Občasný) - 23.6.2006 > Opíječ tchýní> Kdo tady tvrdí, že tohle je poezie......
U příspěvku:Napůl
Mintaka (Občasný) - 21.6.2006 > Lenki> Já myslela motýlky v břiše, ne někde na louce...na to už byla moc tma, leda pár můr.... Chápu, že to může znít kýčovitě, jen - jak to opsat?Něco o žaludku naruby by se tam nehodilo.
U příspěvku:Napůl
Mintaka (Občasný) - 21.6.2006 > Lenki> To mi prosím trochu přibliž...
U příspěvku:Tentokrát ne podle pravidel
Mintaka (Občasný) - 18.6.2006 > Přeslička> Děkuju...je v tom fakt hodně...
U příspěvku:Pohled
Mintaka (Občasný) - 22.5.2006 > Správně vidíme jen srdcem...co je důležité je očím neviditelné...to bylo krédo už Malého prince. Dívej se a mysli srdcem...prosím...Ten, kdo tak činí se snad vyvaruje chyb z rozumu...
U příspěvku:(Ne)smířená
Mintaka (Občasný) - 26.4.2004 > Přeslička> Tak to bylo horší než přednaška z filozofie, tam se taky musí přemejšlet...ale jo, beru.
U příspěvku:(Ne)smířená
Mintaka (Občasný) - 25.4.2004 > Jo,kam by se tedy chodilo pro naději když ne k jinému člověku? Ta přeci mívá mnohem větší váhu než ta, kterou dává člověk sám sobě...
U příspěvku:Víkendová
Mintaka (Občasný) - 25.4.2004 > Ten začátek, jo, tak to chodí, jen...pohledy to nekončí, nýbrž začíná (?)...aspoň většinou.
U příspěvku:Stínohry
Mintaka (Občasný) - 20.4.2004 > Přeslička> Taky by ses dozvedela,ze sadlem se psychozy neleci...Ale citim se ted podobne...uz hodinu se tu kroutim jak had nad praci o srovnani Platona a Aristotela a jak vidis,zajima mne vsechno kolem jen ne ti dva blazni.
U příspěvku:Být bláznem
Mintaka (Občasný) - 20.4.2004 > Kdybych tak aspon tusila,cos tim chtela rict...takhle mi to spis jen trochu pripomina Divokyho andela...
U příspěvku:Stínohry
Mintaka (Občasný) - 20.4.2004 > Deprese je slaby slovo...nas ucitel psychopatologie by asi pronesl,ze se jedna o potaceni se mezi psychozou a deprivacnim syndromem(i kdyz oboji je podobne hrozny,tak nevim...)...ale ukázka jak z učebnice
U příspěvku:...a šla jsem!
Mintaka (Občasný) - 7.4.2004 > Jen to sternum...nač tak brutálně odborný název do poezie?
U příspěvku:Smutnaveně
Mintaka (Občasný) - 2.4.2004 > Přeslička> Ja uz taky davno skacu , otazkou zustava...vis,jestli radosti do stropu nebo kdyz se v Praze prochazis  po Nuselskym...
U příspěvku:Smutnaveně
Mintaka (Občasný) - 2.4.2004 > Aaaa,vyborne,chvalim...konecne neco pozitivniho
U příspěvku:Nic se neděje
Mintaka (Občasný) - 13.12.2003 > Přeslička> To me tak napadlo po precteni te prvni casti...
U příspěvku:Na Popelky nevěřím
Mintaka (Občasný) - 13.12.2003 > A presto existuji...i princove.Jen maji tu smulu,ze se v tomhle svete obcas nemaji sanci potkat...Ale jednou za nejakou dobu, kdyz spadne hvezda,tak to vyjde...Popelky neztraci nadeji...
U příspěvku:Nic se neděje
Mintaka (Občasný) - 13.12.2003 > Vsechno je v poradku, nic se nestalo. A jestli se neco stalo, tak je to take v poradku, ze se vubec neco deje...J.Hasek.
U příspěvku:Nad ránem
Mintaka (Občasný) - 13.12.2003 > Kez by to mohlo byt casteji...pekny,smutny...pravdivy...
U příspěvku:Nezastavovat
Mintaka (Občasný) - 8.8.2003 > K tomuhle jsem jeste nic nepsala?To je divny,tak to uz je teda asi nekolikaty kousek na toto tema.Az ze mne jednou na chvili prestanes delat vypocitavou mrchu,zkus se zamyslet nad tim,ze kazdej vztah by mel byt rozehrany na obe strany, soumerne...Nebavi me porad jen mlcet,kdyz je kolem tolik lidi,co jsou ochotny vest dialog... O.K. jak rikas,na KAZDYHO jednou dojde...
U příspěvku:Věčné děti
Mintaka (Občasný) - 8.8.2003 >

Skoda,ze tu neni Terka,mozna by mi rekla,ze jsem paranoidni,ale...tohle ma byt asi na mne.Vis co?Prijd si nekdy popovidat o detech...Tva nova vudkyne oddilu(coz asi svedci o tom,ze na tom s temi detmi nejsem tak zle,nemyslis?!?).Nehodnotim, prysti z toho presne to,co si jedna myslime o druhe(neco na ten styl,co ona mi bude vykladat o detech), to,ze mas par let navic neni zasluha,devce...tak to proste je.

 

Ad stefan...s realitou? Nebo s ublizenosti?To je rozdil...

U příspěvku:Všichni k moři
Mintaka (Občasný) - 28.4.2003 > K prameni se pluje proti proudu...jo,kez by... Oprava,zadny kez by...K prameni se pluje proti proudu...to je zatracene pravda...a nekdy je treba se s tim proudem poradne porvat...
U příspěvku:Rolnička
Mintaka (Občasný) - 23.4.2003 >

;)...a o tom to je...

U příspěvku:Rozpory
Mintaka (Občasný) - 23.4.2003 > Přeslička> No,tak to UZ SE STALO,asi tak pred tremi mesici?A jak to dopadlo...
U příspěvku:Sčítání
Mintaka (Občasný) - 23.4.2003 > Tak to chodi...jen doufam,ze mi nekdo nekdy vysvetli proc...
U příspěvku:Trať
Mintaka (Občasný) - 23.4.2003 > Od jistyho vikendu NEMAM rada nadrazi...koleje jsou fajn vec,maj jen jednu vadu.Nachazej se primo na nadrazich:).Ony se protinaj...zdanlive,jenze kdyz prijdes bliz,tak zjistis,ze vsechno je jinak...
U příspěvku:To se stává...
Mintaka (Občasný) - 23.4.2003 > Obdobi...to prejde...
U příspěvku:Kamínek
Mintaka (Občasný) - 23.4.2003 > Konecne neco mileho pro male vile...:)
U příspěvku:Před usnutím
Mintaka (Občasný) - 23.4.2003 > To ale zavani praaavnicinou!!!
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter