Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 12.5.
Pankrác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Sharllotta
(žena)
Občasný
Na Totemu: 413x
Napsat zprávu

VERŠUJI PROTO,ŽE MĚ TO BAVÍ A CHCI ROZDAT MALILINKO RADOSTI.SNAD SE MI TO PODAŘÍ.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Říkalas že máš ráda kytky...
Sharllotta (Občasný) - 24.3.2004 >

USMÍVÁM SE.JSTE VŠICHNI UŽASNÍ....ŽÁDNÁ DISKUSE NENÍ ZBYTEČNÁ...KAŽDÝ MÁTE SVŮJ NÁZOR A PRAVDĚPODOBNĚ Z NĚHO NEUSTOUPÍTE....A "O TOM TO JE"!

KAŽDÝ MÁME SVŮJ NÁZOR A I MARTIN HO MÁ,PROTO BÁSEŇ VYBRAL-MĚL K TOMU SVÉ DŮVODY,KTERÉ PŘECI NEMUSÍ NIKOMU VYSVĚTLOVAT-ZKRÁTKA LÍBÍ - NELÍBÍ.JAK PROSTÉ! A VĚŘTE, ŽE I VERŠÍKY DO PAMÁTNIČKU POTĚŠÍ.JO A COBAINE NA TEN MANUÁL ZAPOMEŇ...VŠEM LIDEM,Z VLASTNÍM NÁZOREM HEZKÝ DEN ČI NOC....

U příspěvku:kapradi
Sharllotta (Občasný) - 26.2.2004 > OŘEZ,SVĚTLO,BARVA?!PROČ MÁ BÝT VŠECHNO DOKONALÉ?VÍM,ŽE TU HODNOTÍME FOTO,ALE TROCHU EMPATIE TU NEUŠKODÍ...JE PŘECI ÚŽASNÝ-NAJÍT TAK KRÁSNÉ MÍSTO A PODĚLIT SE O TU PŘÍJEMNOU ATMOSFÉRU.
U příspěvku:Řeka
Sharllotta (Občasný) - 24.2.2004 > HOŘEJŠEK NEBO DOLEJŠEK?!VYTVOŘENÉ DÍLKO SE MUSÍ BRÁT V CELKOVÉM POHLEDU.BUĎ TĚ OBRAZ OSLOVÍ NEBO SE OTOČÍŠ A ODEJDEŠ.SIMONKO,TVŮJ OBRÁZEK MĚ ZAUJAL A PROTO JSEM SE PODÍVALA.........NEOTOČILA SE A NEODEŠLA...
U příspěvku:Hit
Sharllotta (Občasný) - 24.2.2004 > SOUHLASÍM S PEPINOSEM-PŘIPOMÍNÁ TO KRESBY Z NAŠICH "OBLÍBENÝCH" LET. NA DRUHOU STRANU-MALÍŘ O "ROH" NEMUSÍ NIC VĚDĚT.KAŽDOPÁDNĚ SI MYSLÍM,ŽE SE DÍLKO ZDAŘILO-MÁ NÁBOJ,POHYB A PŘÍJEMNOU KOMBINACI BAREV.
U příspěvku:Gravi(di)ty
Sharllotta (Občasný) - 19.11.2001 > TY BARVY JSOU SUPER.POVĚSÍM SI TĚ....JO ALE NEJDŘÍVE ZARÁMUJU-DOBRÁ KOMBINACE-CO ŘÍKÁŠ??P.S.:SNAD TO NEPŘEKOMBINUJI....
U příspěvku:Jak přijít o štěstí
Sharllotta (Občasný) - 16.11.2001 > PRAVDĚPODOBNĚ VÍŠ JAK SE CHOVAT-ALE I TO JE VĚC VKUSU,NÁZORU A ŽIVOTNÍCH ZKUŠENOSTÍ-KTERÉ DOKÁŽÍ ČLOVĚKA VYŠKOLIT....
U příspěvku:Snění
Sharllotta (Občasný) - 16.11.2001 > SNĚNÍ BÝVAJÍ VĚTŠINOU KRÁSNÁ-I TOHLE JE PŘÍJEMNÉ.ČB MAJÍ SVÉ KOUZLO....
U příspěvku:Snění
Sharllotta (Občasný) - 16.11.2001 >
U příspěvku:Inverzní výchova
Sharllotta (Občasný) - 25.3.2001 > AHOJKY HUDSONE,NO NENÍ TO BEZVA ČÍST KR"Y"T"Y"KU?HIHI LÍBÍ SE MI BARVY A POZADÍ.
U příspěvku:Písek
Sharllotta (Občasný) - 29.1.2001 > TAK TOHLE JE PÍSEK?V TOM PŘÍPADĚ ZÍTRA ODJÍŽDÍM DO PÍSKU!
U příspěvku:SEDM
Sharllotta (Občasný) - 29.1.2001 > Děkuji Mišpule.Nejdříve nacházíš sám sebe-tím jak vyrůstáš...Později objevuješ nádherný cit "lásku"Když máš to štěstí objevíš i smysl života a v pozdějším věku(když se ho dožiješ)
ohlížíš se za sebou a vzpomínáš na jedinečné okamžiky v životě...Toť mé objasnění k divům světa!!Ještě jednou díky za ohlas.Potěšil!
U příspěvku:Slovenské Valašško
Sharllotta (Občasný) - 21.9.2000 >
U příspěvku:Jezera
Sharllotta (Občasný) - 29.8.2000 > TAK PŘI POHLEDU NA PODOBNÝ SNÍMEK,BYCH SI PŘÁLA MÍT KŘÍDLA!
U příspěvku:Ta hora se slove Říp
Sharllotta (Občasný) - 24.8.2000 > I TY VLASTENČE!
U příspěvku:Mládí
Sharllotta (Občasný) - 24.8.2000 > KDYŽ JSEM SI PŘEČETLA TVOU BÁSNIČKU,PŘIŠLA MI NA MYSL PÍSNIČKA,KTEROU JSEM SLOŽILA PŘED NĚKOLIKA LETY.TAKÉ JE O STAŘÍ A O ČASE,KTERÝ SI ALESPOŇ JEDNOU TOUŽÍ ČLOVĚK ZASTAVIT."PROČ ČAS TAK UTÍKÁ,A NESE NÁM JEN STÁŘÍ?MLÁDÍ TAK UVADÁ JAK MINUTY Z HODIN.ČEKÁNÍ NA STAŘÍ,BUDÍ V NÁS JEN STRACH.MINUTY,HODINY POMALU JDOU,POMALU JDOU........."
U příspěvku:Lednice - skleník
Sharllotta (Občasný) - 30.7.2000 > ZAHRADA VELKÁ SE SKLENÍKEM, ROZLÉHÁ SE V PROSTŘED SVĚTA, PROCHÁZET SE SE SVÝM PSÍKEM,NECHAT PLOUT MYŠLENKY O RÁJI- BEZ VELKOMĚSTA!
U příspěvku:Kostelík
Sharllotta (Občasný) - 29.7.2000 > TAM V DÁLI ZA KOPEČKEM, STOJÍ KOSTELIK MALEBNÝ, JÁ CHODIL TAM SE SVÝM DĚDEČKEM, A TRÁVIL CHVILKY VE SNĚNÍ.
U příspěvku:Červená Lhota
Sharllotta (Občasný) - 28.7.2000 > PANÍ DOMU BÝT, A DRŽET KLÍČ, OD ZÁZRAKU VE VODĚ, ŽÍT SI-ZKRÁTKA V POHODĚ, V ČISTOTĚ A JASU, POZNAT VŠECHNU KRÁSU, ŽIVOTA,JENŽ PŘINÁŠÍ, LÁSKU,NĚHU,PŘÁTELSTVÍ!
U příspěvku:Ta tajemná voda
Sharllotta (Občasný) - 28.7.2000 > Z HLUBIN ZÁŘE-JAS CHTĚLA BYCH S TEBOU ZAS, NA KAMENI V PROSTŘED ŘEKY STÁT V OBĚTÍ,ŠEPTAT SLOKY BASNĚ- KTERÁ UMÍ ŘÍCI, PO ČEM TOUŽÍ DUŠE-STRÁDAJÍCÍ.
U příspěvku:Za uzdu ...
Sharllotta (Občasný) - 28.7.2000 > JÁ ZKRÁTKA KRyTyZOVAT NEUMÍM!JE TO ZAJÍMAVÉ TÉMA A I HEZKY POJATÉ,JEN TEN ZÁVĚR BYCH TROCHU POZMĚNILA!
U příspěvku:Bažina4
Sharllotta (Občasný) - 27.7.2000 > LÍBÍ SE MI JAS FOTKY!A NÁDHERNÁ PŘÍRODNÍ ZELEŇ - KTERÁ UKLIDŇUJE,ALE MĚ I PROVOKUJE!JEN SE NADECHNOUT A CITIT TEN SVĚŽÍ ZÁVAN A NASTAVIT OBLIČEJ KE SLUNCI-UDĚLAT KROK A BÝT SOUČÁSTÍ RELIÉFU!
U příspěvku:Uplnek na Plazi
Sharllotta (Občasný) - 27.7.2000 > S BARVAMI ÚPLŇKU, ZAŽÍT NOČNÍ CHVILINKU, KTERÁ V SEN SE ZMĚNÍ, JÁ NECHCI JEN SNĚNÍ, SPATŘIT TU KRÁSU KRÁS, CO TVŮJ ZRAK POOTEVŘEL V NÁS. (co dodat?snad jen,nadherny pohled-dobre vybrane pozadi)
U příspěvku:Hop
Sharllotta (Občasný) - 18.7.2000 > VIDĚL SI KOMEDII HON NA MYŠ? TAK TUTO KOMEDII MI TENTO SNÍMEK DOST SILNĚ PŘIPOMÍNÁ!ALE JDE VIDĚT, ŽE MÁŠ V OBLIBĚ KOČKY - NU PROČ NE?!
U příspěvku:Vymáchaná kočička
Sharllotta (Občasný) - 18.7.2000 > VYPADÁ DOST NAŠTVANĚ!HIHI
U příspěvku:Tak to nechápu...
Sharllotta (Občasný) - 17.7.2000 > MARTINE TY NEVÍŠ - CO JE TO HÁV? TO JE PŘECI ŠAT.KTERÝ POSTRÁDÁ TAJEMNÝ-COŽ MU TAK POMOCI VÁŽENÍ?
U příspěvku:I ty nakupuješ v Kauflandu?
Sharllotta (Občasný) - 4.7.2000 >
U příspěvku:Život s láskou v srdci
Sharllotta (Občasný) - 3.7.2000 > AHOJKY A.P.D.- VÍM JE TĚŽKÉ ZAVDĚČIT SE VŠEM!ALE KAŽDÝ SI Z TVÝCH MYŠLENEK MŮŽE VZÍT, TO CO CHCE A TROCHU SE DO SEBE ZAHLEDĚT - JAK JE TO S JEHO LÁSKOU A NEZÁLEŽÍ JESTLI JE ATEISTA ČI VĚŘÍCÍ!
U příspěvku:Čistota duše
Sharllotta (Občasný) - 2.7.2000 > A.P.D. NEVÍM CO SE OSTATNÍM NELÍBÍ-ASI CHTĚJÍ SLYŠET JEN SLŮVKA KRÁSNÁ, ALE ŽIVOT JE I O NĚČEM JINÉM-TAK TROCHU CHÁPU, CO CHCEŠ ŘÍCT!
U příspěvku:Pozor na přehulení!
Sharllotta (Občasný) - 2.7.2000 > EFO EFO - I TY POZEMŠŤANE! HIHIH
U příspěvku:Hříbečci
Sharllotta (Občasný) - 2.7.2000 > ČERVENÁ NARUŠITELKA?! MÁ TO SNAD BÝT ASOCIACE NĚČEHO KONKRÉTNÍHO? MODRÁ JE DOBRÁ - TEDY SKVĚLÁ!
U příspěvku:Vrtulovník
Sharllotta (Občasný) - 2.7.2000 > TY BARVY JSOU SUPER!! A VRTULOVNÍK TAKY! HIHIHI
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter